auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.998 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

23 nov 2023
Helaas was mij product zoek geraakt, kan natuurlijk gebeuren. Communicatie naar mij als klant kan beter. Ik had geen track en trace ontvangen, via de chat konden ze de status vertellen en naar wat mailen komt mijn product 3 weken later.
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben op 21 november opnieuw een pakket naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 nov 2023
Retour proces is erg traag Producten uitstekend en initiële bestelling uitstekend, geen op- cq aanmerkingen. Product retour gestuurd maar voordat het geld daadwerkelijk terug op dit rekening staat duurt het lang.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Bij retourzendingen wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort. Wij wensen je nog veel slaapplezier toe van het hoofdkussen dat je hebt gehouden. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 dec 2023

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 nov 2023

Auping experience

Goed product, (denk ik) mooie website, makkelijk bestelling te plaatsen, perfecte, nette communicatie. Misleidende aanbieding van het 75 jarig bestaan, Bij aflevering hoofdboard vergeten, (nog geen geste gezien)
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en onze excuses voor het ongemak. Wij hebben direct per mail contact met u opgenomen hierover. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 jun 2024

Geen servet en geen tafellaken

Auping verkoopt goede moltons. Ik zou willen dat ze meer maten zouden aanbieden. Nu krijg je, of je bed nu 2 meter is of 2.20 bij 1.60 of 1.80 één maat, met als gevolg dat het eigenlijk nooit mooi past.
18 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wanneer een molton niet passend is dan kun je deze natuurlijk altijd kosteloos retourneren. Is dit gewenst dan wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl waarin je de klacht beschrijft en het ordernummer doorgeeft. Wij zullen dan aangeven hoe de bestelling retour gestuurd kan worden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
.B
. B.
Amsterdam

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Betere info over veel langere levertijd dan er nu staat. Status van bestelling blijft hangen. Ik heb erover moeten bellen. Kan ik beter naar de winkel gaan?
18 apr 2024
Een klacht sneller behandelen en niet een mail sturen dat het bedrag binnen 3 werkdagen terug gestort wordt en dat vervolgens pas na 10 dagen terug storten
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om elke retourzending binnen 8 werkdagen na ontvangst te verwerken, waarna de terugbetaling plaats zal vinden. Volgens onze informatie is dit ook het geval bij jouw retourzending. We vinden het vervelend dat we hierin niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 dec 2023
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 mei 2024

zoom niet gestikt.

Na het wassen van het hoeslaken bleek een stuk van de instopflap niet gestikt. Dit hebben we zelf maar met de hand gedaan, was een stuk van +/- 40 cm.
24 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Mocht je willen dat wij nog naar het product kijken dan ontvangen wij graag een foto.
KM
Karel M.
DELFGAUW
11 jun 2024
Niet actie achter elkaar doen als je inde eerste actie hebt gekocht en daarna komt de volgende actie waar je goedkoper uit bent voel je je tochgenomen
13 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wij vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze promoties. Wij zullen je feedback binnen het bedrijf bespreken. Wij wensen je wel veel plezier van je aankoop.

Kwaliteit beddengoed licht teleurstellend

Dekbedhoes stond omschreven als katoensatijn en erg zacht. De stof is na wassen nog vrij stug, niet wat ik gewend ben van de Auping dekbedhoezen.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat het geleverde dekbedovertrek niet naar wens is. Wij hebben je inmiddels een email verstuurd naar aanleiding van de beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 nov 2023
Ik heb online besteld maar verder niks van jullie gehoord tot na 8 wkn ik een telefoon kreeg van de bezorger om een datum af te spreken .
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Bestelling gedaan; beschadigd ontvangen. Geretourneerd. Nogmaals hetzelfde besteld (dekbedovertrek). WEER beschadigd ontvangen. Schande!!!!!
8 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je tot twee keer toe problemen hebt ervaren met je bestelling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
13 apr 2024
2 weken geleden een mail gestuurd voor info over nog een bes-setje. Helaas, totaal geen respons. Vertrouwen in auping is volledig weg.
16 apr 2024
Beste Ron, bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben wij geen e-mail mogen ontvangen op basis van jouw orderreferentie en e-mailadres. Zou je ons nogmaals willen mailen op klantenservice@auping.nl zodat we je verder kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
17 nov 2023

Auping, aandacht voor je retour beleid

Auping moet beter de retouren afhandelen. Ik heb het artikel retour gestuurd op 6 november jl. Nog steeds geen bericht retour gehad.
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zullen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk aan je crediteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
26 mei 2024
Ik heb niks ontvangen, jullie gebeld, bezorger heeft het niet gebracht, men gaat het opnieuw sturen. Baal ik van!
27 mei 2024
Bedankt voor je review. We hebben hier inderdaad contact over gehad. Ik hoop dat je bij DHL kunt achterhalen, waarom er in je account staat aangegeven dat je pakket naar een servicepunt gebracht moet worden. Je pakket wordt vandaag opnieuw verstuurd en mag je vandaag of uiterlijk morgen verwachten. Wij wensen je dan veel plezier van het nieuwe dekbedovertrek.