ledgroothandel.nl- Logo - Beoordelingen

ledgroothandel.nl

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.147 beoordelingen in totaal

11 jun 2024
Binnen de bestelprocedure van wolkenpanelen kan men alleen aantallen opgeven en geen vormen zoals 2x2 vierkant, of 2x3 rechthoekig. Het is de bedoeling dat het aantal panelen wordt opgegeven en besteld, waarna een medewerker via de e-mail zal vragen in welke vorm dit geleverd moet worden. Misschien is het een idee om de webwinkel hierop uit te breiden, dat klanten dit gelijk zelf kunnen aangeven. Dit scheelt in de extra communicatie met de medewerkers, die niet altijd even snel is.

25 aug 2024
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, verkeerd advies waardoor product defect raakte. Service medewerker zou terugmailen na diverse telefoontjes en na vier dagen helaas nog steeds geen reactie. Website geeft ook onjuiste informatie waardoor defect ontstond. Telefonische medewerkster kan/mag niets en doet ook niets maar beloofd van alles. Ze blijft vriendelijk zeggen dat de servicemedewerker druk is en niet bereikbaar, hij is in een meeting, heeft geen telefoon zal terugmailen niet dus etc,etc

Beoordelingen voor ledgroothandel.nl

Geïmporteerde beoordeling
Slecht contact en verzenden
21 nov 2023
Beste Johnny, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing aanbieden te kunnen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
DV
Didier V.
BASSEVELDE
16 mrt 2024
Nog niks gekregen
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling was op tijd verzonden, helaas was er wat vertraging opgelopen - waarvoor onze oprechte excuses! Dit kunt u ook via de track en tracé code volgen. Inmiddels is uw bestelling succesvol bij u afgeleverd.
10 jun 2024
13 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u geen goed ervaring hebt gemaakt. Om een oplossing aan te bieden heeft onze sales & support afdeling contact met u opgenomen. Dank u wel dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
27 mei 2024
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Carla, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij hebben al contact met u opgenomen en de aanvraag opgelost, hartelijk dank!
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Wim, Hartelijk dank voor de beoordeling! Onze sales & support afdeling heeft al retour aanvraag opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.