Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

16 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Leuke kaartjes, maar wel lang levertijd
Mooie kaartjes, kwaliteit niet 100%
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Nathalie,Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer te vernemen dat de kwaliteit niet 100% voldeed aan je verwachting. Ik zie dat er meerdere keren contact is geweest met het klantenservice team. Waar we ook in hebben gespeeld op jouw verwachting en samen getracht hebben het positief af te sluiten. Hopelijk is het positieve gevoel ook wat overheerst. Weet dat we ook graag in de toekomst weer voor je klaar staan.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
16 okt 2023
Goede kwaliteit, matige levering
17 okt 2023
Beste Romy,Bedankt voor je waardevolle review. Ik zie dat je niet helemaal tevreden bent over onze levering, en daar met onze klantenservice contact over hebt gehad. Gelukkig hebben we het netjes kunnen oplossen! We nemen jouw ervaring uiteraard mee om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
4 mei 2024
Moeizaaan programma
7 mei 2024
Beste Daphne,Bedankt voor je recensie. We helpen graag, de klantenservice is via telefoon, Whats-App en mail bereikbaar. Weet dat we in de toekomst graag voor je klaarstaan als je ergens tegenaan loopt.Met vriendelijke groet, SofiekeHippe-Geboortekaartjes Met vriendelijke groet, SofiekeHippe-Geboortekaartjes
10 nov 2023
Papier verspilling
17 nov 2023
Beste Gittan,Bedankt voor je waardevolle review!Wat vervelend om te lezen dat je bestelling bij ons niet heeft voldaan aan de verwachtingen. We hebben je nog een mailtje gestuurd om dit verder met je te bespreken in de hoop dat we nog iets voor je kunnen betekenen!We zullen de feedback intern meenemen om dit hopelijk in de toekomst te verbeteren.We horen graag van je!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
Niet aan te raden
Mooie kaartjes