auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.998 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

30 apr 2024

Prima product, mindere service

Flexibeler zijn in klantenservice, denk eens even mee met je klanten als ze aangeven iets te willen wijzigen.
2 mei 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen graag even contact met je op om je klacht verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 okt 2023
Ik vond de dekbed hoes veel dunner dan ik normaal gewend ben.van auping. Niet gewend van Auping! Maar helaas
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachting voldoet. Het is mogelijk om het dekbedovertrek te retourneren en de betaling retour te ontvangen. Via onderstaande link kun je nalezen hoe het dekbedovertrek geretourneerd kan worden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren . Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
Fijn kussen, maar mis een zakje met vullingsmateriaal erbij. Kost ongeveer €18,00 om het erbij te kopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback en je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
17 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 mrt 2024
Bezorging DHL was waardeloos. Slechts na klacht bij Auping iets ontvangen. De goederen zijn ok.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je nog veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Tussen aankoop en levering veel te weinig contact met klant over voortgang productie/levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback wij zullen dit intern bespreken. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
Mooi op tijd geleverd! Beetje jammer dat het geen brievenbus pakketje kon zijn.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
19 mei 2024
Persoonlijk had ik echt een zachte kussen verwacht . Echt een teleurstelling
22 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het bestelde product. Om ervoor te zorgen dat je het juiste hoofdkussen vindt, raden we aan om even proef te liggen in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
28 jan 2024
Vraag het ná dr levering en niet tot teee maal toe vóórdat het gelevetd is.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je het verzoek om te beoordelen al voor de levering hebt gehad. Ik ga dit terugkoppelen en hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Antwoord van auping.com/nl
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Hadden verwacht dat het katoen satijn zachter had aangevoeld
Sinds het nieuwe matras hebben we rugpijn en nekklachten
Antwoord van auping.com/nl
Beste Matthias, hartelijk dank voor uw beoordeling en dat is vervelend om te vernemen. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
31 okt 2023
3 weken geduurd voordat ik het hoeslaken binnen had.
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat de levering van jouw bestelling vertraging had opgelopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het hoeslaken naar wens is en wensen je hier nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
21 okt 2023
Helaas werd er maar één matras geleverd i.p.v. twee.
Antwoord van auping.com/nl
Onze oprechte excuses dat er maar 1 matras is geleverd in plaats van 2. Wij doen ons uiterste best om het 2de matras zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
17 sep 2024
Levering niet compleet. Geencexcuus Geen reactie
20 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat er iets mis is gegaan met de levering van je bestelling. We vragen je om verdere informatie betreffende je klacht te delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
12 jun 2024
Ik vind de kwaliteit van het hoeslaken heerlijk.
13 jun 2024
Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het hoeslaken en wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijk groet, Auping klantenservice.
17 mrt 2024
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
20 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Dit helpt ons ontzettend om onze service en processen te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
20 okt 2023
Geen interesse om probleem op te lossen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 nov 2023
Nieuw bed gekocht. Het piept en kraakt.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice