secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

Ik heb het artikel besteld op di 8 oktober en de orderbevestiging ontvangen diezelfde dag. Toen ik de bestelling uitvoerde werd op de website vermeld dat de levering 3-4 werkdagen zou duren alsook door de persoon die ik van het bedrijf telefonisch gesproken had voor meer informatie. De volgende dag kreeg ik het bericht dat het zo snel mogelijk verwerkt ging worden en opgezonden. Later kreeg ik dat het klaar stond om verzonden te worden en de track code zodat ik het pakje kon volgen. Tot gisteren woe 16 okt was het pakje nog steeds wachtend in het sorteer centrum en kreeg ik uiteindelijk het bericht dat het vandaag door B-post geleverd zou worden. Vandaag ontving ik het bericht dat het vandaag geleverd zou worden en de tijd. Het werd dan ook geleverd zoals vermeld. In plaats van 3-4 dagen heeft het 7 werkdagen geduurd dat ik het besteld en betaald artikel ontvangen heb. U kan dan wel begrijpen waarom ik deze service maar 2 sterren geef.

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

25 apr 2024
24 apr 2024
18 apr 2024
13 mei 2024

De verzending van de laptop was correct, maar hij bleek defect te zijn.…

De verzending van de laptop was correct, echter het apparaat was defect. Ik heb hem dan ook terug kunnen sturen dat was ook correct. De terugbetaling moet nog gebeuren, maar ik ga er van uit dat dat ook correct verloopt. Eigenlijk verwachtte ik parallel aan deze activiteiten een nieuw aanbod van Secondbest, maar dat kan nog misschien alsnog gebeuren.
Producten werken niet. Krijg geen contact met hun
Antwoord van secondbest.com/nl/
Vervelend om te horen dat uw product niet werkt. Wij hebben echter geen mail/telefonische contact van u vernomen. Wel hebben wij u een email gestuurd om het probleem op te lossen. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op 088 018 7888 of per mail info@secondbest.com.
15 mei 2024
Antwoord van secondbest.com/nl/
16 mei 2024
Beste Michael, Jammer dat u niet tevreden bent met uw geplaatste order. Echter was de harde schijf die u bestelde 100% goed en heeft onze klantenservice meerdere keren geprobeerd u te helpen bij het installeren van het product. Aangezien u dit zelf heeft afgewezen vinden we het jammer dat u ons product onterecht een lage score geeft.