arebos.nl- Logo - Beoordelingen

arebos.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal

De levering verliep prima. Kwaliteit product zo ver ik nu kan zien ook prima. Het verkrijgen van correcte informatie voorafgaand aan de bestelling verliep moeizaam.
IH
Ine H.
Hoofdplaat

16 mei 2024
Gezien de reviews die ik pas las nadat ik de trampolinemat had besteld, had ik de verwachting dat het goed zou komen met de trampoline bij de kinderen maar wat getemperd. Ook omdat de track en trace code niet werkte ging ik er maar van uit dat de 35 euro voor niks waren uitgegeven. Naar wat schetste mijn verbazing: een week na de bestelling een mail van dpd dat er een pakket zou worden bezorgd. En die werd nog bezorgd ook. En er zat ook nog een trampolinemat in. Die ook nog past. Dus: duidelijker communiceren Arebos en zorgen dat de T&T code werkt. Dat geeft meer vertrouwen dan dit want ik ga de volgende keer wel drie keer extra nadenken.

Beoordelingen voor arebos.nl

Heb mijn bestelling geannuleerd via mail, helemaal geen reactie gehad. Erg onduidelijk en bankrekening nummer klopt niet.
Bestelling geplaatst en laten niks meer van zich horen. Telefonisch en via email niet te bereiken. Bestel hier niet.
4 jun 2024
Ik wil graag die autostoel, dus graag opnieuw verzenden en hoop dat dpd dit keer wel zijn werk goed doet. Bedank!
4 jun 2024
Hallo, we hebben de zending besteld. Je ontvangt binnenkort een nieuw verzendnummer. Uw Arebos Team
17 apr 2024
Kookplaat besteld, bevestiging gekregen van de bestelling en niks ontvangen. Krijg geen contact met dit bedrijf.
28 mei 2024
De zending nog steeds niet ontvangen en ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Reageren ook niet op email.
3 jun 2024
Hallo, we hebben nog geen betaling ontvangen. Laat ons weten of je het artikel wilt blijven ontvangen of de bestelling wilt annuleren. Uw Arebos Team
Ik heb nog steeds niets ontvangen!
19 apr 2024
Bestelling geplaatst 06-04, ik moest zelf een mailtje sturen en krijg ik dit als antwoord: Geachte klant, helaas is het gewenste product niet op voorraad en heeft het systeem uw bestelling geannuleerd, het spijt ons zeer. Vriendelijke groeten, Ahmet Bilgin Arebos-Klantenservice Tot heden geen reactie van terugboeking niks, SLECHTE SERVICE
19 jun 2024

Verkeerd artikel geleverd en niet reageren

Jullie hebben het verkeerde geleverd, er wordt niet op mail, incl herinneringen, gereageerd en het zogenaamde call center zegt continue dat " alle medewerkers momenteel in gesprek zijn" en verbreekt vervolgens de verbinding ipv een klant in de wacht te zetten. Dit is een waardeloze ervaring. Ik verwacht nog wel een reactie én oplossing.
20 jun 2024
Hallo, onze oprechte excuses voor de onjuiste verzending. Onze collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Uw Arebos Team
12 jun 2024

Niet bereikbaar, reageren niet

Is een éénmanszaak zag ik. Per mail en telefonisch niet bereikbaar. Er start een bandje en nadat er gezegd wordt dat alle medewerkers in gesprek zijn, wordt er gewoon opgehangen! Op het contactformulier wordt ook niet gereageerd.
9 mei 2024
De voorwielconstructie is te ligt, bij mijn buurman is de las voor de draaiend stuurgedeelye afgebroken. Ik deel zijn teleurstelling. 500kg belasten is absoluut overdreven. Verders is de wagen ok en goed handelbaar.
3 jun 2024
Campingtafel is perfect en stevig maar wat is jammer vind is dat de tafel heel veel krassen heeft. Dat mag toch niet bij een nieuwe tafel. Ik heb een mail gestuurd maar tot heden geen reactie. Daarom maar 1 ster.
4 jun 2024
Hallo, onze excuses voor de schade en dat we u niet konden bereiken. De klantenservice zal contact met je opnemen om de zaak op te helderen. Uw Arebos Team
24 mei 2024
Na een foutje van mij, heb ik deze naar mijn idee recht gezet, en na ongeveer 2 weken bericht gehad dat het hele order geannuleerd is. Nu maar weer een nieuw order aan moeten maken.
3 jun 2024
Hallo, helaas hebben we je bestelling moeten annuleren omdat we geen betaling hebben ontvangen. Je hebt gekozen voor vooruitbetaling. Als je een nieuwe bestelling wilt plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice. We geven je graag 5% korting op je aankoop. Jouw Arebos Team
1 jun 2024

Slechten communicatie

Geen levering van bestelde product ook geen antwoord op mails Wat jullie kunnen verbeteren reageer op klanten die iets bij jullie bestelen en het product niet geleverd krijgen
3 jun 2024
Guten Tag, leider ist die Lieferadresse nicht korrekt, sodass keine Zustellung möglich. Können Sie uns bitte die korrekt Adresse mitteilen. Ihr Arebos Team
13 jun 2024
1 week na de bestelling nog steeds niets gehoord of gezien. Telefonisch niet bereikbaar! Je hoort gelijk een bandje dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en tot ziens.
14 jun 2024
Hallo, excuses voor de slechte beschikbaarheid. Je hebt vooruitbetaling geselecteerd als betaalmethode en helaas hebben we nog geen betaling ontvangen. Het artikel wordt pas verzonden als de betaling is ontvangen. Laat ons weten of je het artikel wilt blijven ontvangen of de aankoop wilt annuleren. Jouw Arebos Team
15 nov 2023
Een keurig telefoonnummer 020 5 talen bereikbaar zeggen ze niemand neemt op hoewel wel de openings- en sluitingstijden van het kantoorpersoneel wordt aangegeven
5 nov 2023
Schade on onderkant of kist. Difficult and lots of time to get wheel to mount as nut inserts not in line, due to impact damage, at factory.
4 nov 2023
I gereedshaap kist heb schade onder op hoek,wiel montage moulek. Kost te hoge te retour. Niet goed koop
31 mei 2024

Bereikbaarheid

Er wordt niet gereageerd op een mail en tot 4 keer toe is de telefonische verbinding verbroken
3 jun 2024
Heb niets ontvangen, bellen word niet opgenomen. En mail krijg je terug. Waardeloos.
16 apr 2024
Contact krijgen is minimaal en na 2 weken nog geen bestelling binnen.