hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

hoedshop.nl

2.549 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.261 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Kreeg als vaderdagcadeau een ‘platte pet’ van mijn kids. Helemaal goed, mooi en kwalitatief top! Omdat ie zo lekker op m’n bol zat en goed paste en ook nog eens goed stond, besloten om een tweede zelf te bestellen bij Hoedshop. Die was al na drie dagen binnen! Helaas maakte ik de verkeerde keuze en besloot ‘m terug te sturen maar maakte wel een keuze voor een nieuw en juist model. Het enige minpuntje was dat als je voor het retour sturen kiest voor een ‘vervangend product’ dat je niet goed kunt zien of die keuze (inclusief keuze vior een ander model) wel gied is overgekomen. Daarom even achteraan gebeld! Korte wachttijd en vriendelijke dame aan de helpdesk! Alles was goed binnen gekomen en zodra mij retour zending binnen js wordt mijn nieuwe keuze meteen verzonden en verrekend met mijn retour gezonden ‘foute keuze’. Allemaal helder, duidelijk en effectief. Dus voor een goede shop voor je kop ga je naar Hoedshop!

11 jul 2024
Mijn eerste bestelling is goed geleverd, hoed naar wens. De tweede bestelling werd volgens het systeem van de bezorger wel geleverd, maar niet ontvangen. Pakket kwijt. Als ik over een paar weken weer thuis ben (en de hoeden voor het druilweer niet nodig heb:-) ga ik bij alle buren navragen. Heel armoedig. Klantenservice reageert eerst laat en vervolgens tot twee keer toe verwijtend naar mij. Dat vond ik echt vervelend. Hopelijk heb ik het gewoon slecht getroffen en ben ik de uitzondering.

Beoordelingen voor hoedshop.nl

21 okt 2023
Na al enkele jaren een hoed besteld met een goede maat, nu al twee keer dezelfde hoed besteld eerst in mijn maat te groot een kleinere maat besteld ook te groot dit alles van de zelfde leverancier.
24 okt 2023
Geachte,met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Het spijt ons, dat het met de maatvoering dit keer niet optimaal is gegaan. We nemen de maten over van de producenten, en kennelijk is het hier niet 100% geweest. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
24 dec 2023
Presentatie van een product dat achteraf blijkt niet aanwezig te zijn. Tot tweemaal toe wordt dat product mij bezorgd ,ik moet dus tweemaal dat product terugsturen. Weinig professioneel
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses, door een fout in het magazijn kreeg u inderdaad twee keer de verkeerde pet. Het betrof dezelfde fout, die niet meteen werd ontdekt, omdat veel hier automatisch gaat, en we er eerst vanuit gingen, dat verkeerd was ingepakt. We verkopen al meer dan 15 jaar online met veel succes en hebben gelukkig veel tevreden klanten, maar ook bij ons gaat het af en toe verkeerd. Het spijt ons, met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
De levering is uiteindelijk na 6 dagen door jullie geannuleerd vanwege laadproblemen door DPD. Het enige voordeel was, dat ik mijn geld snel terug ontving.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Het spijt ons, dat het transport helaas niet vlekkeloos ging. We hebben meteen na uw melding gereageerd en geprobeerd het probleem op te lossen. U wenste geen hernieuwde verzending, maar het bedrag terug. Wij hebben dit gedaan. Het is jammer, dat we u desondanks gezien uw 1 * op geen enkele manier tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
15 mei 2024
De eerste hoed was perfect.De tweede hoed voldeed niet aan de wensen en zoals op de site aangegeven.en is ook retour gestuurd.verder alles prima
15 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Levertijd

De kwaliteit van de geleverde hoeden is prima, net als het assortiment. Helaas is de levering van wat je bestelt dagen later dan wordt beloofd.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, en met excuses voor de vertraging van de levering. Er was een vertraging bij de vervoerder en daarna kwam het weekend er nog tussen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
18 mei 2024
heb Urban Army Cap nog steeds niet ontvangen, word steeds naar het verkeerde adres verstuurd, na dat ik jullie daarvan mails gestuurd heb.
22 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we hadden de adresfout in uw bestelling meteen aan de vervoerder doorgegeven, maar helaas werkt het niet altijd. We versturen nu graag nog een keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
29 mei 2024
Dramatisch slechte verpakking voor kostbare Borsalino hoed. Out of the box experience een NUL.nul. Retourproces zoals je mag verwachten.
29 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Onze verpakkingen zijn speciaal gemaakt voor de hoofddeksels, maar we begrijpen, dat u gezien de prijs van de hoeden, misschien meer aan verpakking had verwacht. Normaliter gaat het goed met het transport. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
23 dec 2023
U kunt een betere bezorger nemen die de pakketjes wel ongeschonden bezorgd. Ik heb de indruk dat er in het pakketje is gekeken.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan zijn, dat er tijdens het transport iets gebeurd is, en men wellicht het pakket heeft gecontroleerd, we weten het niet. Of het is op de een of andere manier beschadigd. We nemen hierover nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
1 jun 2024

Levertijd 4 werkdagen

Product is goed en naar verwachting. Het duurde echter niet de 1-2 werkdagen zoals aangegeven, maar 4 werkdagen.
3 jun 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging. Uw bestelling van 26 mei om 16:00 uur werd 27 mei verzonden. Het weeekend (geen werkdagen) kwam er tussen. Doorgaans komt zo'n bestelling dan maandag erop aan. We zien echter, dat het nog onderweg is, dus zou het dinsdag kunnen worden. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
20 mei 2024
Betaling beter aanduiden Ben van België twee uur bezig geweest om te betalen,niet gelukt. Heb alles stopgezet
22 mei 2024
Geachte, met excuses voor het ongemak bij de bestelling, maar u had al vaker bij ons besteld en we stuurden u ook dit keer uitgebreide informatie over hoe over te maken. Het spijt ons, dat het niet lukte. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
19 mei 2024
Kies een andere vervoerder. Door DPD geklungel ontvang ik mijn bestelde product ruim een week later.
22 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, maar u bestelde 14 mei, we verzonden 14 mei nog en volgens DPD werd 18 mei bezorgd? Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Ik krijg al het tweede verzoek om een beoordeling maar ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, Met dank voor uw beoordeling: onze levertijd bedraagt normaal gesproken tussen de 1 en 2 werkdagen, maar helaas heeft uw bestelling in dit geval vertraging opgelopen, waardoor de levering 5 werkdagen in beslag heeft genomen. Volgens DPD is uw bestelling vandaag bezorgd. We betreuren het ongemak en bieden onze oprechte excuses aan. Als tegemoetkoming hebben we de verzendkosten van uw aankoop terugbetaald. Het bedrag staat binnen 1-2 werkdagen op uw rekening. Indien u uw bestelling niet langer nodig heeft, kunt u deze binnen 100 dagen retourneren. De retourverzendkosten zijn voor onze rekening. Wij danken u voor uw begrip! Met vriendelijke groet, Uw Hoedshopteam
20 okt 2023
Beetje duur en 1€ voor vlugge levering vind ik niet nodig. Hopelijk blijven de producten goed.
24 okt 2023
Geachte,met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! De €0,99 is een immers gewoon een optie, hoeft niet. En is zoals erbij staat vermeld, alleen bedoeld voor snellere verwerking binnen ons bedrijf. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus een beoordeling ervan lijkt mij wat prematuur.
31 okt 2023
Geachte klant, met excuses: in onze bevestigingsemail was als geschatte levertermijn: 31-10-2023 vermeld. We nemen nog een keer per mail met u contact hierover op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
16 mei 2024
Staat binnen 1/2 dagen binnen. Ben bijna week verder en heb nog steeds niks ontvangen
16 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak, maar had u in de trackinglink gezien, dat de vervoerder meldt, dat er problemen met uw adres zijn? We zien nu ook uw mail hierover van vanochtend en gaan deze nu beatnwoorden. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Nog niks binnen!

Op zich gaat het bestellen goed, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
20 okt 2023
Geachte, bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging in de levering. Het heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket is wel op 16 oktober vertrokken, maar helaas heeft de vervoerder niet op tijd geleverd. Uw pakket is pas vandaag onderweg voor bezorging. Door technische problemen zijn sommige pakketten die deze week zijn verstuurd, vertraagd. Ter compensatie hebben wij de verzendkosten aan u terugbetaald. Bedankt voor uw begrip! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
Ik heb n bestelling teruggestuurd,en om te ruilen ,niets meer gehoord
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses, maar uw retourpakket komt vandaag bij ons aan: 01487012319923 10.04.2024, 05:42, Münster (DE) Out for delivery. Het is vanochtend vroeg op weg gegaan naar ons. We zullen het dan zo snel mogelijk verwerken. Het weekend zat er tussen, dan duurt het iets langer. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
8 mei 2024

Niet meer

Wat ben je voor webshop als je je betaalsysteem niet op orde hebt?
10 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Helaas is een technisch probleem niet altijd vermijdbaar, en we kunnen geen ijzer met handen breken. Maar we boden u meteen aan uw bestelling alvast te versturen met een rekening, zodat u het bedrag achteraf kon overmaken. U wenst echter annulering van de bestelling, dit hebben we gedaan. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Twee petten besteld. Ik heb na 8 dagen nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw feedback. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering. Er is inderdaad al een week geen beweging op de track&trace. We hebben een onderzoek aangevraagd bij de DPD en sturen u desgewenst een vervangend pakket. Wij nemen hierover per e-mail contact met u op. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
de bezorging en de communicatie hierover vonden we niet erg goed.
16 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak bij de bezorging. We nemen nog per mail met u contact op hierover. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.