lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Het zou heel fijn zijn als de webshop goed gevuld is. Ik had gewacht op een product dat uitverkocht was. Tegen de tijd dat het er was waren de andere producten die ik wilde bestellen weer uitverkocht. Dat vond ik echt vervelend, want ik bestel graag alles in één keer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat het artikel waar je naar op zoek was alweer uitverkocht was. Door de drukte kan het zijn dat sommige artikelen sneller uitverkocht raken als verwacht. We proberen hierop te anticiperen alleen is dat niet altijd mogelijk. Ik hoop dat je nog een alternatief artikel kunt vinden!
Ik heb een bestelling gedaan van 10 pakjes van een bepaald artikel en 1 geleverd gekregen. Daarna gebeld, bevestigd per mail en nogmaals 1 geleverd. Weer gebeld en ben nu aan het wachten op de resterende 8. O'ja, ik had ze vorige week nodig.... Beetje verdrietig nu
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling de eerste keer niet compleet was, excuses daarvoor. Als het goed is de nalevering bezorgd op 17 november op het originele adres. Als je het toch niet hebt ontvangen dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!

Parcel missing. Location unknown.

Parcel was meant to be delivered a week ago. No one knows where it is. Tracking number is useless. Customer service has told me it's on its way, but that's easy to say when they have a tracking number that only mentions the parcel has left since November 5th.
14 nov 2023
Thanks for your review, if you have any questions about the shipment you can always contact us via email.

Staat van sluitstickers doen vermoeden dat de inhoud eerder waren geopend

De originele verpakkingen waren beschadigd. De staat van de sluitstickers deden vermoeden dat t reeds geopende verpakkingen betroffen. Dit zag er niet netjes uit. Ivm sinterklaas wel aan de kinderen gegeven. Er zat ook geen factuur bij of retourformulier.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling, excuses daarvoor. Je kunt ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen mocht je dat willen. Wat betreft de factuur en het retourformulier heb je helemaal gelijk dat die er niet in zit. We sturen dit namelijk niet fysiek mee met de bestelling. De factuur ontvang je per mail en een retourverzoek kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour
FF
Fanny F.
Aalter
21 mei 2024
Mijn zakje knikkers was opengescheurd. De volleybal moest nog opgepompt worden, gelukkig hadden we hiervoor de juiste uitrusting. Geen levering aan huis door postnl omdat ze de wegomleiding aan de werken in de Moerstraat in Bellem niet willen volgen.
21 mei 2024
Wat vervelend dat de knikkers opgescheurd geleverd zijn. Excuses voor het ongemak. Bij vragen en/of opmerkingen over je bestelling kan je altijd per e-mail contact met ons opnemen. Ons e-mailadres is info@lobbes.nl
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
Bij de levering van het pakket ontbreekt het school/ whitebordbord. (zie foto. Het zat er echt niet bij) Dit blijkt niet meer op voorraad waardoor ik het alleen weer kan bestellen voor de volle prijs!!? Het was nl een aanbieding ivm black friday
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik wil je vragen om met vragen over een bestelling ons te mailen naar info@lobbes.nl op die manier kunnen wij je helpen!
17 nov 2023

Bestelling is nog steeds in behandeling.

Bestelling is nog steeds in behandeling. Mail verkeer is bezig. Pakket is volgens PostNL geleverd. Maar hebben noot iets ontvangen. Wel steeds vriendelijke mailing van Lobbes uit. Maar ben benieuwd wanneer we daadwerkelijk iets zullen ontvangen.
17 nov 2023
Wat vervelend dat je pakketje ergens onderweg is kwijtgeraakt. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat er al een onderzoek in gang is gezet. Ik heb je via de mail een update hierover gegeven.
7 jun 2024
Betere beschrijving van producten zou wenselijk zijn. Soms wordt iets thuisgestuurd en is het bv veel kleiner dan dat ik verwacht had. Bijv door meer/betere foto’s toe te voegen. Verder fijne site. Leuke aanbiedingen. Geen overbodige reclame.
7 jun 2024
Dankjewel voor je feedback, we nemen het mee!
20 mei 2024
Bij deze bestelling ging wat mis. Hij werd allereerst niet verstuurd en toen in ernaar vroeg werd me gevraagd of ik de bestelling die al betaald was nog wel wilde hebben. Beetje raar. Mijn overige ervaring met Lobbes ging goed.
4 jun 2024
Wat vervelend dat je deze ervaring niet als positief hebt ervaren. Hopelijk ben je tevreden met je bestelling en is je volgende ervaring wel weer beter!
Ik had on line een paarse skippybal besteld, maar kreeg een roze. Toen ik hierop reageerde kreeg ik het antwoord dat we nooit kunnen garanderen of je de bestelde kleur krijgt. We weten niet wat de voorraad in het magazijn is.
8 nov 2023
Wat jammer dat je niet net de paarse kreeg. Het artikel is een assorti artikel, dat houdt in dat verschillende kleuren willekeurig door elkaar geleverd worden. Hierbij kunnen we daardoor inderdaad niet de ene kleur garanderen. We hopen op je begrip.

Gigantische verzenddoos

Slechts twee sterren omdat ik een bestelling die bestond uit 5 stickervelletjes ontving in een doos van 52x35x10 cm. Volgende keer kies ik liever een winkel die beter nadenkt over duurzaamheid en verspilling van grondstoffen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet tevreden bent met onze verzending. Helaas is bij ons het inpakken geautomatiseerd en worden alle bestellingen in een standaard doos verstuurd.
Niks besteld. Toch iets gekregen. Top! Maar volgende keer beter navraag doen. Er zijn meerdere mensen die dezelfde achternaam hebben in Ede. Het was dan wel familie die iets besteld had maar alsnog. Ik had niks besteld!
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor deze fout! Wij zullen zorgen dat dit in de toekomst niet gebeurd.
Ik ga er niet meer bestellen. Ik heb ook geen contact op genomen. 1 ding was kapot en verkeerd. En het andere was de verpakking niet netjes meer en het was een cadeautje. Ik ben veel beter gewend van lobbes erg jammer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat een aantal artikelen kapot waren, excuses hiervoor. We willen je graag helpen om een oplossing te vinden. Daarom heb ik je zojuist een mailtje gestuurd om toch een oplossing te komen.
MB
MMDJ B.
HEILOO
ik vond de losse stickertjes vrij duur €0,25 en de 500 paardenstickers HEEL MOEILIJK van de plakrand af te krijgen daardoor scheurde de afbeelding vaak en dat is toch zonde wel hebben ze vaal HEEL leuke aanbiedingen!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de paardenstickers zo moeilijk los kwamen waardoor ze soms scheurde, excuses daarvoor. Je krijgt het geld terug van dit artikel. Je ontvangt je geld binnen enkele werkdagen op je rekening. Ik hoop dat je voor de rest wel blij bent met je bestelling!

Snel maar vies product.

De bestelling was er erg snel, dat was top. Maar het nieuwe loopfietsje dat ik besteld had was ronduit smerig. Er zat een dikke stoflaag op. Ik heb klantenservice over gecontracteerd maar nooit reactie gehad..
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te zien dat de loopfiets stoffig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses! Het eerste contact hebben wij helaas niet ontvangen, wij nemen per mail contact met je op.
Als een fout maakt met bestelling en dat meteen meldt, kan er niets meer aan gedaan worden en komen 2 hele kleine bestellingen in 2 heeeele grote dozen aan op hetzelfde moment en betaal je 2 x bezorgkosten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je twee keer verzendkosten hebt betaald. Ik zal je een mail sturen zodat wij het goed voor je op kunnen lossen.
bezorging is niet op de afgesproken datum, dus niet aangeven dat het de volgende dag verzonden wordt terwijl het de dag erna nog niet bij elkaar gezocht is. geeft hoop stress als het een verjaardag kado is
24 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het pakket niet op de juiste datum is geleverd. Excuses voor het ongemak!

Gedoe er omheen

Wel veel contact met klantenservice over korting die er niet af ging. Veel dingen beloofd, niks van terug gezien. De producten zijn goed en op tijd binnen. Maar het hele gedoe er om heen vond ik erg matig.
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses voor het ongemak. Wij hebben de vragen omtrent de kortingen en de voorwaarde beantwoord per mail. Hebben we iets gemist, dan kun je nogmaals met ons contact opnemen.