Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Top. Helpen perfect met je kaartje perfect te krijgen! Je ziet duidelijke verschil met andere bedrijven mbt de goudfolie.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Diana,Bedankt voor de prachtige beoordeling!Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de service en zo blij met de kwaliteit van de goudfolie, daar doen we het voor!Veel geluk samen gewenst met Luke!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ja was goed. Makkelijk ontwerp alleen jammer dat je de enveloppen alleen maar tegen verzendkosten eerder kan laten komen
Geïmporteerde beoordeling
handig in gebruik, de proefdruk in een leuke doos verzonden en een leuk cadeautje bij de uiteindelijke geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Fijne snelle service, ondanks vertraging door productiefout enorm meedenkend en coulant. Al met al zeker een aanrader!
Geïmporteerde beoordeling
Leuk gevarieerd aanbod op de website, Snelle levering, mooi afgewerkte kaartjes en leuke opties voor geboorteborden!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Lenja,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. Daar doen we het voor!Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan helpen we je graag.Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Zowel geboortekaartjes als een raamsticker besteld. Gemakkelijk te personaliseren, snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Layla,Leuk dat je een raamsticker bijpassend bij de geboortekaartjes hebt besteld. Fijn dat het personaliseren hiervan gemakkelijk ging en je tevreden was met onze diensten.Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar.Met vriendelijke groeten,SofiekeHippe Geboortekaartjes
25 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ideaal dat je een gratis proefdruk kunt opvragen, super leuk ook hoe het verpakt is. Een cadeautje om uit te pakken!
25 okt 2023
Beste Inge,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn dat je we je zo blij hebben kunnen maken met de proefdruk. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
24 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super makkelijk bestellen van te voren alles al klaar zetten zodat je snel je bestelling kan plaatsen na bevalling.
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bij jullie konden we perfect maken wat we wilden. Al onze wensen konden jullie volbrengen. Hartelijk dank hiervoor.
Geïmporteerde beoordeling
We zijn heel blij met het resultaat en hebben al veel complimenten gekregen. Het kaartje is mooi in zijn eenvoud.
Geïmporteerde beoordeling
Erg prettig! Ze zijn erg oplettend. Ander papiersoort besteld dan de proefdruk en ik werd hierover gecontacteerd.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Maureen,Bedankt voor de mooie beoordeling en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Erg fijn om te horen dat jullie zo prettig geholpen zijn!Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Gebruiksvriendelijk ontwerp programma met veel opties. Kaartje helemaal naar eigen inzicht en wens kunnen maken.
2 nov 2023
Beste Iris,Bedankt voor je mooie beoordeling!Fijn om te horen dat je ons bewerkingsprogramma en de snelle levering hebt weten te waarderen en dat jullie kaartjes helemaal naar wens zijn!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe-geboortekaartjes
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super fijn en netjes bedankt voor de mooie kaartjes en het geboortebord heel blij mee en ziet er weer super uit
9 mrt 2024
Beste Marlies,Bedankt voor de prachtige review en bestelling en heel veel geluk samen gewenst!Met vriendelijke groet,Carla team Hippe Geboortekaartjes
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede ervaring. Snelle levering na het bestellen. Netjes verpakt. Alleen jammer dat de prijs echt heel duur is.
18 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super snelle levering, netjes en mooi ingepakt, een cadeautje om uit te pakken en veel complimenten gekregen.
18 feb 2024
Beste Desiree,Bedankt voor je prachtige beoordeling!Weet dat als je andere afbeeldingen zoek, wij je heel graag helpen. Neem daarom gerust contact met ons op.Geniet van jullie kindje en heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Top service. Uitgebreide keuze om kaartje persoonlijker te maken (lettertypes, plaatjes, papierkeuzes, enz.)
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De kaartjes zijn makkelijk aan eigen wensen aan te passen. Vooral de klantenservice vinden wij helemaal top!
14 okt 2023
Beste Lisa, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! Veel geluk gewenst!Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
makkelijk om een kaart samen te stellen veel mogelijkheden om een mooie kaart te maken. en snel geleverd
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geboorte kaartjes besteld vanwege het leuke aanbod. Bewerken ging gemakkelijk en er werd snel geleverd.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes. Echter de levering bij foliedruk vind ik wel lang. Dit zou echt een verbeterpunt zijn.