arebos.nl- Logo - Beoordelingen

arebos.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal

De levering verliep prima. Kwaliteit product zo ver ik nu kan zien ook prima. Het verkrijgen van correcte informatie voorafgaand aan de bestelling verliep moeizaam.
IH
Ine H.
Hoofdplaat

16 mei 2024
Gezien de reviews die ik pas las nadat ik de trampolinemat had besteld, had ik de verwachting dat het goed zou komen met de trampoline bij de kinderen maar wat getemperd. Ook omdat de track en trace code niet werkte ging ik er maar van uit dat de 35 euro voor niks waren uitgegeven. Naar wat schetste mijn verbazing: een week na de bestelling een mail van dpd dat er een pakket zou worden bezorgd. En die werd nog bezorgd ook. En er zat ook nog een trampolinemat in. Die ook nog past. Dus: duidelijker communiceren Arebos en zorgen dat de T&T code werkt. Dat geeft meer vertrouwen dan dit want ik ga de volgende keer wel drie keer extra nadenken.

Beoordelingen voor arebos.nl

21 jun 2024
Die spa is niks waard de pomp slaat vast en maakt het bad niet schoon etc
21 jun 2024
Hallo, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de pompfunctie van het zwembad. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Uw Arebos Team
15 jun 2024
ik heb de bestelling niet ontvangen en geen antwoord op mijn mail gehad
17 jun 2024
Beste klant, bedankt voor je bestelling bij Arebos. We willen je eraan herinneren dat je als betaalmethode vooruitbetaling hebt gekozen. Helaas hebben wij je betaling nog niet ontvangen. Daarom is je bestelling na 14 dagen automatisch geannuleerd door ons systeem. Als je een nieuwe bestelling wilt plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice. Als dank voor je geduld en begrip bieden we je 5% korting op je volgende bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt.

Nog geen bericht van afleveren gehad…

Nog geen bericht van afleveren gehad 7dagen geleden besteld
8 jun 2024

niks gekregen en geen antwoord

ik heb niks gekregen en geen antwoord op mijn vragen
10 jun 2024
Hallo, je hebt vooruitbetaling geselecteerd, maar helaas hebben we tot op heden nog geen betaling ontvangen. We zullen verzenden zodra we de betaling hebben ontvangen. Uw Arebos Team
De levering duurde langer dan werd aangegeven.
CP
Cees P.
Munstergeleen
8 mei 2024
Bij de filter is geen cover geleverd
Verkeerde kleur geleverd
MV
17 jun 2024
Totaal niet bereikbaar
18 jun 2024
Hallo, onze excuses voor de vertraging. Helaas is DHL het pakket kwijtgeraakt! We hebben al een nieuwe zending in gang gezet. Je ontvangt binnenkort je nieuwe zendingnummers. Uw Arebos Team
Geen contact met arebos
10 jun 2024
Hallo, kunt u mij vertellen wat uw probleem is? Volgens de tracking van de zending zijn alle 4 de pakketten succesvol afgeleverd. Uw Arebos Team
5 jun 2024
Geen mail terug sturen
7 jun 2024
Hallo, helaas hebben we de betaling nog niet ontvangen. Om deze reden is het artikel nog niet verzonden. Uw Arebos Team
Geen factuur ontvangen
22 mei 2024
Nog niks ontvangen.
3 jun 2024
Hallo, helaas hebben we je bestelling moeten annuleren omdat we geen betaling hebben ontvangen. Je hebt gekozen voor vooruitbetaling. Als je een nieuwe bestelling wilt plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice. We geven je graag 5% korting op je aankoop. Jouw Arebos Team
AS
A. S.
Odiliapeel
24 jun 2024
25 jun 2024
Hallo, we hebben uw beoordeling ontvangen en danken u dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was. Om onze service verder te verbeteren, willen we graag meer weten over wat heeft geleid tot uw beoordeling met één ster. Uw mening is erg belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat we uw zorgen begrijpen en er zo goed mogelijk op reageren. Bij voorbaat dank voor uw feedback.
31 mei 2024
3 jun 2024
Hallo, je pakket is nog steeds onderweg naar jou. Je Arebos team
22 mei 2024
20 mei 2024
3 jun 2024
Hallo, de klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op. Uw Arebos Team
12 mei 2024
JM