Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.013 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.809 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Geen reactie op garantie
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er wordt een nieuwe lamp naar u toegestuurd en zodra deze klaar staat ter verzending ontvangt u een track & trace waarmee u de levering kunt volgen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
5 nov 2023

Na 1 keer gebruik al stuk, kunnen jullie een nieuw exemplaar sturen

Na 1 keer gebruik al stuk
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, met dank voor uw beoordeling. U kunt het contactformulier op de website invullen, dan krijgt u contact met de klantenservice en zij kunnen uw klacht in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
28 sep 2023
Geen reactie op mijn mail
2 okt 2023
Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat u inmiddels contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder
20 apr 2024
Ik heb niks gekregen
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw levering nog niet heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen dan een onderzoek instellen bij DPD over de status van u bestelling. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
30 apr 2024

Artikel bewcha

Artikel beschadigd
6 mei 2024
Beste Stefan,. Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier of de retourportal op de website. De klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
18 jan 2024
Botte mail reactie
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het antwoord van onze klantenservice als bot beschouwd. Wij geven in een korte uitleg weer wat er aan de hand is met uw bestelling en vinden het jammer dat u dit zo als bot ervaart. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
4 mei 2024
Verlichting kapot
6 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de verlichting defect is. Via de retourenportal op de website kunt u dit melden en zullen wij dit oppakken en u een passende oplossing bieden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Slecht bereikbaar
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u problemen heeft met onze bereikbaarheid. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar van 10.00-17.00 op werkdagen. U kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
RA
rik a.
halle
10 nov 2023
transport
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat u inmiddels contact heeft opgenomen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder met het oplossen van het probleem met transport. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
nadenken
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft contact gehad met onze klantenservice betreffende uw order en wij zijn in afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet,
16 mei 2024
21 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, u heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice betreffende de aanmaak voor een zakelijk account. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, maar bij vragen kunt u hen altijd benaderen. Met vriendelijke groet,
10 mei 2024
13 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u problemen ervaren met onze producten en of vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
9 mei 2024
13 mei 2024
Beste Lauri, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u vragen en of problemen hebben met onze producten dan kunt u hierover contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat wij u niet weten waarop uw beoordeling is gebaseerd. Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag van u, telefonisch of via het contactformulier kunt u ons bereiken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en zijn in afwachting van het benodigde beeldmateriaal zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Bij vragen en of opmerkingen kunt u via het contactformulier op onze website contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,
16 okt 2023
16 okt 2023
Beste Marc, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag vernemen wij van u wat het probleem is, zou u contact op willen nemen met onze klantenservice , dan kunnen zij u verder helpen. Met vriendelijke groet,