www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.975 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

21 jan 2024
Niks gehoord van de artikel nieuwe.en deoude die orgineel bij het koffiezet aparaat hoorde
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Ik had gehoopt dat mijn l or koffiezetapparaat het weer ging doen, maar heeft niks gedaan
4 feb 2024
De geleverde ontkalker is niet van het merk L'OR zoals nochtans aangegeven op de website
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb mijn bestelling nog niet dit is de tweede week na mijn bestelling duurt wel lang .
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Pakketje voor de deur neergezet. Heel de dag in de regen gestaan. Produkt nat geworden.
28 apr 2024
Kalkfilter past niet in het waterreservoir op het tuutje terwijl het wel zo verkocht is.
25 dec 2023
Iemand naar een review vragen als de bestelling nog niet is aangekomen is geen goed idee
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde product geleverd. Beter bereikbaar zijn wanneer hier contact over gewenst is.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb een onderhoudspakket besteld voor een koffiemachine. Maar daar zat de helft niet in
18 jan 2024
Verkeerde product ontvangen en na 4 dagen nog geen reactie. Wacht tot dit opgelost is
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Er wordt het verkeerde product bezorgd en vervolgens niet binnen een dag gereageerd.
1 jan 2024
Ik heb 2 filters besteld, zoals weergegeven op de factuur, ik heb er één ontvangen
23 dec 2023
na een week geen product ontvangen en geen bevestigng dat product is verzonden
17 mrt 2024
Wacht inmiddels al 5 dagen op reactie van een verkeerd geleverde bestelling.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Je n’ai pas reçu ma commande complète. Il manquait des articles dans le colis
Ze reageren zeer traag.. ik moet nu al 3 dagen wachten op een retoirformulier
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Product was goed, maar zeer slechte klantenservice

Product was goed, maar klantenservice slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.
10 mrt 2024
Enorme levertijd Althans denken we 1.5 week geleden besteld nog niet binnen
11 mei 2024
Levering duurde langer dan verwacht en aangegeven op site. Product wel goed
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je bestelling later is aangekomen dan gedacht. Wij proberen altijd alle bestellingen die voor 17.00u zijn besteld de zelfde dag nog in te pakken en mee te geven aan de vervoerder. Dit is slechts een richtlijn. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
17 mrt 2024
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen. Code : 3STUZT0963500