ledgroothandel.nl- Logo - Beoordelingen

ledgroothandel.nl

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.147 beoordelingen in totaal

11 jun 2024
Binnen de bestelprocedure van wolkenpanelen kan men alleen aantallen opgeven en geen vormen zoals 2x2 vierkant, of 2x3 rechthoekig. Het is de bedoeling dat het aantal panelen wordt opgegeven en besteld, waarna een medewerker via de e-mail zal vragen in welke vorm dit geleverd moet worden. Misschien is het een idee om de webwinkel hierop uit te breiden, dat klanten dit gelijk zelf kunnen aangeven. Dit scheelt in de extra communicatie met de medewerkers, die niet altijd even snel is.

25 aug 2024
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, verkeerd advies waardoor product defect raakte. Service medewerker zou terugmailen na diverse telefoontjes en na vier dagen helaas nog steeds geen reactie. Website geeft ook onjuiste informatie waardoor defect ontstond. Telefonische medewerkster kan/mag niets en doet ook niets maar beloofd van alles. Ze blijft vriendelijk zeggen dat de servicemedewerker druk is en niet bereikbaar, hij is in een meeting, heeft geen telefoon zal terugmailen niet dus etc,etc

Beoordelingen voor ledgroothandel.nl

Klantenservice van niks

December besteld, januari nog niets in huis zonder enige communicatie. Dit was drie weken later. Na zelf contact te hebben opgenomen bleek één product niet voorradig wat pas over enkele maanden zal binnenkomen. Een alternatief voor het product hadden ze niet. Na mijn mail dat dit wel erg lang duurde, hadden ze de hele bestelling geannuleerd zonder dat ik daar om vroeg. Wellicht door gebrekkig begrip van de Nederlandse taal door de onbehulpzame en onverschillige klantenservice medewerker. Geen aanrader: onprofessioneel bedrijf. Komen hun beloftes niet na die op de website staan (volgende dag in huis), nemen geen contact op en bieden geen hulp aan. Bestel elders!
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Alissa, Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons zeer dat u deze ervaring hebt gemaakt! Als er producten niet op voorraad zijn worden automatische berichte(n) aan klanten verstuurd met een ongeveer levertijd aangaven. Als het om een op=op product gaat wordt het inderdaad geannuleerd en gecrediteerd. Dat uw gehele order is geannuleerd heeft met deze redenen te maken, waarvoor excuses! Mocht u verder vragen hierover hebben dan neem gerust contact met ons op.

Geen juiste service

2 weken geleden een bestelling geplaatst, jammer genoeg nog niet volledig ontvangen. Eerst en vooral werd het pakket laattijdig opgestuurd, bij navraag werd dit op de drukte verschoven, weliswaar 5 dagen later. Nadien krijgen we jammer genoeg maar 1 van de 3 pakketten toe. Weer zelf moeten in bellen met de vraag voor een oplossing maar er blijkt intern eerst een procedure gestart te worden. Jammer ben ik als klant hiermee niet geholpen en blijf ik wel zonder mijn producten zitten waarvoor ik al betaald heb. Een zeer mooi aanbod maar jammer genoeg geen goede service.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling was geheel verzonden, als er pakketten bij aflevering ontbreken moet wij een onderzoek starten en afwachten tot wij een terugkoppeling ontvangen hebben. Dat is de reden waarom niet alles in een keer is ontvangen en een gedeelde later is afgeleverd, waarvoor excuses! Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Altijd klant geweest maar helaas niet de niveau services gekregen

Altijd klant geweest. 2 rails transformators 200w gekocht in eind december maar door de vertraging van renovatie kwam er achter dat die niet past. Gebeld graag omruilen voor 100w, formaat is kleiner. Helaas is de omruil termijn van 1 maand voorbij en kon niet meer omruilen. Heel erg jammer. Bijna €3000 totaal bij hun besteld en kreeg ik die al service. Toch maar apart die 100w apart besteld. Erg zonder. Graag nadenken wat een echt service is en bekijkt per situatie.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Andy, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten hebben 30 dagen tijd om een artikel retour te sturen. Als het om enkele dagen na de 30 dagen frist gaat kunnen wij het afhankelijk van de situatie nog goedkeuren. Als het echter langer dan 2 weken boven de 30 dagen gaat, kunnen wij het helaas niet meer goedkeuren.
11 feb 2024
in de beschrijving staat ''omhulsel ;WIT'' maar het was ALU kleur. na melding hiervan kreeg ik een onbeleefd antwoord. ze wilden dit niet aanvaarden omdat je op de foto zogezegd kon zien welk kleur het was. zie foto bijlage. dus de retourkosten moest ik zelf betalen. ondertussen is die beschrijving op hun site wel aangepast nooit meer bestellen daar....
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Marc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw input en het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met uw recente aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag.

slechte service.

3 weken geleden bestelling geplaatst, en ze is nog steeds niet verzonden. Contact gezocht via e-mail, whatsapp en via telefoon. Ik krijg gewoon geen reactie!! Ze reageren niet via e-mail of whatsapp. Al uren aan de wachtlijn (NL nummer) gehangen en ik word telkens gedeconnecteerd. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben !
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Anita, Dank u wel voor uw feedback! Wij begrijpen uw frustratie en verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de best mogelijke kwaliteit te leveren. Het spijt ons dat dit niet uw ervaring met ons was. Wij waarderen uw feedback en hopen onze diensten in de toekomst te kunnen verbeteren. Uw bestelling is inmiddels bij u afgeleverd.
28 jan 2024
Dienst na verkoop laat te wensen over. Hebben ledpaneel met dimschakelaar aangekocht. Mijn schoonbroer die dit paneel zou plaatsen heeft vorige week mail verzonden aan jullie diensten omdat hij vragen heeft omtrent de installatie van die dimschakelaar. Tot op vandaag nog geen enkele reactie gekregen.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, dit is zojuist gecontroleerd - maar helaas is er geen email met het ordernr. of emailadres ontvangen. Als u op de bevestigingsmail hebt gereageerd is dat helaas niet mogelijk omdat het een "noreply" adres is . Wij horen graag van u.
FK
Frank K.
Denekamp
13 jan 2024
Ik heb een onvolledige bestelling gekregen, na contact (e-mail) antwoord gekregen dat alles verstuurd was en dat ik nogmaals in de doos moest kijken. In de doos zat het onderdeel niet in en dat heb ik doorgegeven. Daarna geen enkele reactie meer gekregen.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, onze sales & support afdeling heeft u een oplossing aangeboden.
28 mei 2024

Slechte groothandel .

Klanten beter op de hoogte houden van hun producten Staat op site ( voorraad) volgende dag in huis , en na een hoop bellen moet je blij zijn als je het 4 dagen in huis hebt , kan ik weer in discussie met mijn klanten!! Voor mijn nooit meer sorry
5 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We horen graag hoe we onze klanten het beste van dienst kunnen zijn en streven ernaar dat elke klant op de hoogte wordt gehouden van de status van zijn product. Wij begrijpen het belang van tijdige levering en werken er hard aan om een snelle en betrouwbare service te bieden. Dank u voor uw voortdurende steun en begrip terwijl we manieren blijven vinden om onze service te verbeteren.
26 apr 2024
Na zoveel keer verzoeken om factuur tenaamstelling aan te passen. Er gebeurt gewoon niks. Krijg een heel plat antwoord terug, óf diegene heeft er geen zin in óf diegene is niet capabel om de handeling te verrichten. Dat is toch geen service?
1 mei 2024
Beste JinhuaShiJie, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen over de aanpassing van uw factuur - onze excuses hiervoor! Onze afdeling Sales & Support heeft onmiddellijk gereageerd op uw e-mail en u geïnformeerd dat een factuuraanpassing met terugwerkende kracht niet mogelijk is. We kunnen de aanpassing alleen doen voor een volgende bestelling, niet voor huidige facturen. Als u nog vragen hebt, laat het ons dan graag weten.
Levering was prima, niks bijzonders. Zou graag zien dat je keuze had in bezorgdiensten. Vooral heel jammer dat ik nu meerdere herinneringen heb gehad voor feedback, gewoon storend. Als iemand niet reageert heeft dat misschien wel een rede
Al 2x een technische vraag gehad bij een project. Eerste project een kort antwoord waarmee ik niets kon. Het tweede project totaal geen reactie gehad op mijn vraag. Typische dozenschuivers zonder enige interesse in hun producten.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Rene, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze collegas van de sales & support afdeling heeft u meerder berichten gestuurd, graag de spam box controleren. Mocht u via email niet uitkomen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Op werkdagen voor 22:00 besteld

Op werkdagen voor 22:00 besteld, dezelfde dag verzonden, dacht het niet ! 2 werkdagen voor verzending. Waarom het op de site staat weet ik niet, wel dat dit de enige reden was voor mij om te bestellen, het is jullie gelukt !
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Eric, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet op de zelfde dag is verzonden, waarvoor onze excuses! Helaas was er een technisch probleem waardoor het niet op dezelfde dag kon verzonden worden.
bij bestelling word aangegeven, voor 24.00 u besteld volgende dag in huis, dit duurde bijna twee weken, product bleek niet op voorraag bleek later, zorg dat dit zichtbaar is bij de bestelling.!!!!! dit is misleidend.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Gerwin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt en willen u verzekeren dat wij er hard aan werken om ervoor te zorgen dat soortgelijke incidenten zich in de toekomst niet meer voordoen. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht.
TT
theo t.
GROESBEEK
meer ,net als vroeger , feedback geven ik vraag waarom er niet geleverd word want het is op voorraad , en jullie schrijven voor 22.00 uur besteld dezelfde dag de deur uit. en dan in opeens heb ik het thuis . gr Theo