zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.350 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
impossible de me connecter, kaptcha illisible et refusé à chaque fois, commande impossible, site en panne? c'est arrangé, le site a refonctionné correctement et a créé mon compte, j'ai pu faire ma commande
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Bonjour, Peut-être pouvez-vous nous envoyer une capture d'écran lors de la commande afin que nous puissions vous aider davantage. C'est dommage que vous nous ayez immédiatement envoyé un avis négatif. Sincèrement, Team Zandri
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Je besteld iets krijgje nog goedkopere troep opgestuurd na bellen ja u krijgt dan wat geld terug helaas tot op heden niks retour kwa geld en zit met een onderdeel wat al stuk is ik bestel hier nooit meer
6 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Dennis van bennekom, Wij zien één bestelling op jou naam in ons systeem. Indien het artikel niet naar wens is kan je deze kosteloos retourneren. Wij zien tot op heden nog geen retouraanvraag. Vriendelijke groet, Team Zandri
12 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Hulp via whatsapp is goed. Echter het artikel past niet goed op de scooter. Bougie dop klikt niet zoals de orginele waardoor het er niet goed vastzit. Dit hoor je vervolgens terug als de motor aanstaat.
3 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Tot 2 keer toe een kapot artikel toegestuurd gekregen, na afloop een onbeschofte mail gekregen waarin stond dat hij niet kapot was maar er zat duidelijk een gat in. Zal er niet nog een keer bestellen
3 feb 2024
[Niels van den Akker] Beste Sharon, Dat gat hoort daar te zitten. Wij hebben dit zelfs nagevraagd en bevestigd gekregen door de technische dienst van Piaggio. Dit gat heeft een functie. Wij hebben u daar alleen op gewezen. Jammer dat u dit als onbeschoft beschouwd. Vriendelijke groeten, Team Zandri
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestel iets bedrag was 67.22€ euro en krijg niets maar bedrag is wel van mijn rekening gegaan maar mijn stukken niet gekregen en houden ze van den domme als er geen oplossing komt ga ik verder ermee
19 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Jurgen, Je hebt ons een verkeerd bestellingsnummer gegeven. Daar zijn we op gaan zoeken en hebben geconclodeerd dat de betaling is niet gelukt. Je vertelt er niet bij dat je later nog een andere bestelling geplaatst hebt. Die is ook geleverd inmiddels. Als je ons het juiste bestellingsnummer had gegeven dan zou je ook de juiste informatie ontvangen hebben. Vriendelijke groeten, Team Zandri
13 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bedrijf op zich is goed levering verloopt ook top. Alleen heb nu stickers gekregen die niet plakken en los op het vel zitten. Dus nutteloos geld uitgeven en een klant die weer langer moet wachten
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb aangegeven dat ik wilde dat er bezorgd zou worden op zaterdag. De vrijdag, een dag ervoor werd mijn pakketje bezorgd. Niemand was thuis en mijn pakket ging pas maandag naar een pakketpunt.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste, Vervelend dat het pakket te vroeg geleverd is. Wij kunnen de reden niet achterhalen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering maar montage instructie ontbreekt.

ivm ontbreken van een montage instructie en niet reageren op een mail hierover,deze score. had de montage instructie er bij gezeten en had men gewoon gereageerd dan waren het 5 sterren geworden.

slecht

Scooterband besteld, had de dag daarop reparatie dus moest hem optijd hebben, ze geven aan: morgen in huis. Kreeg volgende dag mailtje dat het door een fout de week daarop pas bezorgd kon worden
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Tijmen, Onze excuses voor vertraging. We hebben de band inderdaad later geleverd dan aangegeven op de website. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Snelle levering wel 4 jarige oude band

De levering was snel smiddags bestelt volgende dag in huis Ik heb een vredestein band bestelt +- €50,- inclu verzenden . Maart 2024 De band dateerd uit 2019 dus is al 4/5 jaar oud helaas
Geïmporteerde beoordeling

Slot besteld voor de scooter. Zitten alleen geen sleutels bij. Kan geen contact krijgen met zandri. Helaas een dikke onvoldoende voor dit bedrijf.

Slot besteld voor scooter. Zitten geen sleutels bij. Kan niet retourneren omdat de link in de mail niet werkt. Een telefoonnummer zou misschien handig zijn inplaats van alleen kunnen mailen.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Vervelend dat de bestelling incompleet geleverd is. Wij zien veder geen mailcontact of garantieaanvraag. Als je via deze link dit wilt melden kunnen mijn collega's dit snel voor jou oppakken en oplossen. https://www.zandri.nl/garantie Overigens hebben een contact pagina; https://www.zandri.nl/klantenservice Wellicht kan je onze service meenemen in jou review. Vriendelijke groet, Team Zandri
19 okt 2023

Te lang moeten wachten.

Te lang moeten wachten terwijl het op voorraad zou zijn. Bleek dus gewoon nog vanaf de leverancier moest komen. Dat betekend dat deze dus niet op voorraad dus zet dit ook niet op je website.
19 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Shina, Er staat nergens op de site dat dit product op voorraad is. Er staat dat de levertijd 1-3 werkdagen bedraagt. Dit staat bij de producten die we moeten bestellen bij een leverancier en dus niet op voorraad hebben in ons eigen magazijn. Het bestellen bij de leverancier heeft wel langer geduurd dan vermeld. Daarvoor onze excuses. Vriendelijke groeten, Team Zandri
17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling was supersnel binnen.Alles klopt, behalve de rolletjes, deze zijn geen zijn geen 6 gram,maar 8 gram!!!standaard..Met de 6 grams rolletjes rijd de scooter nauwelijks 40 km/u.....

Verschrikkelijk

Alles wat ik bestelt had kwam beschadigd binnen. Dus ik wou jet retour sturen, moet ik eerst een hele vragenlijst invullen en fotos maken, en daarna nog eens wachten tot ze het goedkeuren.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Finn, Excuses voor het leveren van een beschadigd product. Wij vragen in een geval zoals dit foto's om een inschatting te kunnen maken of we het retour willen ontvangen of niet. Want soms is retour zenden niet nodig en dat is dan voor ons kosten besparend en voor de klant gemakkelijker. Een hele vragenlijst invullen is zwaar overdreven. Zoals elk bedrijf willen we weten wat er precies aan de hand is als iets retour wordt gemeld met beschadigd" als reden. Vriendelijke groeten
24 mrt 2024

Kapotte accu geleverd

Kapotte accu gekregen zat niet eens accuzuur/water in Zelf moeten halen toen deed die het nog niet Hij was ook al gebruikt dat zag je accu maar gelijk weer weggegooid … zonde geld
24 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Jeroen, Je bestelt een accu waar duidelijk bij vermeld staat dat er geen zuur bijgeleverd wordt. En dan ben je vervolgens verbaasd dat er geen zuur bijzit.... Dat de accu gebruikt is is complete onzin. Want hoe kan die gebruikt zijn als er geen zuur in zat? Vriendelijke groeten, Team Zandri
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
tot 2 keer toe mijn pakket niet gekregen via post nl zandri heeft met versturen foete postcode ingetypt terweil ik het goede adres met goede postcode hat ingevult op de zandri side
4 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste A, U bent ter alle tijden zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van de bezorgadres gegevens. Indien u iets foutief invoert, dan is het mogelijk dat wij het naar een verkeerd adres opsturen. Wij zien dat het pakket wel door u is afgehaald bij een PostNL afhaalpunt en dat u hierdoor alsnog het pakket ontvangen heeft. Ons advies is te controleren in uw account of uw adres wel juist ingevoerd staat. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Blij met mijn bestelling, maar!

Blij met mijn bestelling, verzendverpakking was wat knullig en beschadigd. Een lullig tapeje, doos open. Kwaliteit is niet alleen wat in een doos zit, ook de verzend afhandeling.
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Cela fais maintenant 1 semaine que j’ai commandé alors que la livraison aurait dû être effectuée en 2h, je ne recois aucun mail je demande un remboursement Commande #4000021354
30 dec 2023
[Niels van den Akker] Cher Theo, Nous ne livrons pas les commandes dans les 2 heures. Votre commande a été livrée le 8 janvier. Cordialement, Team Zandri
20 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke website en snelle levering. Alleen het verpakken van de onderdelen mag wel wat beter. Wordt slordig in een te grote doos verpakt waardoor alle onderdelen los liggen.
Geïmporteerde beoordeling
Pakket zou de dag na bezorging binnen komen, uiteindelijk werd dit ineens 3,5 dag later pas verzonden, toch best jammer. Verder wel goede en mooie spullen voor een goede prijs.