www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.574 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.958 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

RV
De verzending. Ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Ik plaats een bestelling maar die is er nu nog steeds noet.
7 apr 2024
Nog steeds niets gekregen het pakket laat op zich wachten
29 apr 2024
Niet geleverd wat ik heb besteld. Kreeg een replica
6 mei 2024
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Erg vervelend om te horen dat je een verkeerd product hebt gekregen. Graag willen wij je vragen om een foto van het verkeerde product naar klantenservice@afzuigkapfilterwinkel.nl te sturen. Wij zullen dan een nieuwe zending of een terugbetaling regelen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
23 apr 2024
Voor de eerste keer besteld. En tot nu toe tevreden.
23 apr 2024
Al 8 dagen mijn bestelling nogsteeds niet bezorgd!
24 mrt 2024
Een week geleden besteld en nog niks ontvangen…
3 feb 2024
They did not even bother to respond to my email
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Waterfilters besteld, maar ontkalker gekregen.
14 nov 2023
Ik heb nog steeds mijn spullen niet ontvangen
16 nov 2023
29 sep 2023
Produkt zou compatibel zijn, maar is het niet
2 okt 2023
10 nov 2023
Bij levering lekte één van de verpakkingen.
14 nov 2023
27 okt 2023
Afbeelding was niet helemaal representatief
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
ik krijg maar een deel van de bestelling!!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Domme fouten van de bestelde artikelen.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde levering en Geen reactie!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Late levering en bijbetalen via UPS
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb het verkeerde produkt gekregen.
BB
bert b.
valkenswaard
Na 1 week nog steeds niets geleverd
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Dit waren niet de juiste filters