ledgroothandel.nl- Logo - Beoordelingen

ledgroothandel.nl

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.147 beoordelingen in totaal

11 jun 2024
Binnen de bestelprocedure van wolkenpanelen kan men alleen aantallen opgeven en geen vormen zoals 2x2 vierkant, of 2x3 rechthoekig. Het is de bedoeling dat het aantal panelen wordt opgegeven en besteld, waarna een medewerker via de e-mail zal vragen in welke vorm dit geleverd moet worden. Misschien is het een idee om de webwinkel hierop uit te breiden, dat klanten dit gelijk zelf kunnen aangeven. Dit scheelt in de extra communicatie met de medewerkers, die niet altijd even snel is.

25 aug 2024
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, verkeerd advies waardoor product defect raakte. Service medewerker zou terugmailen na diverse telefoontjes en na vier dagen helaas nog steeds geen reactie. Website geeft ook onjuiste informatie waardoor defect ontstond. Telefonische medewerkster kan/mag niets en doet ook niets maar beloofd van alles. Ze blijft vriendelijk zeggen dat de servicemedewerker druk is en niet bereikbaar, hij is in een meeting, heeft geen telefoon zal terugmailen niet dus etc,etc

Beoordelingen voor ledgroothandel.nl

Bestelling en betaling geplaatst op 3/02 , tot op heden nogsteeds niets ontvangen volgens laatste berichten Bpost zijn goederen terug overgedragen aan DHL , richting NL Wanneer ga ik mijn zending ontvangen ?
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Marc, Bedankt voor uw feedback! Uw order was op tijd verzonden maar kon niet afgeleverd worden en is daarom retour aan ons gestuurd. Wij hadden al contact met u opgenomen en een nieuwe zending aangemaakt die inmiddels is afgeleverd bij u.
JV
jean V.
BOOM - BELGIE
Op de site werd vermeld voor 22.00 uur besteld vandaag verzonden. In werkelijkheid duurde het een week vooraleer de bestelling arriveerde. Wel degelijk verpakt en verder in orde.
18 jan 2024
Beste Jean, Hartelijk dank voor de feedback! Leveringen worden alleen later verstuurd dan aangegeven als het te maken heeft met een product dat niet op voorraad is. Hiervoor worden klanten met een automatisch bericht geïnformeerd over waarschijnlijke levertermijn.
Als een product niet meer leverbaar is, vermeldt dat dan op de site. Ik deed een bestelling, betaling en nu moet ik opvolgen of er een terugbetaling is. Allemaal verloren tijd.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Rudi, Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Alle op=op producten zijn terug te vinden via de selectie "outled".
10 mrt 2024
Prima levering maar ze blijven maar zeuren over een beoordeling. Als je die toch een paar keer genegeerd hebt, zouden ze toch moeten stoppen met deze te sturen.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Walt, Hartelijk dank voor uw feedback, leuk om te lezen, dat u tevreden bent! Onze excuses voor het ongemak!
Geïmporteerde beoordeling
Heb het produckt een maand geleden besteld en betaald tot op heden nog altijd niets ontvangen,na versturen van verschillende mail berichten geen reactie gekregen
21 nov 2023
Beste Koen, Hartelijk dank voor de feedback! Uw order is op tijd door ons magazijn verzonden, er bleek een probleem met het afleveren te zijn waardoor uw order retour aan ons is verstuurd. Zoals ik terug kan zien hebben de collega's al een nieuwe zending aangemaakt. U heeft hiervoor een automatisch bericht met track en tracé code ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
17 mrt 2024
Nog steeds niets ontvangen (11 dagen geleden besteld). dit is het enige antwoord dat ik kan geven als u mij de vraag stelt voor ik mijn bestelling ontvangen heb
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Jules, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Uw bestelling is inmiddels succesvol bij u afgeleverd, mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
Via Whats app 2 maal gevraagd of het profiel zelf wit was, dat was volgen hun zo. Echter is de kleur van het profiel aluminium, alleen het deksel is wit.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De profielen zijn aluminium en hebben een opaal wit diffusor wij bieden ook een zwart profiel met een opaal wit diffusor aan. Deze informaties zijn voor allemaal beschikbaar op de website en terug te vinden onder "specificaties".

Teleurgesteld

Snel geleverd, helaas werkten de tl buizen niet. Netjes alles weer terug gestuurd maar nog geen bericht gehad dat ze ontbagen zijn.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Willem, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat de TL buizen niet na behoren werkten. Uw retour is inmiddels verwerkt en de terugbetaling afgesloten. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem contact op met onze sales & support afdeling!
20 jan 2024
Jullie gaven aan dat de producten beschikbaar waren maar blijkbaar niet. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Reginald, Hartelijk dank voor de feedback! De artikelen waren op voorraad en zijn ook op tijd vanuit ons magazijn verzonden zoals afgeleverd bij u. Mochten er vragen zijn vragen wij u vriendelijk - de sales & support afdeling te contacteren.
Levering voorlopig niet ontvangen , geen reactie op mail of Whatsapp . Moeten bellen om reactie te krijgen .
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Philippe, Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. Het spijt ons dat u uw bestelling niet hebt ontvangen en dat u ons niet kon bereiken. Mijn collega is er mee bezig en heeft u op de hoogte gebracht via e-mail. Zodra wij een terugkoppeling zullen ontvangen door de bezorger, kunnen wij een oplossing aanbieden!
Ze zeggen de zelfde dag verzonden maar dat kunnen ze niet waar maken. En dan geven ze de bezorger de schuld
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Dennis, Dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons te lezen dat u geen goed ervaring hebt meegemaakt. Uw pakket is op tijd verzonden maar helaas waren er vertragingen, waarvoor excuses.
MB
mario b.
boezinge
11 mei 2024
Verkeerde informatie over produkt en levering. Dan ook nog zelf de retour moeten betalen !!!
15 mei 2024
Beste Mario, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij hebben een gratis retourticket voor u activeert en de label zoals het formulier in pdf-formaat aan u via mail toegestuurd.
Vraag om advies werd slecht beantwoord. En het gegeven advies getuigde niet van vakkennis.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Cees, Hartelijk dank voor de feedback! Onze sales & support afdeling heeft u geadviseerd echter kunnen wij niet verder helpen van het maken van een licht reclame bord. Wij kunnen slechts adviseren over producten uit ons assortiment. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
Bestelling tot op heden niet ontvangen en geen reactie van de firma
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Abdel, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling is op tijd vanuit ons magazijn met DHL verzonden, we zullen je een verzendbewijs toesturen.
Onderdeel ging reeds stuk bij eerste gebruik, zwakke kwaliteit
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Marc, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor excuses! Wij vragen vriendelijk om foto's van de defecten aan onze sales & support afdeling te sturen zodat een oplossing kan aangeboden worden.
17 feb 2024
Slegte uit leg voor de op Han bak ik krijg staal kaabels
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Ronald, Dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het product dat u hebt ontvangen niet aan uw verwachtingen voldeed. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
20 jan 2024
bestelling na 3 keer bellen nog niet ontvangen
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Nico, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling is binnen 2 werkdagen afgeleverd bij u - mochten er vragen zijn vragen wij u vriendelijk om de sales & support afdeling te contacteren.
Ik heb nog steeds niks binnen na 2 weken
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Thijs, Hartelijk dank voor uw feedback! Klopt uw bestelling is later verzonden omdat er producten niet op voorraad waren u heeft hiervoor ook een automatisch bericht met informatie voor levering ontvangen. Inmiddels is uw order verzonden en bij u afgeleverd.
13 jan 2024
Betaling verwerkt nog niets ontvangen
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Margreet, Hartelijk dank voor uw feedback! De sales & support afdeling heeft u gecontacteerd en meer informatie met u gedeeld.
12 jun 2024
kijk maar naar de mail verkeer.
13 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen al onze klanten en nemen klanttevredenheid serieus. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden, en we stellen het altijd op prijs om te horen hoe we ons kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.