lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

De geleverde producten zijn naar tevredenheid en snel geleverd. Dat producten na aankoop worden geannuleerd omdat ze toch niet op voorraad zijn is vervelend, dan had dat er op de site al bij moeten staan.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat er sommige artikelen toch niet op voorraad waren. Helaas kan het soms voorkomen dat de voorraad op de website en de voorraad in het magazijn een paar artikelen verschilt.
Wat kunnen we verbeteren? kleur schema van de verf echt ook die kleur tonen. wat vond je goed? ik werd goed geholpen nadat ik andere kleur kreeg dan de site zelf aan toonde er word niet moeilijk gedaan :)
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de kleuren niet overeen kwamen zoals op de website staat, excuses daarvoor. Fijn om te horen dat we je daarna alsnog hebben kunnen helpen!
het verf spin draai ding werkt voor geen meter de kinderen krijgen de knop niet op tempo waardoor de verf die behoorlijk hard is niet rond draait en uit een spat wij grote hebben er nog moeite mee
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het artikel niet goed is. Excuses voor het ongemak. Ik heb je even een mailtje gestuurd over een passende oplossing.
Pakketje met bestelling kwijtgeraakt in de post. Moeizaam om alle spullen alsnog geleverd te krijgen. 1 artikel ontbreekt nog steeds. Krijg nog geen reactie op de vraag hoe dit op te lossen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat het mis is gegaan met de verzending. Ik zie dat het geld voor het artikel wat ontbrak inmiddels is teruggestort.
21 nov 2023
We hebben nog steeds niks ontvangen. Het pakketje zou 13 november hier al afgeleverd zijn, maar we hebben nog steeds niks ontvangen en de communicatie hierover is niet zo goed.
21 nov 2023
Helaas was is je pakketje vermist geraakt bij PostNL. Als het goed is heb je een mail van ons ontvangen dat er een nalevering van je bestelling onderweg is. Hopelijk gaat het de volgende keer goed!
6 jun 2024

Kaka bedrijf

Verkeerd artikel opgestuurd, nu vragen ze me om het verkeerde artikel als nog af te rekenen. Ook moet ik extra verzendkosten betalen, terwijl Lobbes verkeerd artikel stuurt.
6 jun 2024
Zoals al eerder vermeldt wordt er inderdaad een factuur van de nalevering gestuurd zolang het andere artikel nog niet retour is gekomen. Zodra dat wel is gebeurd vervalt de factuur van de nalevering zodat alles weer op orde is. Voor meer informatie verwijs ik je naar de mail die ik je heb gestuurd.
Toujours rien reçu au bout de 11 jours. Noël approche à grand pas et je crains de ne pas avoir le cadeau de mon fils à temps. J'avais pourtant commandé le 4 décembre...
Antwoord van lobbes.nl
C'est vraiment ennuyeux d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre colis. Malheureusement, quelque chose s'est mal passé avec l'expédition. Vous recevrez un e-mail à ce sujet.

I am waiting for returning one item - no reply

I am waiting for returning one item since almost three weeks. They say they will reply within two days! So it is not possible to return the item - i feel a bit cheated.
Antwoord van lobbes.nl
What a shame you haven't received return instructions yet. I have emailed them to you again. If you have not received them, I would advise you to contact our customer service team at kundenservice@lobbesspielzeug.de.
Artikelen zijn veel kleiner dan ik dacht gezien te hebben. Ook de verpakking is veel te groot. Nu de 2ex dat bestelling in veel te grote doos zit. Wat een verspilling
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!

Duidelijkere informatie

Zet er duidelijker bij als je niet kan kiezen voor een bepaalde kleur. Dat was nu niet duidelijk en kreeg ik een product in een kleur die ik helemaal niet wilde.
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat je een andere kleur hebt ontvangen dan gewenst. Wij hebben meerdere assorti artikelen in ons assortiment waarbij verschillende uitvoeringen of kleuren door elkaar worden geleverd. Dit vermelden wij altijd in de artikelomschrijving.
3 jun 2024
Ikkreeg een deel van mijn bestelling pas een week later,toen was t niet meer nodig,terwijl ik gebeld heb en ze mij verzekerde dat t op tijd geleverd zou worden
4 jun 2024
Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor. Als je de artikelen niet meer nodig hebt kan je die tot 30 dagen gratis retour sturen.
Pakket te laat gekregen en het verkeerde artikel gekregen. Na contact met klantenservice is juiste boek nagestuurd. Bijna een week telaat voor het feestje.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket te laat is geleverd. Excuses voor het ongemak!
21 jun 2024
Je n’ai pas reçu mon colis et le service client refuse de me rembourser ou de m’envoyer de nouveau le colis. Je déconseille en tant que professionel.
3 jul 2024
Good afternoon, I checked and you picked up the parcel at a Relais. If there are problems with your order you can contact us at serviceclients@lobbesjouet.fr. Kind regards
Bestelling niet goed doorgekomen, daardoor verlate regeling. Vond de aftersales tegenvallen.bij verzendkosten van 6 euro verwacht ik het ook snel.
21 nov 2023
Wat jammer dat het niet helemaal vlekkeloos liep met je bestelling! Helaas was er een landelijke storing bij Pay.nl, waardoor je bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Nogmaals excuses en toch bedankt voor je review!
We konden altijd afterpay kiezen. Op deze manier kon gelijk onze penningmeester de factuur betalen. Nu moest het eerst weer worden voorgeschoten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend zeg. Als je bij het afrekenen aangeeft dat je voor een organisatie besteld moet de optie achteraf betalen te voorschijn komen. Je mag ons de volgende keer hier altijd over contacteren als je er niet uitkomt.
23 nov 2023
Ik heb voor 2 knuffels betaald en 1 gekregen Heb gebeld ze zouden terug bellen of mailen niets gehoord Dat is erg slecht nu weet ik nog niets
23 nov 2023
Een van de twee knuffels was helaas uitverkocht, vandaar dat je maar 1 knuffel hebt ontvangen. Mijn collega heeft je hierover een mailtje gestuurd. Het zou kunnen zijn dat deze mail in de spam terecht is gekomen. Als je nog vragen hebt kun je altijd op de mail reageren die we je gestuurd hebben.
26 okt 2023
Het papier van de kleurplaten is heel dun. Hierdoor komen er gaten in het papier en is het doorgedrukt op de achterkant vd volgende kleurplaat
26 okt 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het papier zo dun is. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd even mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!

Product wijkt af van afbeelding website

Niet daadwerkelijk in de verpakking wat er online bij de afbeelding stond. Een mail over gestuurd, maar helaas nooit een reactie op ontvangen
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat je artikel niet aan de verwachting voldoet. Helaas hebben wij geen e-mail ontvangen. Heb je misschien meerdere bijlages gebruikt? Soms zijn de bijlages te groot waardoor deze niet correct binnenkomen. Wij horen graag van je via: info@lobbes.nl.

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Antwoord van lobbes.nl
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
de verzendkosten stonden in geen relatie met het bestelde artikel. De hoeveelheid klei was bedroevend weinig. Te duur voor het geleverde!!
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden over het artikel en de verzendkosten. Als het artikel niet naar wens is dan kun je het tot 30 dagen kosteloos retour sturen. Wat betreft de verzendkosten; wij kunnen niet iedere bestelling zonder verzendkosten versturen. Daarom hebben wij de grens voor gratis verzending gezet op 39 euro. Als je nog meer vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl