hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

hoedshop.nl

2.549 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.261 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Kreeg als vaderdagcadeau een ‘platte pet’ van mijn kids. Helemaal goed, mooi en kwalitatief top! Omdat ie zo lekker op m’n bol zat en goed paste en ook nog eens goed stond, besloten om een tweede zelf te bestellen bij Hoedshop. Die was al na drie dagen binnen! Helaas maakte ik de verkeerde keuze en besloot ‘m terug te sturen maar maakte wel een keuze voor een nieuw en juist model. Het enige minpuntje was dat als je voor het retour sturen kiest voor een ‘vervangend product’ dat je niet goed kunt zien of die keuze (inclusief keuze vior een ander model) wel gied is overgekomen. Daarom even achteraan gebeld! Korte wachttijd en vriendelijke dame aan de helpdesk! Alles was goed binnen gekomen en zodra mij retour zending binnen js wordt mijn nieuwe keuze meteen verzonden en verrekend met mijn retour gezonden ‘foute keuze’. Allemaal helder, duidelijk en effectief. Dus voor een goede shop voor je kop ga je naar Hoedshop!

11 jul 2024
Mijn eerste bestelling is goed geleverd, hoed naar wens. De tweede bestelling werd volgens het systeem van de bezorger wel geleverd, maar niet ontvangen. Pakket kwijt. Als ik over een paar weken weer thuis ben (en de hoeden voor het druilweer niet nodig heb:-) ga ik bij alle buren navragen. Heel armoedig. Klantenservice reageert eerst laat en vervolgens tot twee keer toe verwijtend naar mij. Dat vond ik echt vervelend. Hopelijk heb ik het gewoon slecht getroffen en ben ik de uitzondering.

Beoordelingen voor hoedshop.nl

13 mei 2024
Ik heb nog niets ontvangen.
14 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak: door Hemelvaartsdag is alles iets verschoven in de verzending. Uw bestelling van 8 mei 21:00 Uur werd daarom pas vrijdag verzonden, en door het weekend er tussen werd het nog later. Maar naar verwachting wordt vandaag bezorgd. Met vriendelijke groeten, uw Hoedschopteam.
Betalen lukt niet
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte klant, het spijt ons, dat het u met de betaling niet lukt. We hebben er verder momenteel geen klachten over. Mogen we u aanraden het eens met een ander apparaat of andere browser te proberen? Betalen met Ideal is normaliter gewoon mogelijk, u kunt echter ook een ander betaalmiddel kiezen. We nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Veel te groot
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling, wij betreuren het dat de maatvoering niet aan uw verwachtingen voldoet. Het artikel is in één maat verkrijgbaar die geschikt is voor een hoofdomtrek van 55 tot 62 cm, zoals op de productpagina staat aangegeven. De pet is flexibel, zodat hij op het hoofd van de meeste volwassenen past. Jammer dat hij in uw geval niet helemaal past, maar omruilen of retourneren is altijd mogelijk. Dit is natuurlijk kosteloos. U hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon voor een retourlabel. Dat kan als het artikel nog in nieuwstaat is. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
8 jun 2024
10 jun 2024
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling. Mogen we vragen wat er volgens u niet goed is gegaan? U waardeert met slechts 1 * en dit zal een reden hebben. We vinden bij uw bestelling geen melding hierover en kunnen u dan slecht helpen? Wat kunnen we voor u doen om u tevreden te stellen? We nemen hierover per mail contact met u op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
25 mei 2024
28 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
30 apr 2024
2 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, maar mogen we vanwege de 1 x * vragen waaraan het schortte? Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
22 apr 2024
24 apr 2024
RF
Rudy F.
Amsterdam
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
26 nov 2023
Antwoord van hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling. Als het nog aan iets schortte, kunt u graag per mail met ons contact opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.