zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.350 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

20 sep 2023

Slot incompleet

Slot werd geleverd zonder contactslotring hoewel deze wel werd afgebeeld op de website. Het geleverde contactslot had een grotere diameter waardoor de originele ring niet past en we nu met een lelijk gat in de kuip van de scooter zitten.
20 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Peter, Het is inderdaad vervelend dat het contactslot niet meer met deze ring geleverd wordt en dat de originele ring niet past. Wel jammer dat je ons ondanks de inspanningen om het op te lossen beoordeelt met een 1 ster review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
21 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Klantenservice is slecht. De retour afdeling wacht tot de laatste 5 minuten van hun shift tot ze reageren. Ook krijg je beschadigde onderdelen binnen, dus retouren is geen optie. Ik ben een trouwe klant geweest maar kom hier nooit weer.
21 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste, U heeft het product zelf gemonteerd en beschadigd, dit geeft u zelf aan bij de retouraanvraag. Het is dan ook vervelend dat u vermeld in uw review dat wij iets beschadigd leveren, terwijl u zelf aangeeft het gemonteerd te hebben en de schade waarschijnlijk ontstaan was bij de garage. Gemonteerde onderdelen kunnen niet zomaar retour. Via de volgende link vindt u alle informatie en de voorwaarden over het retourneren van producten: https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Slechte communicatie niet bereikbaar buiten kantooruren

Ik zou mijn bestelling de volgende dag in huis hebben, maar dat was niet zo. Buiten kantooruren zijn zij niet bereikbaar dus moest ik tot maandag wachten op mijn bestelling zodat ik in het weekend niet aan mijn scooter af kon maken.
21 nov 2023

Terug storten geld

Mijn zoon heeft een kappenset besteld bij aankomst zat er flink schade op de kappen hij mocht de kappenset retour doen vervolgens is er geen geld terug gestort en word er niet gereageerd op de mail inmiddels is het geld terug gestort
21 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste, Ik zie dat het inmiddels is opgelost. Excuus dat het zo lang geduurd heeft. Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Carénage ne s'emboîte pas correctement

J'ai fais une commande carénage sp phare et clignotant led pour Piaggio zip Rien ne s'emboîte comme mes encien carénage les phares j'en parle même pas, Le guidon même bien visser se d'éclipse en haut du coup il tien que par en bas
9 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Uw voorraad administratie was niet op orde. Ik bestel bij jullie om de snelle levering van originele artikelen. Ik had nu pas mijn spullen na 8 dagen, dus ik moest op mijn beurt mijn klan(ten) ook 8 dagen laten wachten. Jammer !
9 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Wij betreuren deze lange levertijd. Dat was niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Commande bien reçu , assez rapidement , mais commande non conforme , j avais commande des carénages mat , m ont été livré des brillants …. Assez gros comme erreur et trop juste en délai pour les renvoyer …. Pffff ….. Très déçu ..
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Cher Franck, C'est ennuyeux que vous ayez mal reçu quelque chose. Nous ne pouvons pas consulter vos données, il est donc conseillé de nous contacter via l'adresse e-mail; serviceclients@zandri.fr Nous nous excusons pour la gêne occasionnée et vous pourrez peut-être inclure le reste de notre service dans votre avis. Cordialement, Team Zandri
10 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering Besteld onderdeel niet gekregen maar een vervangend onderdeel dit is op de webshop goedkoper zelf moeten reageren om het verschil aan geld terug te krijgen Onderdeel niet leverbaar haal het dan van de website.

Auspuff Grand Dink 50

In der zweiten Lieferung erhielt ich den passenden Auspuff. Diesen mußte ich allerdings erneut selber bestellen, wodurch Versand- und Paypal-Gebühren erneut verlangt wurden. Meine Rücksendekosten wurden hier nicht verrechnet.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb de aankoop gedaan op de website, waarop stond dat het artikel de volgende dag zou arriveren en dat het 7 dagen later arriveerde omdat ze het artikel hadden verkocht en het niet op voorraad was. Een gebrek aan respect.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rodrigo Queiroga, We hebben je pakket inderdaad later bezorgd dan we vooraf hadden aangegeven. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Beetje matig, heb nu een aantal keer besteld bij het bedrijf en meerdere keren verkeerde producten gekregen of producten die niet paste! Ik raad het bedrijf dus niet af maar weet wel dat het niet altijd even soepel verloopt.
17 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
het bestelde artikel was gewoon goed echter de verpakking waardeloos nl. veel te grote doos voor het artikel artikel 40 x 20 x 1 centimeter doos 38 x 30 x 12 centimeter pure verspilling dus van verpakkings materiaal
17 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Jan, De doos in het juiste is tijdelijk niet leverbaar bij de leverancier. Excuses voor de verspiling. Jammer dat het meteen met 2 sterren beoordeeld moet worden.... Vriendelijke groeten, Team Zandri
11 mei 2024

Slechte levertijd

Zeggen dat als je voor 23u besteld het de volgende dag in huis is. Donderdagmiddag wat besteld en is er nog niet Zelf van post.nl nog geen levertijd gehad. Heb het juist bij jullie besteld omdat ik het snel nodig had.
11 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Bas, Je bestelling is inderdaad later geleverd dan vooraf is aangegeven. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 jan 2024

aankoop van stuurstroppen

Bij de aankoop van stuurstroppen duidelijk vermelden dat het om 1 stuks gaat. Was ervan uit gegaan dat het er 2 waren gezien de prijs. Moest ernog een bijbeateelen en nog een keer verzendkosten betalen. Beetje jammer.
Geïmporteerde beoordeling
De schakelaar werd geleverd in een doos van ongeveer 15 x 15 cm, terwijl hij in een enveloppe makkelijk in de brievenbus bezorgd kon worden. Voor mij zou dat minder bezorgkosten betekenen, voor het milieu minder afval.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste P Swart, Wij kiezen er bewust voor om alleen pakketpost te versturen met tracking. Enveloppost is vaak erg lang onderweg. Jammer dat u wel besluit de bestelling te plaatsen en de bezorgkosten te accepteren en er dan later een slechte beoordeling over schrijft. Vriendelijke groeten, Team Zandri
2 nov 2023

Bestelling vlot, product onvolledig

Bestelling en bezorging ging prima. Helaas ontbraken schroefjes in het pakket en is het enorm prutsen voor het scherm enigzins fatsoenlijk past. Ook de beugels om het scherm aan de spiegels te verankeren passen niet.
2 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Edwin, Vervelend dat er onderdelen in de set mistten. Indien een product incompleet is, dan kunt u ons dit melden en wij zullen zorgen dat het product geruild wordt of dat de onderdelen van het product worden na geleverd. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
24 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Producten aanbieden die ze niet in huis hebben, veel te laat leveren en laagste prijsgarantie klopt niet

Producten aanbieden die ze niet in huis hebben met gevolg dat mijn verzending telkens werd uitgesteld, ook beloven ze de laagste prijs terwijl ik artikelen op een andere site heb gezien voor de helft van de prijs.
24 feb 2024
[Niels van den Akker] Beste Jef, Onze excuses voor het aanbieden van een product dat we uiteindelijk helaas niet konden leveren. Als je op de website leest hoe je gebruik kunt maken van de laagste prijsgarantie dan zul je zien dat wat je schrijft niet klopt. https://www.zandri.nl/laagste-totaal-prijsgarantie Vriendelijke groeten, Team Zandri
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niks voor Zandri levering duurde deze keer vrij lang 5dagen niet alles op voorraad stond niet op de site.2 banden gekocht maar helaas geen ventielen erbij deze keer helaas.Kreeg er wel een gratis een reminder bij.
Geïmporteerde beoordeling

Pakken kleuren moeilijk te bepalen

Ik weet dat het moeilijk is om de goede kleur uit te zoeken maar ik dacht toch echt dat die meer grijze was dan zwart maar ik zou ook eerlijk gezegd niet weten hoe je dat nou echt goed kan kunnen laten weer zien
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Ramon, Vervelend dat de kleur niet naar wens is. Via de volgende link vindt u alle informatie en de voorwaarden over het retourneren van producten als de kappenset kleur niet naar wens is: https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Wellicht kunt u de rest van onze service meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Slecht artikel en negeren.

Ik heb een spruitstuk bestelt met rubber, ik zette het rubber op het spruitstuk en het scheurde meteen door, heb 1 week geleden al een emailtje gestuurd en ze hebben nog steeds niet gereageerd nutteloos dit.
2 aug 2024
Hallo, Wij hebben u dit als antwoord op uw e-mail geschreven: (misschien in uw spamfilter beland). Goedendag, Bedankt voor uw e-mail. Vervelend dat er een defect is. Wanneer u denkt dat het artikel buiten uw schuld defect is geraakt dan kunt u een garantieaanvraag indienen. U kunt via onderstaande link de garantieprocedure terug vinden en de aanvraag bij ons indienen; https://www.zandri.nl/garantie Denk er aan te vermelden wat er aan de hand is en voeg indien mogelijk foto's (of een video) toe om het duidelijker te maken wat het defect inhoudt. De garantieafdeling zal het dan verder afhandelen. Vriendelijke groeten, Team Zandri