Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.052 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.349 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Je hoeft maar op een plaats van je been te meten, dan kom ik op een maat S uit. mijn kuit blijkt veel breder te zijn. dus paste de braze niet. helaas. gr.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet past. Helaas komt het weleens voor dat het even zoeken is naar de juiste brace omdat ieder been anders is. Vandaar dat alle producten kosteloos geretourneerd mogen worden. Wij hebben uw retourzending vorige week ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een andere kniebrace dan is ons team bereikbaar via de mail, telefoon en de chat!
26 nov 2023
PRODUCT IS VEEL TE KLEIN;ER IS MAAR 1 ENKELE MAAT BESCHIKBAAR; TERUGGESTUURD VOOR TERUGBETLING EN EEN PAAR DEN DAGEN LATER ZELFDE PAKJE TERUG ONTVANGEN;
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u uw retourzending weer thuis heeft ontvangen. Wellicht zaten de oude labels nog op het pakketje waardoor deze weer bij u is aangekomen. Wij hebben u een mail gestuurd met een nieuw retourlabel en zien graag de retourzending tegemoet!
18 apr 2024
Hielspoor sok gekocht. Las er vele goede referenties over! Maar sok zakt af! En blijft niet heel de nacht zitten zeker niet als je draait
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielspoorsok, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij hopen dat wij aan de hand van uw review u toch hebben kunnen helpen en een positieve draai hebben kunnen geven aan uw ervaring met onze webshop.
3 dec 2023
Wel een aardig kwaliteit, maar zit gel stuk in waar ik een allergische reactie door kreeg ( roode en pijnlijke plek) Wel snel geleverd.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van ons product heeft gekregen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd en hopen dat contact met ons opneemt zodat wij u een oplossing kunnen bieden.
MD
3 mei 2024
bestelling geplaatst voor een knie-brace , na 3 dagen mail gekregen dat het artikel er nog niet was, en na een week nog niks gehoord
3 mei 2024
Bedankt voor uw review. Inderdaad heeft uw bestelling vertraging opgelopen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd om u tegemoet te komen en u een alternatief te bieden. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
21 jan 2024
Het is waarschijnlijk niet jullie schuld. Het is toch een impuls aankoop voor mij. Deze is te stug om te gebruiken tijdens hardlopen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet naar wens is. uiteraard heeft u de mogelijkheid om de brace te retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet!
Bestelling nog steeds niet binnen helaas. Geen communicatie spontaan vanuit het bedrijf. We moeten hier zelf achter aan. Erg jammer
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, onze oprechte excuses voor deze vertraging. Helaas is uw bestelling nog incompleet maar wij zullen alvast 1 deel ervan versturen.
7 apr 2024
Zogenaamd een compressielegging gekocht wat alles behalve lijkt op compressie. Teleurstellende aankoop ,onjuiste beschrijving.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat ontzettend spijtig dat u niet tevreden bent met de compressiebroek. Uiteraard is het geen probleem om de broek naar ons te retourneren, wij hanteren namelijk een niet goed geld terug . Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retourzending. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
HV
H.M.M. V.
Middelharnis

Waardeloze sokken

Deze sokken zijn waardeloos zonde van mijn geld, ik heb bij skafit ook sokken gekocht tegen wintertenen en die bevallen prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij onze sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Bij ons heeft u altijd de gelegenheid om een product uit te proberen, mocht het product niet naar wens zijn dan mag u deze kosteloos retourneren, ook bij deze sokken. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen.
De maat van het product is veel te groot. Waarom niet in meerdere maten te verkrijgen. Product prullenbak. Weg gegooid geld.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat het product niet past. Zoals wij aangeven op onze website mag u de producten weer retourneren als deze niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd om u tegemoet te komen. Wij zien graag uw reactie tegemoet
25 sep 2023

Bestelling retour

Mn bestelling is retour gegaan maar dit is niet aangegeven bij afterpay door jullie. Ik krijg herinneringen van afterpay nu
26 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben op 15-09 contact opgenomen betreffend uw retourzending per mail. Onze excuses dat deze communicatie niet goed is doorgekomen. Zoals inmiddels besproken is uw openstaande Riverty factuur gecrediteerd. Er staan geen kosten meer voor u open. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
Gisteren zouden ze tussen 8 en 18 uur een pakje bezorgen . Nu een dag later nog niet bezorgt. Vandaar maar 1 ster
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd!
27 okt 2023
Producten leveren die te gebruiken zijn en niet waarvan je bij voorbaat weet dat gebruik haast onmogelijk is.
27 okt 2023
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het artikel geen goede pasvorm voor u heeft. Wij zien dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen. Onze financiële afdeling heeft inmiddels uw aankoopbedrag op uw rekening teruggestort. Mocht u advies willen over een alternatief product dan staat ons team voor u klaar via de chat, mail en telefoon.
22 sep 2023
mijn bestelling nog niet ontvangen en ik krijg ook geen antwoorden op de vragen waar mijn bestelling blijft.
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat uw bestelling nog niet is toegekomen. Het bestelde product is helaas tijdelijk uit de voorraad geraakt. Hier hebben we u op 12-09 over geïnformeerd per mail. Het lijkt erop dat deze mail niet goed is ontvangen. We verzoeken u om contact op te nemen via info@podobrace.nl. Uiteraard lossen we dit graag met u op. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
16 apr 2024
Zeer lange levering ,en zeer late communicatie van probrace en de desbetreffende leverancier niet ok.
16 apr 2024
Goedemiddag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zien dat u een product met een langere levertijd had besteld. Toen de levertermijn verstreken was hebben wij u een mail gestuurd dat de levering vertraagd was en of u hierop kon wachten. Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent met de brace. Met vriendelijke groet team Podobrace
Wel fijn maar al snel te strak onder voet. Wel adviesmaat genomen
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de enkelsteun te strak onder de voet zit. Uiteraard mogen alle producten uitgeprobeerd worden en als deze niet naar wens zijn mogen de producten weer kosteloos geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd met retourinstructies. Update: Wij hebben inmiddels uw retourzending ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij hopen dat wij aan de hand van uw review u toch hebben kunnen helpen en een positieve draai hebben kunnen geven aan uw ervaring met onze webshop.
3 mei 2024
Niet wat ik dacht helpt maar moeilijk om aan te passen (heb maar ene arm die goed functioneert)
6 mei 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren/ Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet
14 nov 2023
Ik wilde 4 van de vijf ongeopende rollen strengh tape terug sturen. Dit was niet mogelijk??
14 nov 2023
Goedemiddag, inderdaad is dit een automatische instelling op onze website wegens hygiënische redenen. In dit soort gevallen kunt u contact met onze klantenservice opnemen zodat wij een uitzondering voor u kunnen maken. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet!
Ik heb pijn aan de hallux valgus. Is ook rood. Als ik de brede aandoe wordt het nog erger.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig om te vernemen dat u zoveel pijn heeft aan de hallux valgus. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij zijn blij dat wij tot een oplossing zijn gekomen!
Polsbrace, de naden laten na 2 weken dragen al los. Slechte kwaliteit. Zonde geld
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat de brace defect is, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mag dit niet zo snel gebeuren en wij zullen dit dan ook voor u oplossen. Op onze braces zit namelijk garantie. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij willen dit graag voor u oplossen en zien graag uw reactie tegemoet.