HouthandelOnline- Logo - Beoordelingen

HouthandelOnline

191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.945 beoordelingen in totaal

20 aug 2024
Super vriendelijk geholpen. Product was niet leverbaar door de bouwvak en een gesloten magazijn. Werd gebeld dat iets niet leverbaar was en dat ze iets anders konden leveren als ik daar geen moeite mee had. Daarna nogmaals terug gebeld dat de balk in kwestie een beetje getordeerd was en of ik daar moeite mee had! Gelukkig voor mijn project geen probleem maar als nog goed dat ze even bellen! Levering met vrachtauto ging ook super tijdig geïnformeerd over de bezorg tijd en de chauffeur heeft me super vriendelijk geholpen! 10 uit 10 bestel zo weer bij ze!

5 aug 2024
Het hout is veel beschadigd en van slechte kwaliteit, dit is B-kwaliteit. Als je bij de plaatselijke houthandel haal krijg je A-kwaliteit. Je mag dan iets meer betalen maar je kan de hele plank gebruiken.

Beoordelingen voor HouthandelOnline

15 aug 2024

mooi hout voor een goede prijs

In het algemeen een mooi produkt voor een goede prijs en duidelijkheid over de levering. Verder vriendelijke en hulpvaardige chauffers. Helaas zaten er slechte stukken bij maar dat werd netjes en goed opgelost. Wat ze zeker beter kunnen doen is een betere controle op de kwaliteit van het te leveren hout. Dat bespaart bij de klant mogelijk frustratie en wachttijd en bij het bedrijf kosten. Dus zorg voor een beter kwaliteitsmanagent. Mijn tip voor houthandelonline; leg een stuk karton bovenop het hout waar de lepels van de heftruck komen.

Top service

Dikke pluim aan de leverancier . Hij had me de dag voor de levering gebeld om te vragen of hij vroeger kon komen mits het warme weer , ookal was ik zelf niet aanwezig op locatie , is alles super net op de gevraagde plaats geleverd . Echt top !

Goede service, kwaliteit hout voldoende kan beter.

Goede service, aardige mensen en denken echt met je mee. Ik had veel hardhout besteld voor een stijger, waarbij een aantal wel erg krom en daardoor onbruikbaar waren. Het is een natuurproduct dat snap ik maar toch.
13 aug 2024
Duidelijke offerten en meedenken tijdens het traject van bestellen. Levering e-mails zijn goed en ook bij te veel bestelde items is het retourbeleid goed. Aanrader om je hout te bestellen.
18 aug 2024
Les livreurs ont à chaque fois été très professionnels et sympathiques La demande de livraison a été un peu plus compliquée. Sinon: "anders geen problemen" Tot zien Jamal
21 aug 2024
Eerste bestelling ging niet helemaal foutloos, maar was ook een gedeelte mijn eigen fout ! Maar na overleg zijn is dit erg snel door jullie gecorrigeerd 👌

Topbedrijf!!

Hele goede kwaliteit hout. Goede prijzen. En het hele proces van offerte tot bezorging tot in de puntjes geregeld. Topbedrijf!
De assistentie bij de afhaling was fantastisch. Veilig thuisgeraakt. Dikke merci voor jullie top-personeel.
Alles vlot verlopen, geleverd als afgesproken en even voor aankomst nog verwittigd. Perfect
Fantastische hulp bij het laden van het hout op de aanhanger, zelfs een rood vlaggetje!
Op tijd en netjes geleverd. Wel vond ik het hout erg nat en veel groene vlekken hebben.
Super fijn bedrijf! Snel, netjes, nauwkeurig! Bedankt voor jullie service.
Fijn contact. Ook met vervoerder. Prima kwaliteit hout en snelle levering.
18 aug 2024
Uitmuntende transportafdeling, vriendelijke en servicegerichte chauffeurs!
Voorraad beheer, hierdoor de bestelling een paar dagen later afgeleverd.
20 aug 2024
De gps tracker zodat je precies kunt zien wanneer de zending arriveert.
13 aug 2024
Mooi hout tegen hele goeie prijs en keurige levering volgens afspraak.
Bezorgen ging goed, echter bij afstapelen enkele planken beschadigd.
19 aug 2024
goede kwaliteit, zeer vlot geleverd en makkelijke betaling achteraf.