ledgroothandel.nl- Logo - Beoordelingen

ledgroothandel.nl

427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.153 beoordelingen in totaal

11 jun 2024
Binnen de bestelprocedure van wolkenpanelen kan men alleen aantallen opgeven en geen vormen zoals 2x2 vierkant, of 2x3 rechthoekig. Het is de bedoeling dat het aantal panelen wordt opgegeven en besteld, waarna een medewerker via de e-mail zal vragen in welke vorm dit geleverd moet worden. Misschien is het een idee om de webwinkel hierop uit te breiden, dat klanten dit gelijk zelf kunnen aangeven. Dit scheelt in de extra communicatie met de medewerkers, die niet altijd even snel is.

25 aug 2024
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, verkeerd advies waardoor product defect raakte. Service medewerker zou terugmailen na diverse telefoontjes en na vier dagen helaas nog steeds geen reactie. Website geeft ook onjuiste informatie waardoor defect ontstond. Telefonische medewerkster kan/mag niets en doet ook niets maar beloofd van alles. Ze blijft vriendelijk zeggen dat de servicemedewerker druk is en niet bereikbaar, hij is in een meeting, heeft geen telefoon zal terugmailen niet dus etc,etc

Beoordelingen voor ledgroothandel.nl

HB
Henk B.
Eygelshoven
17 dec 2023

Gewoon zoals het moet zijn

Kan ik eigenlijk niet verzinnen.
Geïmporteerde beoordeling
Excellent after-sales services!
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Luc, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
WB
Willem B.
Rijsenhout
Goede prijs ,snelle levering!
24 dec 2023
snelle en correcte service
24 dec 2023
Korte leveringstermijn
17 dec 2023

Snelle bezorging!

Snelle bezorging1
Snel en goed
Heb twee jaar geleden een led-lampen besteld 1,20 op 60 cm . Spijtig na twee jaar was deze kapot .
1 jan 2024

Prima in orde

Een mooi assortiment (met producten die je niet gemakkelijk elders vindt) en snel geleverd!
Product was op voorraad, besteld rond de middag, maar niet de zelfde dag verzonden.
Levertijd zou sneller mogen ben al bijna n week aan het wachten op mijn ledpaneel.
KJ
kasper J.
Meerstad
13 jan 2024
De power supply was wat ik nodig had, functioneert prima en had een mooie prijs.
Goede service bij vragen en problemen, prima levertijden. Panelen doen het goed.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Carla, Hartelijk dank voor de geweldige feedback! Leuk om te lezen dat u tevreden bent!
Alweer sneller geleverd dan ik de volgende dag thuis kan komen van mijn werk ;)
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Arwin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke bezorgservice te bieden en het is geweldig om te horen dat we sneller hebben geleverd dan u had verwacht. Wij waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden was met onze diensten.
Goede prijs, duidelijke website en snelle bezorging, en alles erg goed verpakt.
21 jan 2024
Helemaal prima. Wel geprobeerd telefonisch contact te krijgen zonder resultaat.
Netjes verpakt snel geleverd Ik bestel al jaren bij dit bedrijf altijd netjes
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Wij waarderen uw voortdurende steun en zijn blij om te lezen dat uw bestellingen altijd goed verpakt en snel geleverd zijn.
Nette afhandeling van de order. Snelle levering. Kwaliteit perfect.
Antwoord van ledgroothandel.nl
Beste Dennis, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
Snel geleverd en goed verpakt zeer tevreden prijs is ook zeer goed

Vragen via de mail

had wat vragen via de mail, er werd dezelfde dag nog gereageerd.