hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

hoedshop.nl

2.549 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.261 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Kreeg als vaderdagcadeau een ‘platte pet’ van mijn kids. Helemaal goed, mooi en kwalitatief top! Omdat ie zo lekker op m’n bol zat en goed paste en ook nog eens goed stond, besloten om een tweede zelf te bestellen bij Hoedshop. Die was al na drie dagen binnen! Helaas maakte ik de verkeerde keuze en besloot ‘m terug te sturen maar maakte wel een keuze voor een nieuw en juist model. Het enige minpuntje was dat als je voor het retour sturen kiest voor een ‘vervangend product’ dat je niet goed kunt zien of die keuze (inclusief keuze vior een ander model) wel gied is overgekomen. Daarom even achteraan gebeld! Korte wachttijd en vriendelijke dame aan de helpdesk! Alles was goed binnen gekomen en zodra mij retour zending binnen js wordt mijn nieuwe keuze meteen verzonden en verrekend met mijn retour gezonden ‘foute keuze’. Allemaal helder, duidelijk en effectief. Dus voor een goede shop voor je kop ga je naar Hoedshop!

11 jul 2024
Mijn eerste bestelling is goed geleverd, hoed naar wens. De tweede bestelling werd volgens het systeem van de bezorger wel geleverd, maar niet ontvangen. Pakket kwijt. Als ik over een paar weken weer thuis ben (en de hoeden voor het druilweer niet nodig heb:-) ga ik bij alle buren navragen. Heel armoedig. Klantenservice reageert eerst laat en vervolgens tot twee keer toe verwijtend naar mij. Dat vond ik echt vervelend. Hopelijk heb ik het gewoon slecht getroffen en ben ik de uitzondering.

Beoordelingen voor hoedshop.nl

20 okt 2023
24 okt 2023
Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
De levering door dpd kon niet doorgaan wegens niet thuis (er moet af en toe ook gewerkt worden). Ze hebben het pakket dan maar in een depot op ruime afstand van mijn adres gedumpt, dit terwijl er voldoende depots ( 2) vlak bij mijn deur zijn. Het bleek onmogelijk om het pakket dichter te laten brengen. Vandaar dat het terug naar afzender gestuurd werd.Dus: over het artikel dat ik besteld heb kan ik geen beoordeling geven, over de pakjes dienst dpd wel: inefficient en klantontvriendelijk
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U stuurde u ons 26 maart een bericht hierover en we hebben geprobeerd e.e.a. te herstellen. Dit is helaas niet gelukt, waardoor het pakket teruggaat naar ons. We sturen u een mail zodra het pakket hier terug is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

1-2 dagen levertijd is bijna niet te doen

Het product is erg fijn, maar als je 1-2 dagen leveringstijd niet kan garanderen, moet je het niet op je website plaatsen. Dit is het tweede product wat ik hier heb besteld en het is allebei de keren niet gelukt. Ik heb hier over gemaild en toen zeiden ze dat ze het niet konden garanderen. Dat snap ik, maar nogmaals zet dan niet op je website. Het is natuurlijk een principe kwestie, maar zolang dit op de website blijft staan, bestel ik hier niet meer.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Normaliter is het gebruikelijk dat als 's ochtends wordt besteld er de volgende dag bezorgd kan worden. U bestelde 27/11 iets voor 23:00 uur, en uw bestelling vertrok de volgende ochtend om 8.54 uur. Men had inderdaad 29 november eigenlijk kunnen bezorgen. Het is echter de volgende ochtend geworden. DIt spijt ons. We schrijven, dat we het niet 100% kunnen garanderen, omdat dit domweg zo is. We hebben er geen zicht op, wat er bij de vervoerder gebeurt. Het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
17 jun 2024

Na ontvangst ging het fout...

Website mooi. Bestellen gaat makkelijk. Pakket op de minuut afgeleverd. Maar toen... Na ontvangst ging het helaas fout. De bestelde sjaal kwam in een licht beschadigde doos. In de sjaal zat een gaatje. Retourticket kon door storing bij DPD niet worden aangemaakt. Helpdesk wel vriendelijk, had ook last van storing. Dag later alles terug gestuurd. Na week bericht dat ik mijn geld terug krijg. Erg jammer allemaal, had me op die sjaal verheugd.
18 jun 2024
Geachte klant, Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak: we hebben u meteen een oplossing aangeboden. En we hadden desgewenst natuurlijk een ruiling aangeboden voor de kapotte sjaal, maar hier begrepen we uit uw retourmelding, dat u het bedrag terug wenste. We nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Prima product te laat en in beschadigde verpakking geleverd

Een cadeau uitgezocht, ook omdat de levertijd goed passend zou zijn. Dus niet: De pet moest uit Duitsland komen en het duurde een aantal dagen voor hij in Nederland aankwam. Dat was van te voren niet aangegeven. Extra teleurstelling: de doos was beschadigd en door de vervoerder met veel tape extra dichtgeplakt. Dus niet meer aantrekkelijk als cadeau.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U bestelde woensdag 3 april rond half vijf en uw pakket had er vrijdag 5 april eigenlijk moeten zijn. Maar gezien de staat van de verpakking, gaan we ervan uit dat er tijdens het transport iets verkeerd is gegaan, vandaar ook de dichtgeplakte verpakking. We nemen hierover met u per mail contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Producten na een week nog niet ontvangen. Bij telefonische navraag blijkt er een fout in de levering te zijn gemaakt. Het vervelende is dat ik niet door de Hoedshop op de hoogte was gebracht, maar dat ik er dus zelf achteraan moest bellen. Er wordt nu een nieuwe order gemaakt, maar inmiddels is 1 pet niet meer leverbaar.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar uw bestelling van 22 december kon in de kerstdrukte niet meer op dezelfde dag worden opgehaald door de vervoerder. Daarna kwamen de feestdagen waardoor alles sterk vertraagde. Het spijt ons, maar we hebben daarna geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. Uw pakket is inmiddels per expresse-zending alsnog vandaag 29/12 bij u binnen gekomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
8 mei 2024
Ik heb vrijdag 3 mei een bestelling gedaan en tot nu toe nog niet binnen. En dan krijg ik de vraag al wat ik van jullie vind? De beloofde levertijd van 1-2 dagen gaat al niet op en ik kan ook nog geen reactie geven want ik heb nog niks binnen. Vandaar twee sterren. Hoop het artikel snel te ontvangen.
10 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, maar we hebben uw bestelling 4 mei meteen verzonden en we stuurden u ook toen een mail met o.a. de trackinglink. Had u deze gezien? Het spijt ons van de vertraging, maar uw pakket komt vandaag. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
29 mei 2024
Hoedje nog steeds niet ontvangen. wel enige mailtjes dat het er aaan komt. Nu juist een mailtje ontvangen , dat in een melding ga ontvangen , waar en wanneer ik het pakket bij een pakketpunt kan ophalen. Ben wel benieuwd waar? Hoop maar dat het hoedje komt en wel goed is. Karel Rooijakkers
31 mei 2024
Geachte klant, met excuses, maar het pakket ligt sinds gisteren 30 mei ter afhaling hier: Hedo Computers, BURGEMEESTER VAN HOOFFLAAN 95 A, 5503BK VELDHOVEN(NL). Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
3 dec 2023

Bedrijf met valse beloften

Woensdagochtend een verzendbevestiging ontvangen, met de belofte van 2 tot 3 werkdagen. Nog niets ontvangen. Het is zelfs nog niet eens in het depot van de vervoerder volgens de track and trace. Geeft niet dat het langer duurt, maar misleid je consumenten niet op je website met valse beloften
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor de vertraging, maar hier lijkt iets onderweg vast te lopen. We verzonden uw bestelling van 28/11 na 23.00 uur meteen de volgende ochtend rond half tien. Had er dus inderdaad allang moeten zijn, maar heeft niets met misleiding onzerzijds te maken, waarom zouden we? We nemen per mail met u contact hierover op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
2 nov 2023
Dames pet Fijn dat het snel geleverd is. De maten vallen groter uit. Het materiaal moet beter omschreven worden. 1 pet was van een fijnmazig materiaal gemaakt. Alleen voor de zomer geschikt dus. Niet meer retour gedaan. Maar wordt een Sinterklaas cadeau voor familielid.
2 nov 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en excuses, maar we dachten het correct te hebben omschreven en juist ook door de foto waar je quasi door het materiaal van de pet heen kunt kijken, wel voldoende informatie te hebben gegeven. We beschrijven het artikel ook nadrukkelijk als 'licht en luchtig' en zeggen 'Hij scoort ook veel punten voor het koel houden van je hoofd op warme dagen.' Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
1 jan 2024

slechte bezorging.

ben absoluut niet tevreden met de bezorging. komen niet aan de deur en sturen een mail dat je het ergens moet gaan ophalen in een shop. ik had zo graag deze hoed ontvangen voor de eindejaarsfeesten. zeer spijtig. ps.is reeds de tweede maal dat mij dit overkomt met DPD;
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. De DPD zegt: "Levering bij een Pickup parcelshop na een eerste leveringspoging." Maar misschien klopt dit niet? Het pakket ligt sinds 29 december bij een pakketpunt. Nogmaals, het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
7 mei 2024
6 petten van Stenson via deze site. Jammer dat de passing vd maat niet altijd hetzelfde is. Denk je dat je weet wat je koopt maar niet dus. Gelukkig heb ik naald en draad (weer te ruim). Maar dat ligt dus niet aan deze webwinkel. Snelle acurate bezorging.
8 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling. Als een pet te groot is, kan hij natuurlijk geruild worden tegen de passende maat. We nemen de maten over van de producent en hebben geen 'eigen' maten, wordt te verwarrend. Steekproefsgewijs controleren we en dus kan het gebeuren, dat een maat iets anders uitvalt. We raden dan aan, de kleinere maat van dit model te nemen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
23 dec 2023

Laat me met rust

Toen ik mijn bestelling wilde betalen ging het telkens fout. Ik werd naar mn bankapp gestuurd maar de betaling werd niet gestart. Nu heb ik mijn product op bol.com besteld maar krijg ik wel 10 mailtjes binnen een week binnen van jullie. Laat me met rust.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, het spijt ons, dat het met de bestelling niet gelukt is. We hebben uw mailadres bij ons uit de mailinglijsten laten verwijderen. Het kan zijn, dat er nog iets komt van consumentenplatforms, want daar hebben we geen invloed op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
De stripjes hoor m’n hoed vind ik erg mooi. Mooie kwaliteit … en kleur. Ik vind de verzendkosten veel voor twee stripjes die in een klein brievendoosjehad kunnen verstuurd worden en het verpakkingsmateriaal overdreven, Duurzaam en t kan goedkoper .
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses, de prijs van de verzendkosten voor deze strookjes is verhoudingsgewijs hoog, maar we kunnen door omstandigheden niet anders verzenden dan in dozen/doosjes die aan de deur afgegeven moeten worden. We nemen echter nog per email met u contact op, want ook wij hebben zeker ook voor duurzaamheid, maar we begijpen uw reactie wel. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
3 jun 2024
Volgens de pakketdienst heb ik mijn bestelling ontvangen. Doch de aflevering staat op Beverwijk, het factuur en lfeveradres is in Akersloot. De klantenservice van de Hoedshop hierover geïnformeerd en nog geen antwoord gehad. Dit kan echt beter.
4 jun 2024
Geachte klant, met excuses voor het ongemak bij de bezorging, het pakket is inmiddels terecht. Beverwijk is het depot in Nederland vanwaaruit het pakket op weg ging naar uw huisadres. De bezorger had bij u een bericht achter moeten laten over waar het pakket bij u thuis te vinden was. U schreef gisteren rond 15:30 uur. Doorgaans beantwoorden wij de mails dezelfde dag nog, maar in dit geval werd het vanochtend rond 9.30 uur. Sorry, we kwamen er niet eerder aan toe. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
EG
Erika G.
Druten
25 mei 2024
De bestelling van 2-5 is ontvangen maar op 13-5 weer geretourneerd . Nog steeds geen bericht gekregen op en geen omruiling van het bestelde . Ik heb ze gemaild maar geen reactie terug gekregen! Niets meer ontvangen . Echt balen
27 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Met excuses, u schreef ons vrijdag rond het middaguur en helaas kwamen we die dag er niet meer aan toe u te antwoorden. In het weekend zijn we gesloten, dus heeft mijn collega uw vanochtend geantwoord. We konden op uw retourmelding niet eerder reageren, omdat het retourpakket hier nog niet is aangekomen en wij van u ook geen eerdere melding hierover hadden gekregen. Inmiddels is uw retourzending hier binnen en is al opnieuw verzonden. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
9 nov 2023
We verwachtten vandaag voor de tweede maal deze week de levering via DPD. Ondanks een gedetailleerde omschrijving kregen we net het bericht dat de levering mislukt is. Ik heb een uur buiten gestaan om het pakje te ontvangen. 😢
9 nov 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar de DPD kon eerst uw huisnummer niet vinden en nu geven ze vandaag opnieuw aan, dat men het niet kan vinden. We nemen hierover nog per mail met u contact op. In google vinden wij uw huisnummer echter ook niet, maar misschien kijken we niet goed? Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Over de site kan iedereen tevreden zijn omdat het overzichtelijk is en voldoende keus. Ik wacht nu een week en zie nog niet wanneer ik mijn pet kan verwachten. DPD is een onbetrouwbare pakketverzorger.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: we weten niet waarom het zo lang duur, maar uw pakket is nu in aantocht. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
22 apr 2024
Ik heb een leuke bandala gekocht en op zich ben ik tevreden over het model en de kleur. Maar aan de binnenkant linksboven zat een ijzeren symbool wat prikte en dat had er ebeter niet op kunnen zitten.
22 apr 2024
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, we habben per email hierover contact gehad. Het kan een keer gebeuren, dat zo'n merkembleem niet optimaal is aangebracht en normliter is uiteraard dan ruiling mogelijk. Maar u had het zelf verwijderd en als dan de stof beschadigd is, kunnen we helaas niet meer ruilen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
In tegenstelling tot alle vorige leveringen dit keer krammikege verpakking...doos helemaal gedeukt,rondom hersteld met plakband, resultaat ook strohoed vervormd. Alle vorige keren was dit perfect...
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor beoordeling en met excuses voor het ongemak. Maar jammer, dat u niet even met onze klantenservice contact hebt opgenomen. Als een artikel door het vervoer is beschadigd, hoeft u uiteraard niet de dupe daarvan te worden. We nemen nu alsnog hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.