secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

Ik heb het artikel besteld op di 8 oktober en de orderbevestiging ontvangen diezelfde dag. Toen ik de bestelling uitvoerde werd op de website vermeld dat de levering 3-4 werkdagen zou duren alsook door de persoon die ik van het bedrijf telefonisch gesproken had voor meer informatie. De volgende dag kreeg ik het bericht dat het zo snel mogelijk verwerkt ging worden en opgezonden. Later kreeg ik dat het klaar stond om verzonden te worden en de track code zodat ik het pakje kon volgen. Tot gisteren woe 16 okt was het pakje nog steeds wachtend in het sorteer centrum en kreeg ik uiteindelijk het bericht dat het vandaag door B-post geleverd zou worden. Vandaag ontving ik het bericht dat het vandaag geleverd zou worden en de tijd. Het werd dan ook geleverd zoals vermeld. In plaats van 3-4 dagen heeft het 7 werkdagen geduurd dat ik het besteld en betaald artikel ontvangen heb. U kan dan wel begrijpen waarom ik deze service maar 2 sterren geef.

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

25 sep 2024
Déçu articles commandés et par ru reçu pour erreur j ai eu me remboursement a été rapide j ai rapidement
Antwoord van secondbest.com/nl/
26 sep 2024
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez eu une mauvaise expérience avec nous. Pour résoudre tout problème, vous pouvez toujours nous écrire à support@secondbest.com, même si c'est dans une autre langue.
26 sep 2024
Geen gehoor door de telefoon
Antwoord van secondbest.com/nl/
4 okt 2024
Vervelend om te horen dat u geen gehoor heeft gekregen toen u ons probeerde te bellen. Wellicht waren wij in gesprek met een andere klant. Mocht u vragen hebben kunt u ons altijd mailen op support@secondbest.com. Van maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 9:00-17:00.
5 okt 2024
27 aug 2024
Intel nuc besteld v zeer goed verpakt en gemakkelijk afgerond, helaas zat er geen stroomkabel bij die de adapter voed. Maar toch 5 sterren.
12 sep 2024
Vlotte levering, product is in staat zoals omschreven op de website. Geen negatieve opmerkingen.
FV
Florus V.
Nederland
20 sep 2024
Goede monitor helaas geen HDMI kabel erbij
7 sep 2024
Prijs /kwaliteit/ snelle levering
snelle levering. prima poduct
10 sep 2024
6 sep 2024
2 aug 2024
Zoals in de website staat, werd de bestelling de volgende dag afgeleverd. Over een klein probleem dat ik had met de installatie van de gekochte PC, werd ik na de melding snel opgebeld voor een oplossing.
3 aug 2024

Laptop is prima, maar komt met Windows SE

Laptop is prima, maar er stond Windows 11 SE op. Na de laptop te formatteren en een Windows 11 home licentie te kopen en secure boot uit te zetten kon ik eindelijk de laptop gebruiken zoals ik wil.
7 aug 2024

Goed product !

Het product dat beloofd was , werd me ook toegezonden . De DELL splitter werkt fantastisch en het heeft me nog veel minder gekost dan een nieuwe. Is dus ook goed voor het milieu ! ☺
1 aug 2024
laptop is prima, had iets schoner moeten zijn. De verzending, maar daar kan de leverancier niets aan doen, kwam niet overeen met de berichten.
25 jul 2024
Klantvriendelijk, goede service. Leuke werknemers. Voor herhaling vatbaar.
8 aug 2024
goeie prijs, en attent oplaadsnoertje bij de levering
8 aug 2024
Snel en correct mijn product gekregen
5 aug 2024
Geen probleem
15 jul 2024
Product besteld. Snel verzonden en aangekomen. Helaas niet helemaal in orde, maar binnen 2 dagen een oplossing thuis ontvangen. Oftewel…hele goede service na de koop. Dat kom je niet overal tegen. Heel blij en tevreden