lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik had voor mijn vader 2 cadeautjes gekocht , die hij dan aan zijn kleinkinderen kan geven. M’n vader kan nl zelf de deur niet uit. Had in de opmerkingen gevraagd of de cadeautjes ingepakt konden worden, maar helaas kwamen deze zonder papiertje binnen bij mijn vader. Dus nu moet hij 2 cadeautjes geven die niet zijn ingepakt. Dat vind ik jammer, verder prima!
Antwoord van lobbes.nl
Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je cadeautjes niet ingepakt waren. Het is helaas niet mogelijk om je cadeautjes in te pakken. Inpakken is een extra service die wij op dit moment niet aanbieden. Daarom verzenden we je bestelling zonder deze in te pakken. Normaal gesproken communiceren we dit maar dat is er bij deze bestelling bij in geschoten, excuses hiervoor.

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.

info uit mail klopte niet.

Vanuit Lobbes kwam er een mail dat het pakket bezorgd was en klaar lag om op te halen. Wij zijn 4x (op verschillende dagen) terug geweest naar de winkel voordat het pakket er daadwerkelijk was. De medewerkster van de winkel heeft er alles aan gedaan om te achterhalen waar het pakketje was. Dat was wel prettig. Maar het is dus mis gegaan bij Lobbes zelf.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet volgens afspraak klaar heeft gelegen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen.

Producten betaalbaar

De producten zijn betaalbaar en er is ruime keuze in het assortiment. Ik kon de dag kiezen waarop ik de bestelling wilde laten bezorgen. Helaas is dit niet naar wens verlopen en werd het pakket een dag eerder geleverd, niet handig is dit geval. Als je de optie krijgt te kiezen wanneer je het pakket wilt ontvangen, dan ook graag hier naar handelen.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor het ongemak, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Misschien is hij eerder verstuurd in verband met de sinterklaas drukte. Bedankt voor je review!
Pour la 1° commande chez vous très déçu : le 14/12 message = votre colis a été livré, rien dans ma boite aux lettres - Message du 18/12 votre colis n'a pu être présenté et retour a l'expéditeur. Sans aucun commentaire que dois-je faire ? Allez vous me le renvoyer?? Merci de votre réponse ,ce colis est prévu pour un anniversaire le 29 de ce mois.
Antwoord van lobbes.nl
If a shipment gets stuck, I recommend contacting our French customer service immediately: serviceclients@lobbesjouet.fr

Rara

Beleefde 2x dat een bepaald speelgoed niet aanwezig was, ik toch de bestelling deed en vervolgens de volgende dag bericht krijg dat de spullen binnen zijn. De verzendkosten waren eens zo duur als het kleine prutteltje. Dus heb ik het maar niet gekocht nadat ik de vraag had gesteld om gratis dit ex. Op te sturen. Ik had nb voor ruim €40 besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Ik zie inderdaad je vraag of we wat aan de verzendkosten konden doen. Helaas was dat niet mogelijk, wij hebben zelf namelijk ook kosten aan het verzenden van bestellingen. Verder hoop ik dat je plezier hebt met de bestelling die je van ons hebt ontvangen!
SNELLER HANDELEN BIJ EEN FOUT VANUIT LOBBES. GEEN BUITENKEUKEN ONTVANGEN, NA EEN AANTAL KEREN HEEN EN WEER GEMAILD, HEB IK MAAR WEER EENS GEBELD. DAT WAS DE TWEEDE KEER, WANT DE BEZORGING WASOOK NIET TIJDIG. HET MAILVERKEER LOOPT, MAAR ER IS NA ANDERHALVE WEEK NIETS OPGELOST. DE KEUKENS ZIJN LOS VERKRIJGBAAR, DUS IK ZIE HET PROBLEEM NIET.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat iets is fout gegaan bij je bestelling. Zo te zien zijn mijn collega's al bezig om het probleem voor je op te lossen. Verder contact zullen we dan ook via de mail voortzetten.
10 nov 2023

website verbeteren…

het assortiment is goed de levering ook, maar de website is traag hapert en loopt telkens vast dan klopt de winkel wagen niet meer en in het overzicht klopt de bestelling wel, maar het bedrag is vele malen hoger doordat er ergens verstopt veel meer wordt besteld. uit eindelijk is het na 3 dagen gelukt de bestelling na behoren te plaatsen
10 nov 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het bestellen niet goed is gelukt. Wij zijn ervan op de hoogte en zijn er mee bezig. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!
8 mei 2024
Ik had altijd goeie ervaring met jullie.Maar de laatste keer hadden jullie een verkeerde kleur van de poppekleding gestuurd .Ik heb dit weer terug gestuurd.Dan zijn de verzendkosten voor jullie omdat het jullie fout was.Dit heb ik via een mail door gegeven. Maar tot nu toe heb ik helemaal geen reactie weer terug gekregen.
10 mei 2024
Ik heb even gekeken en we hebben op 3 mei een reactie naar je gestuurd over je vraag met de verzendkosten. Over de kleurvoorkeur heb ik ook vermeld dat dit een voorkeur is en geen garantie op een kleur.
28 okt 2023
Ik vond het misleidend dat je alleen korting kreeg op artikelen uit de Sint/Kerst catalogus en niet op de cadeautjes via de website. Wat mij ook tegenspreekt is dat een aantal van door ons bestelde artikelen twee euro goedkoper worden aangeboden door de action, zoals bijvoorbeeld de knijpkat. Dit verschil vind ik te groot.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor de onduidelijkheid. Als het goed is staat het achterin de catalogus goed uitgelegd. Bedankt voor je review!
21 mei 2024
Post NL is niet betrouwbaar. Het pakket zou om 13 uur afgeleverd worden en op dat moment krijgen wij bericht dat het mee genomen is naar een ophaalpunt. Hoezo niet thuis: er zijn op dat moment 200 mensen aanwezig op school. Wij kunnen niet van de groep af om pakketten te halen. Ik ben nu speciaal met de auto gekomen.
4 jun 2024
Wat vervelend dat de levering niet goed is gegaan. We zullen het meenemen, bedankt voor je feedback.
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Antwoord van lobbes.nl
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
Ik had een sierdendosje besteld en ontvangen zonder sleuteltje. Vervolgens hebben ze direct een nieuwe gestuurd op hun kosten. Vind de service dus echt goed. Helaas is het sleuteltje van het nieuwe sieradendoosje direct bij eerste gebruik door dochtertje afgebroken in het slotje. Het product vind ik dus minder.
16 apr 2024
Wat vervelend dat de kwaliteit van het product niet goed is, excuses hiervoor. Kan je een mailtje sturen naar info@lobbes.nl? Daar kunnen we tot een passende oplossing komen.
Ik mailde tijdig om m’n bestelling aan te passen van 1 naar 2 stuks. Dat was niet meer mogelijk volgens Lobbes. Ik vroeg of ik dan een kortingscode voor de verzendkosten kon ontvangen zodat ik het alsnog extra bij kon bestellen. Ook dat was niet mogelijk. Ik vind dat niet klantvriendelijk en teleurstellend.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Helaas had je via Klarna besteld. Wij mogen dat niets aan je bestelling toevoegen. Hopelijk ben je wel blij met je artikelen.

Week te laat geleverd...

De bestelling zou geleverd worden op 22 december. Deze kwam echter pas op 29 december binnen. Ik heb gevraagd wat er mis was gegaan. Het bleek dat één item niet beschikbaar was. Daardoor liep de hele bestelling vertraging op. Ik was hierover niet geïnformeerd. Er kwam aanvankelijk geen excuus...
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is binnen gekomen en dat we je niet tijdig hebben geïnformeerd over het ontbrekende artikel, excuses hiervoor. Indien je het pakket niet meer nodig hebt dan kun je via deze link een retouropdracht indienen https://www.lobbes.nl/retour
24 mei 2024
Extra EURO 2,00 betaald voor een spoed levering, maar het pakket kwam alsnog 1 dag later aan. Als Lobbes niet zeker is dat Trunkrs op tijd kan afleveren dan moet deze service door Lobbes niet worden aangeboden. Ook nog contact gehad met Trunkrs....nooit meer iets van gehoord.
4 jun 2024
Ow dat is zeker niet de bedoeling nee. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Mijn excuses daarvoor. Het extra betaalde geld voor een spoed levering zal naar je teruggestort worden.
MS
Maaike S.
Haarlem
Goede prijs voor het product. Levertijd opzich prima, maar kwam wel pas maandag ipv zaterdag zoals stond aangegeven. Daarnaast had dit product makkelijk als brievenbuspakketje gekund in plaats van in een enorme doos en daarmee ook onnodig hoge verzendkosten en minder duurzaam.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We gebruiken bij Lobbes en standaard robot doos. Hopelijk hebben jullie wel veel plezier van de artikelen.
3 feb 2024

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
27 okt 2023
Ze hebben een leuke collectie aan klein speelgoed. Nadeel is wel dat de bezorgtijd die ze aangeven op de site en je bestelling niet kloppen. Tot twee keer aan toe echt veel later de artikelen ontvangen. Meldt dit en geef een correctere datum door. Dan weet je dit als klant.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd! We proberen de volgende dag te leveren als je voor 16:00 besteld. Geeft je tracking wat anders aan, mag je ons altijd mailen!
KJ
Karin J.
ALMERE
Niet geleverd zoals afgebeeld, bij navraag was dit spel er alleen in de toegestuurde kleur in het magazijn. Afbeelding zou aangepast worden , is niet gebeurd. Voelt alsof je bent afgescheept met een oud model. Mocht wel terruggestuurd worden, maar heb daar geen tijd voor
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, excuses hiervoor. Ik kan helaas niet herleiden over welk artikel het precies gaat. Je kunt zoals je zelf ook al aangeeft het artikel retourneren via deze link https://www.lobbes.nl/retour. Ook mag je ons altijd een mailtje sturen, dat kan naar info@lobbes.nl.