secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

Ik heb het artikel besteld op di 8 oktober en de orderbevestiging ontvangen diezelfde dag. Toen ik de bestelling uitvoerde werd op de website vermeld dat de levering 3-4 werkdagen zou duren alsook door de persoon die ik van het bedrijf telefonisch gesproken had voor meer informatie. De volgende dag kreeg ik het bericht dat het zo snel mogelijk verwerkt ging worden en opgezonden. Later kreeg ik dat het klaar stond om verzonden te worden en de track code zodat ik het pakje kon volgen. Tot gisteren woe 16 okt was het pakje nog steeds wachtend in het sorteer centrum en kreeg ik uiteindelijk het bericht dat het vandaag door B-post geleverd zou worden. Vandaag ontving ik het bericht dat het vandaag geleverd zou worden en de tijd. Het werd dan ook geleverd zoals vermeld. In plaats van 3-4 dagen heeft het 7 werkdagen geduurd dat ik het besteld en betaald artikel ontvangen heb. U kan dan wel begrijpen waarom ik deze service maar 2 sterren geef.

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

25 jun 2024

Scanner

Een scanner besteld, super geleverd en zelfs gloednieuw in doos. Verder bijzonder solide verpakt snel verzonden. Wat mij betreft een aanrader!
26 jun 2024
Goede selectie, en uitstekende dienst na verkoop als er (bij mij) iets mis loopt!
12 jul 2024
Een ThinkSmart View besteld en keurig door FedEx afgeleverd!
24 jun 2024
Goede service en snelle levering!
17 jul 2024
Prima scherm en snel geleverd
20 jul 2024
3 jul 2024
1 jul 2024

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van… 7Digits

2 mei 2024
Product aangeschaft, stond helaas een foutje op de website, waardoor de uiteindelijk is geannuleerd van onze kant. Netjes en vriendelijk te woord gestaan, zowel per email als telefonisch en aankoopbedrag per ommegaande retour ontvangen. Dus niks gekocht; maar wel een goede ervaring.

HP Prodesk 400 mini

Bestellen op de website verliep soepel. Binnen 24 uur heb ik het product ontvangen. Over 2 kleine dingen was ik niet helemaal tevreden en op mijn email werd dezelfde dag nog gereageerd en alle naar behoren opgelost. Gebruik de PC als mini-server en staat sinds levering 24/7 aan.

Prima webshop

Ik twijfelde eerst of ik hier ging bestellen, de website oogt wat rommelig en het concept was mij niet helemaal duidelijk. Na een belletje met Niels was ik gerustgesteld en hebben ze mijn nieuwe monitor dezelfde dag nog verzonden voor een goed prijs.
22 mei 2024
Nadat de eerste levering defect bleek te zijn, werd het geld keurig op tijd terug betaald. De tweede levering was perfect en qua leversnelheid en kwaliteit dik in orde. D.w.z. het bedrijf is betrouwbaar en verdient vijf sterren.
19 mrt 2024

Uitstekende service

Mijn bestelling was helaas zoekgeraakt bij de pakketservice. Er werd direct heel correct gehandeld om mijn bestelling alsnog zsm te kunnen ontvangen.