arebos.nl- Logo - Beoordelingen

arebos.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal

De levering verliep prima. Kwaliteit product zo ver ik nu kan zien ook prima. Het verkrijgen van correcte informatie voorafgaand aan de bestelling verliep moeizaam.
IH
Ine H.
Hoofdplaat

16 mei 2024
Gezien de reviews die ik pas las nadat ik de trampolinemat had besteld, had ik de verwachting dat het goed zou komen met de trampoline bij de kinderen maar wat getemperd. Ook omdat de track en trace code niet werkte ging ik er maar van uit dat de 35 euro voor niks waren uitgegeven. Naar wat schetste mijn verbazing: een week na de bestelling een mail van dpd dat er een pakket zou worden bezorgd. En die werd nog bezorgd ook. En er zat ook nog een trampolinemat in. Die ook nog past. Dus: duidelijker communiceren Arebos en zorgen dat de T&T code werkt. Dat geeft meer vertrouwen dan dit want ik ga de volgende keer wel drie keer extra nadenken.

Beoordelingen voor arebos.nl

HW
20 apr 2024
pakket nog steeds niet ontvangen, ook geen anwoord op mails...😡😡😡😡
28 mei 2024
Ik heb niks ontvangen en kan ze niet bellen want dan hangen ze op
3 jun 2024
Hallo, we hebben nog geen betaling ontvangen. Laat ons weten of je het artikel wilt blijven ontvangen of de bestelling wilt annuleren. Uw Arebos Team
Dramatisch om.contact mee op te nemen track en tracr werkt niet
15 mei 2024
Heb nog steeds niks ontvangen kan ook niet zien waar pakket is
14 jun 2024
Hallo, volgens het trackingnummer is het artikel op 17 mei geleverd. Neem contact op met "info@winkeltje24.nl" zodat onze collega's je verder kunnen helpen. Uw Arebos Team
7 apr 2024
Helft bestelling gekregen en geen contact mee te krijgen
Waanzinnig slechte handleiding en incomplete levering.
de bestelling leveren tot op heden niets ontvangen
PK
petra K.
Siebengewald
krijg totaal geen reactie via mail of telefonisch
Geen feedback en na een week nog niet geleverd
Ik heb na een week het pakket nog niet binnen.
AK
Ab K.
Rotterdam
Er staat tussen 2-4 werkdagen op hun site ???
Iets gekocht, krijg geen terugkoppeling
23 apr 2024

Nog steeds niks gehoord of verbo

Nog steeds niks gehoord of vernomen
31 mei 2024
Nog steeds niets ontvangen.
3 jun 2024
Niks ontvangen
11 jun 2024
Artikel niet compleet..telefonische klanten service onbereikbaar...op emails geen antwoord.
11 jun 2024
Hallo, mijn excuses voor het ongemak. Kunt u ons alstublieft laten weten wat er ontbreekt. Uw Arebos team
10 jun 2024
Helemaal geen contact mee te krijgen . 6 x proberen te bellen en 2 mailtjes . Geen reactie
11 jun 2024
Hallo, je hebt vooruitbetaling geselecteerd als betaalmethode. Helaas hebben we tot op heden nog geen betaling ontvangen. We zullen de goederen verzenden na ontvangst van de betaling. Wil je het artikel alsnog ontvangen of wil je van je aankoop afzien? Jouw Arebos Team
8 jun 2024

Geen reactie

Ik wil een product retourneren maar krijg zowel telefonisch als via de mail geen reactie.
10 jun 2024
Hallo, je kunt gebruik maken van je herroepingsrecht. Onze medewerkers van de klantenservice sturen je een retourbon. arebos team
Ik heb niets meer vernomen of ontvangen dus er komen wel wat ?? Klopt het wel?
Lichten doen het niet en krijg geen antwoord op mijn mail. Ga het terugsturen