zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.358 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

26 mei 2024

Gewoon goed
Betrouwbaar

2x zelfde bestelling andere versie

twee keer achter elkaar een rack voor een niu scooter besteld, de eerste keer was alles perfect. De tweede keer kreeg ik een andere versie (verpakking was anders) en die was gewoon heel scheef. krijg wel een nieuwe maar gewoon gedoe. Check de kwaliteit aub voor je iets opstuurt. Wel netjes een andere gekregen die wel goed was.
25 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Marcel, Fijn te horen dat we het hebben opgelost. Jammer van de negatieve beoordeling. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Voorraad is niet accuraat.

Heb nu 2x over een onderdeel besteld dat op voorradig staat maar vervolgens geannuleerd wordt, erg vervelend als je klanten hebt die je hebt verteld dat het onderdeel binnen 2 tot 3 dagen geleverd kan worden (tot 2x toe).
3 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Onze excuses voor de vertraagde levering. Vriendelijke groeten, Team Zandri
30 mei 2024

Nieuwe uitlaat

Ik heb een nieuwe uitlaat gekocht. Contact gehad met Zandri om te vragen of de uitlaat op mijn scooter kon. Dit kon volgens Zandri. Wat blijkt: mijn scooter rijdt voor geen meter. Stottert/houdt in bij het optrekken.
30 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, De uitlaat past. Dat de scooter stottert kan heel veel verschillende redenen hebben. Wij adviseren om de scooter beter af te stellen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Goed verpakt en snel geleverd, helaas zat er een compleet andere kleur helm in de doos. Dat is normaal geen drama alleen dit was een verjaardag cadeau voor een kindje...
2 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste Martijn, Onze excuses. De helm is verkeerd verpakt in de fabriek. Dit is ons niet opgevallen omdat we niet alle helmdozen openmaken voordat ze verstuurd worden. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
1 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede service met een prijskaartje

De alom bekende snelle levering van de bestelde spullen. Alleen erg jammer dat er nu zelfs voor afhalen op locatie kosten in rekening gebracht worden. Beetje jammer.
Geïmporteerde beoordeling
Tekening was niet duidelijk. Product paste niet. Op jullie site staat duidelijk gratis retourneren,niet dus ,moet 7 euro betalen .
25 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Op de website staat dit inderdaad, dit geldt echter alleen voor zendingen die vanuit Nederland retour worden gestuurd. Dit staat ook op de website vermeld. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Kapot product geleverd en mij daar zelf de schuld van gegeven. Noooit meer Zandri voor mij. Oplichters !
2 aug 2024
Beste, Dank voor uw beoordeling. Wij vergoeden inderdaad geen producten die defect zijn geraakt door verkeerde montage, Vriendelijke groeten, Teamm Zandri
28 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Spiegels besteld voor een scooter in chroom, maar geleverd in zwart. Is niet zo erg, maar toch jammer
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd product bezorgd rechten spiegel besteld croom met zwart krijg ik croom met grijs links
Geïmporteerde beoordeling
Het product wat ik bestelt had was niet wat ik bestelt had en het zal slecht ingepakt
Geïmporteerde beoordeling
De spullen die ik had gekregen Hadden voldeed niet aan de verwachtingen
2 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Jammer dat om die reden een slechte beoordeling geeft. U kunt de producten kosteloos retourneren. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerde artikelen gekocht, retour na 5 dagen nog steeds niet verwerkt.
2 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Alle retouren worden binnen maximaal 5 werkdagen na ontvangst verwerkt. Ook die van u. Vriendelijke groeten, Team Zandri