lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Antwoord van lobbes.nl
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.

niet bezorgen in het weekend en betere communicatie

niet bezorgen in het weekend. En even terugkoppeling geven als blijkt dat niet alles voorradig is en of het dan word na-geleverd of niet.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik zie dat er contact is geweest met een collega. De artikelen die voorradig zijn staan op de factuur. Hopelijk ben je wel blij met de artikelen.
Helaas was de bestelling verkeerd overgenomen waardoor ik niet de juiste artikelen ontving. Dit gaf extra werk voor jullie en voor ons.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Antwoord van lobbes.nl
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.
Wij hebben bewust een afleverdatum opgegeven en de zending is eerder verzonden en kon niet worden afgeleverd en is gaan zwerven.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend zeg. Is jullie pakket inmiddels terecht?
Convenient, quick and cheap service. Products were nice in general, unfortunately some were slightly damaged when they arrived.
8 nov 2023
Thank you for the feedback! If you received damaged goods, feel free to send us an e-mail on info@lobbes.nl. We are happy to help you!
9 nov 2023
2x mal bestellt 2x mal das falsche bekommen beides zurück geschickt bestelle da nicht mehr kommt ja eh nicht das richtige an
9 nov 2023
Wie ärgerlich zu hören, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind. Das von Ihnen bestellte Produkt kann in mehreren Varianten geliefert werden. Sie können bei der Bestellung eine Präferenz angeben. Wir versuchen, dies zu berücksichtigen, aber das ist nicht immer möglich.
8 nov 2023
Plastic kinder beker leek goed maar deel v afbeelding liet los in vaatwasser. Ook was de verzend verpakking veel te groot
9 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat de afbeelding is losgelaten, excuses hiervoor. Ik zie dat je verschillende bekers hebt besteld. We helpen je graag verder als je een mailtje stuurt naar info@lobbes.nl
27 mei 2024

Te late levering

Ik had het product nodig voor een kinderfeestje en het zou er op tijd zijn. Maar het kwam alsnog te laat, 4 dagen later.
4 jun 2024
Dat is heel vervelend, excuses daarvoor. Als je het niet meer nodig hebt, kan je het gratis retourneren via de site.

Toezeggen van levering

het is beter niet toe te zeggen dat een pakket aankomt. In mijn geval klopte dat niet door iets logistiek bij Lobbes.
16 apr 2024
We proberen altijd alles op tijd te verwerken in het magazijn. Helaas heeft jouw pakketje helaas iets vertraging opgelopen, excuses daarvoor!
SK
Sandra K.
WAGENBORGEN
9 nov 2023

Prijs sint/kerstboek niet gelijk aan de site

De prijs wat in het sint/kerstboek staat klopt niet met op de site staat. Niet echt netjes!! Producten verder prima
9 nov 2023
Excuses dat de prijzen in het speelgoedboek niet overeen komen met de website. Er staan helaas wel eens drukfouten in het speelgoedboek. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de producten! Nog veel plezier met je bestelling!
Leveringstijd.was beloofd op zaterdag te leveren maar is Pas maandag toe gekomen.zelf op de factuur stond zaterdag
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket later is gekomen. Excuses voor het ongemak!

Redelijk

Knuffel in veel te grootte doos gekomen en geen plastic of bescherming er om heen. Verder wel snelle bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de service. We proberen de artikelen correct te matchen met het formaat doos. Excuses dat dit niet goed is gebeurd. Als het artikel beschadigd is dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
27 mei 2024

de pixie racewagen van € 32,99

Gekocht de pixie racewagen van € 32,99. Inclusief batterijen. Kwam keurig verpakt aan maar zonder batterijen.
4 jun 2024
Ah vervelend je daar rekening mee hebt gehouden. In de artikel beschrijving wordt vermeldt dat de batterijen niet meegeleverd worden. Hopelijk geeft dit duidelijkheid.
De bestelling goed nakijken. Had 2 cadeaus besteld maar van 1 was de kleur anders dan ik besteld had.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat er iets is fout gegaan met je bestelling. Je kunt ons een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen
3 jun 2024
de prijs, ik zag achteraf dat net hetzelfde item minder dan de helft kost op een ander nl de action !!!
4 jun 2024
Als je het te duur vindt kan je de bestelling retourneren tot 30 dagen.
AB
AC B.
Vries
Product defect, mail gestuurd gebeld enz krijg geen contact Alle andere gekochte producten waren goed
19 mrt 2024
Helaas hebben wij hierover geen mail van jou ontvangen. Het product herken ik niet direct. Om dit verder uit te zoeken stuur ik een aparte e-mail.
23 sep 2024

Geen reactie gekregen

Ik heb een paar keer gemaild dat mijn bestelling niet ontvangen is. Maar geen reactie gekregen.
4 okt 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. Ik zie dat uw geld automatisch is teruggestort op 23-09. Als er nog iets is waarmee ik u kan helpen hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Dilara van Lobbes
De boekjes zaten in een te grote doos,terwijl ze als brievenbuspakketje hadden kunnen verstuurd
Antwoord van lobbes.nl
Op dit moment hebben wij steeds meer pakketten op maat, maar nog geen brievenbus pakketten. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst ook aanbieden. Ik hoop dat de boekjes goed in de smaak vallen!
1 item was kapot bij levering, dit is al wel eens eerder gebeurd verder geen opmerkingen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen het dan voor je oplossen!