hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

hoedshop.nl

2.549 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.261 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Kreeg als vaderdagcadeau een ‘platte pet’ van mijn kids. Helemaal goed, mooi en kwalitatief top! Omdat ie zo lekker op m’n bol zat en goed paste en ook nog eens goed stond, besloten om een tweede zelf te bestellen bij Hoedshop. Die was al na drie dagen binnen! Helaas maakte ik de verkeerde keuze en besloot ‘m terug te sturen maar maakte wel een keuze voor een nieuw en juist model. Het enige minpuntje was dat als je voor het retour sturen kiest voor een ‘vervangend product’ dat je niet goed kunt zien of die keuze (inclusief keuze vior een ander model) wel gied is overgekomen. Daarom even achteraan gebeld! Korte wachttijd en vriendelijke dame aan de helpdesk! Alles was goed binnen gekomen en zodra mij retour zending binnen js wordt mijn nieuwe keuze meteen verzonden en verrekend met mijn retour gezonden ‘foute keuze’. Allemaal helder, duidelijk en effectief. Dus voor een goede shop voor je kop ga je naar Hoedshop!

11 jul 2024
Mijn eerste bestelling is goed geleverd, hoed naar wens. De tweede bestelling werd volgens het systeem van de bezorger wel geleverd, maar niet ontvangen. Pakket kwijt. Als ik over een paar weken weer thuis ben (en de hoeden voor het druilweer niet nodig heb:-) ga ik bij alle buren navragen. Heel armoedig. Klantenservice reageert eerst laat en vervolgens tot twee keer toe verwijtend naar mij. Dat vond ik echt vervelend. Hopelijk heb ik het gewoon slecht getroffen en ben ik de uitzondering.

Beoordelingen voor hoedshop.nl

Jullie reageren snel alleen de service van bezorging erg slecht
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, het spijt ons, dat het met de bezorging niet naar wens is gegaan, maar we hebben geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
WD
Wil D.
Barendrecht
11 mei 2024
De verzending duurt veel langer dan aangegeven op de website.
15 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. U bestelde 29/4 m 23:00 uur, uw bestelling vertrok hier de volgende ochtend 30/4om 9:42 uur. Het pakket had er dus op zijn vroegst 1 mei kunnen zijn, is nu 2 mei geworden. We doen ons best. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
HB
Henk B.
Serooskerke
17 sep 2024
Kon juiste maat hoedje niet bestellen.Was niet op voorraad.
17 sep 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u problemen had met het omruilen voor de juiste maat. Na controle zien we dat alle maten op voorraad zijn. We hebben de verzendkosten terugbetaald, zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Als u hulp nodig heeft, staan we voor u klaar. Helaas hebben we geen eerdere e-mails van u ontvangen en hadden we graag eerder geholpen. Met vriendelijke groet, De Hoedshop-Team
24 mei 2024
De service is goed. Het product had een heel rare pasvorm.
28 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, maar als het niet bevalt, kunt u altijd ruilen via ons retourportaal. Graag ook tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
7 mei 2024
Niet in voorraad. In bestelling, maar nog niets ontvangen
7 mei 2024
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar u bestelde 29 april en we hebben u meteen op 30 april laten weten per mail, dat we helaas de pet onverwacht niet op voorraad is, maar we hem natuurlijk meteen nabesteld hebben en denken het u op 7 mei te kunnen sturen. We hadden hierop geen reactie van u ontvangen. Het spijt ons, maar doen ons best. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
24 mei 2024
Tot op heden de bestelling van mijn hoed niet ontvangen!
27 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, we hebben u inmiddels per email geantwoord. Met excuses voor de vertraging, uw pakket had er inderdaad vrijdag al moeten zijn. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
28 okt 2023
Mijn bestelling is nog niet geleverd en is wel vreemd.
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de bezorging. Vanochtend beantwoordden we al uw mail hierover. We hopen dat uw pakket alsnog een der komende dagen bij u aankomt. Met vriendelijke groeten uw Hoedshopteam.
PH
pj H.
Leens
24 okt 2023
De hele dag thuis gebleven maar geen pakketje ontvangen
25 okt 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de vertraging bij de levering. We zijn hierover al met u in contact en proberen immers zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Wij zien ook niet, dat gisteren een bezorging was aangekondigd? Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
JM
Jos M.
Schoten
13 jan 2024
Hoed kwam niet overeen met wat er op de website stond
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. We hebben de kleur op de site als 'beige' neergezet, maar gezien de foto zou het ook bruin kunnen zijn. U hebt het artikel teruggestuurd en we hebben het bedrag van de aankoop laten terugboeken. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Snellere terugbetaling van retour gestuurde artikelen
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zullen ons best doen hierin verbetering aan te brengen. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Ik heb het product retour gestuurd was niet te vrede
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, en het spijt ons, dat het artikel niet naar tevredenheid was. We wachten nu uw retourzending af en zullen het bedrag laten terugboeken zodra het hier is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Misschien aangeven of een hoed stevig of soepel is
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We begrijpen uw vraag, maar we geven al veel informatie op de site over een product en we moeten hier keuzes maken. Het is ook lastig aan te geven of een hoed soepel of stugger is, de grijsgebieden zijn groot. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Helaas niet de bestelde kleur van de muts gekregen
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak van de verkeerde kleur. We nemen hierover per mail met u contact, want de zien dit nu hier pas. Bij onze klantenservice is van u niets binnen gekomen, u kunt natuurlijk ruilen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
5 mei 2024
Hoe ken ik beantwoorden heb nog niks ontvangen
6 mei 2024
Geachte klant, met excuses, maar ondanks door een storing in het betaalverkeer naar ons, hebben we uw bestelling van 30 april 's avonds rond half acht, wel laten doorgaan en u op 1 mei ook bericht gestuurd hierover. Misschien in de spam? We verzonden uw bestelling daarna. Uw bestelling is inmiddels bij u aangekomen en u hebt het al voor retourzending aangemeld. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
levertijd trace and track mijn voorkeur post.nl
19 mrt 2024
Geachte, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Naar verwachting zal vandaag worden bezorgd. We nemen met u contact op per mail. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Na bestelling en betaling niets meer gehoord
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak, maar in het PDF-document van de bevestigingsmail staat al, dat we pas 5 januari kunnen verzenden. Deze mail stuurden me u meteen na de bestelling, misschien in de spam? Een van de artikelen is helaas niet op tijd binnen gekomen, dit is oorzaak van de vertraging. Anders had u uw bestelling gisteren, 3 januari in huis gekregen (lang weekend). Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Ik wacht al een week op mijn bestelling
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, Met dank voor uw bericht en met excuses voor het eventuele ongemak: u bestelde dinsdag 26 maart om 16.16 uur. De volgende dag meteen ’s ochtends ging uw pakket in de verzending. Helaas kon het donderdag niet meer bij u worden bezorgd, en toen kwam Goede Vrijdag en lag door het lange paasweekend bij de verdere verzending het stil. Maar we zien dat het pakket inmiddels door u in ontvangst is genomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
alles was goed ,de ruil en de andere pet
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
AD
17 mei 2024
iets te ruim maar met vulling lukt het
22 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
12 mei 2024
Heb nog steeds niets ontvangen
13 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging. Door Hemelvaartsdag is er vertraging, maar het lijkt erop, dat het pakket vandaag nog gaat komen. We sturen u een mail met de trackinglink. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam