HouthandelOnline- Logo - Beoordelingen

HouthandelOnline

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.976 beoordelingen in totaal

20 aug 2024
Super vriendelijk geholpen. Product was niet leverbaar door de bouwvak en een gesloten magazijn. Werd gebeld dat iets niet leverbaar was en dat ze iets anders konden leveren als ik daar geen moeite mee had. Daarna nogmaals terug gebeld dat de balk in kwestie een beetje getordeerd was en of ik daar moeite mee had! Gelukkig voor mijn project geen probleem maar als nog goed dat ze even bellen! Levering met vrachtauto ging ook super tijdig geïnformeerd over de bezorg tijd en de chauffeur heeft me super vriendelijk geholpen! 10 uit 10 bestel zo weer bij ze!

5 aug 2024
Het hout is veel beschadigd en van slechte kwaliteit, dit is B-kwaliteit. Als je bij de plaatselijke houthandel haal krijg je A-kwaliteit. Je mag dan iets meer betalen maar je kan de hele plank gebruiken.

Beoordelingen voor HouthandelOnline

17 aug 2024
25 sep 2023
17 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling geplaatst die met vrachtwagen afgeleverd zouden worden. Niet gelukt ivm milieuzone. In voorwaarden staat alleen of er een ‘18 meter lange vrachtwagen’ de straat in kan en niks over emissie vermeld. Derhalve geen bestelling ontvangen en zelf alsnog zorg moeten dragen voor de gemaakte ‘leveringskosten’, terwijl bestelling geannuleerd was. Vind het ook de verantwoordelijkheid van het bedrijf mee te kijken met de opgegeven postcodes wanneer het gaat om ‘emissie’ van de vrachtwagen.
Antwoord van HouthandelOnline
Beste Fleur, Wij begrijpen dat het vervelend is dat we de goederen niet op uw locatie hebben kunnen lossen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle adressen van tevoren te controleren. Dit is ook de reden dat wij onze klanten te vragen om te checken of de loslocatie toegankelijk is voor ons transport. Helaas bevindt uw adres zich in een emissievrije zone en is dus verboden voor vrachtverkeer. Hierdoor hebben wij de goederen niet bij u kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Sandra
Geïmporteerde beoordeling
Erg slecht, wordt niet meegedacht met de klant. Wordt niet gehouden aan de door jullie beschrijvingen op de site. Geen levering gehad binnen 2-6 werkdagen. Is de levering er eindelijk na 13 werk dagen. Is de helft van de levering maar in de vrachtwagen. En maar wijzen continu naar anderen. Zowel bij de levering als dat het ging over de werkdagen dat er geleverd zou worden. Geen compensatie gehad, geen goed woord voor over. Zal jullie zeker niet aanbevelen
Antwoord van HouthandelOnline
Beste Koos Koster, bedankt voor uw feedback. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze service en levering van uw order. Wij streven ernaar om alle leveringen binnen 2 tot 7 werkdagen bij onze klanten te leveren. Helaas was dit bij uw order niet haalbaar en hierover hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Door onvoorziene omstandigheden is een deel van uw order in een andere trailer geladen. Hierdoor is de order niet compleet bij u geleverd en dit betreuren wij ten zeerste. De ontbrekende materialen hebben wij een dag later alsnog bij u geleverd. Wij vinden het jammer dat u met een slecht gevoel terugkijkt op het verloop van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Iris
Geïmporteerde beoordeling
Bestellen overzichtelijk en makkelijk, afgesproken dat we vrijdag 22-12 zouden horen wanneer er woensdag 27-12 geleverd zou worden maar helaas niks gehoord, telefonisch op vrijdagmiddag helaas niet meer te bereiken dus nu konden we slecht plannen voor de woensdagochtend. gelukkig kwam de zending nog redelijk op tijd.