www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.002 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Geen reactie ivm retour

Onlangs bericht gestuurd ivm retournering foutief besteld filter. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
3 mrt 2024
In tegenstelling tot de op de website aangegeven verzending op dezelfde dag na 1 week nog niets ontvangen.
30 apr 2024
Bestelling gedaan nooit gekregen. Ook niet terug betaald. Oppassen voor deze bedrijf oplichters..
6 mei 2024
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvangen wij een mail op klantenservice@afzuigkapfilterwinkel.nl. Wij zullen dan een verklaring doorsturen die kan invullen en terugsturen. Er kan dan een nieuwe zending toesturen of een terugbetaling doen. Wij zien graag je mail tegemoet en nogmaals excuses. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
26 sep 2023
Het alternatief van filter afzuigkap is net even kleiner en is daardoor heel moeilijk te plaatsen
26 sep 2023
Verkeerd artikel geleverd en het juiste is nog niet verstuurd. Klantenservice lastig bereikbaar
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Retourneren is moeilijk met name het formulier invullen , erg ingewikkeld ! Het lukt me niet !!!
5 mei 2024
Levering is prima verlopen, maar kan (nog) niet beoordelen wat de kwaliteit van het filter.
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We hopen dat het product naar je wensen en verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Wat jullie kunnen doen is zorgen dat ik het pakket ontvang. Het ligt nog ergens bij Post NL
15 mei 2024
Kon mijn bestelling niet annuleren. Mail binnen 10 min. verzonden maar ................
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het annuleren niet naar wens is verlopen. Wij proberen iedere dag de bestellingen zo snel mogelijk ter verwerken en in te pakken voor een snelle levering. Daarom dat het moeilijker word om bestellingen te annuleren. Als het pakketje binnen is kan je deze altijd nog retour sturen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
24 okt 2023

Onduidelijk advies voor artikel

Onduidelijkheid mbt welk artikel geadviseerd werd. Kon geen telefonisch contact leggen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Snelle levering die echter niet juist is. Ik wacht nog op een aanvullende levering.
13 mei 2024

De levering was ok. Wachten wel nog op terugbetaling.

De levering was perfect. We wachten nog wel op terugstorten bedrag van retourzending
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Zo ver wij kunnen zien, is er geen aanmelding gedaan voor de retour zending. Daarom kan het wat langer duren voordat de terugbetaling word gedaan. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Jullie begrijpen nog steeds niet dat iedereen niet altijd met internet om kan gaan .
16 apr 2024
Na 8 dagen nog steeds niet verzonden, levertijd volgens de website 2-5 werkdagen
18 apr 2024
Ik bel jullie op maar nemen die niet op . Ik kan alleen chatten, lekker bedrijf😩
1 nov 2023
Bereikbaarheid zeer slecht. Geen antwoord op vragen. Geen chat geen telefoon.
7 apr 2024
Net de goede filter besteld Nog even afwachten of ik mijn geld terug krijg
23 mrt 2024
Etiketten van het flesje lossen op door het schoonmaakmiddel. Niet veilig.
30 sep 2023
Geen informatie over levering, en lange tijd met info over teruglevering.
2 okt 2023
KV
Kees v.
Alblasserdan
Ik hadzelf de verkeerde besteld. Moet nog een retourformulier ontvangen