zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.358 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Beloftes niet na nakomen bovenop een 3x dubbele leverdatum
28 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Uw bestelling is exact op de datum bezorgd die hebben hebben aangegeven toen u bestelde. Dat u daar niet op gelet heeft tijdens het bestellen kunnen we helaas niks aan doen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heb een choke besteld niks gekregen
4 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Uw bestelling is op 30 mei bezorgd. Vriendelijke groeten, Team Zandri
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
gaaf en schadeloos produkt.
Producten te laat binnen

Betrouwbaar en Efficiënt - De Beste Keuze voor Scooteronderdelen

Als een klant, kan ik met vertrouwen zeggen dat dit bedrijf de beste bedrijf is voor scooteronderdelen. Wat Zandri echt onderscheidt, is hun gebruiksvriendelijke website met schematische tekeningen van scooteronderdelen. Deze tekeningen maken het zoeken naar het juiste onderdeel een eitje. Of het nu gaat om standaardonderdelen of specifieke accessoires, ik kan altijd snel vinden wat ik nodig heb. Bovendien wordt de bestelling altijd nauwkeurig uitgevoerd en op tijd geleverd. En als ik ooit vragen heb, is het klantenserviceteam altijd snel en vriendelijk in hun reactie. Kortom, Zandri is mijn go-to keuze voor scooteronderdelen.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke site met veel informatie!

Ben ontzettend blij met Zandri, eindelijk een bedrijf zonder gillende poespas maar duidelijk en overzichtelijke informatie. De goede zoektool werkt handig en zorgt ervoor dat je de juiste onderdelen en informatie weet te vinden.. Ook mooi dat er op de site van Zandri een afdeling is met documentatie en afdelingen van jou scooter. Tot slot de levering is perfect en keurig ingepakt en wordt goed beschermd met gerecycled materialen. En natuurlijk niet te vergeten, super snel geleverd. Voor 23.00 besteld, de volgende dag al in huis! Ik kom hier dan ook regelmatig terug om wat te bestellen of om een technische tekening te raadplegen.
20 apr 2024

Prima webshop

Snel geleverd, goed verpakt en redelijke prijzen. Ik heb een windscherm en een waterafstotende folie voor op het windscherm gekocht. Ik heb er geen handleidingen bij ontvangen, maar op elke productpagina staat een duidelijke video hoe het gemonteerd dient te worden dus dat was prima. De waterafstotende folie leek onmogelijk fatsoenlijk te monteren. De folie is recht en mijn windscherm staat wat bol dus het leek niet te passen, bij 1 hoek bleef de folie omhoog komen. De folie bleek zich echter nog wat te vormen waardoor ik 2 dagen later die luchtbel toch weg kon wrijven. Het zit nu perfect.
Geïmporteerde beoordeling
Motorblok de volgende dag bezorgd. Helaas door de bezorger verkeerd aangeleverd, waardoor er wat olie uit het blok was gelopen. Achteras bleek iets te kort te zijn voor een V-Clic (enkele schokdemper). De moer kan er niet volledig worden opgedraaid. Dit teruggekoppeld en ze gaan er naar kijken. Er is gelijk een kleine tegemoetkoming aangeboden voor het ongemak. Top! Blok was compleet, inclusief remvoering. Volgens een filmpje zou de onsteking overgezet moeten worden. Dit was niet nodig. Wel de carburateur overgezet. Voor de rest starten en lopen.. Vanwege de te korte achteras, 4 sterren.
24 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een goede snelle respons telkens over een te bestellen item bij hun en dit bij alle verschillende mails aan hun hierover wat niet altijd evident is zoals bij ander verkopers die dan gewoonweg maar zeggen dat zij het item niet binnen hebben voor deze bromfiets gewoon uit gemak en onwetendheid terwijl men nadien gezien zij het wel binnen heeft en zelfs identiek is met deze van bij Zandri. Was nochtans bij één van de drie meest gekende Nederlandse bromfietsonderdelenverkopers die veelal Mezoly onderdelen verkopen.
Geïmporteerde beoordeling
Op zondagmiddag een accu besteld en deze werd maandag al geleverd. Na de bestelling kreeg ik al snel bericht dat de accu al was ingepakt en klaar stond voor verzending. Ik geloofde dat in eerste instantie niet maar kreeg al vlot daarna een bevestiging dat mijn pakketje was aangemeld bij Post.nl Kort daarna kon ik mijn pakketje al volgen. Maandag nig voor 12.00 uur werd mijn pakketje geleverd. Zo snel heb ik nog nooit iets ontvangen, zeker gezien het feit dat ik op zondagmiddag mijn bestelling plaatste.
Geïmporteerde beoordeling

Echt een top bedrijf zeker een aanrader

Echt een top bedrijf. Denken met je mee en helpen jou als te graag. Goede informatie die je krijgt en de onderdelen hebben een goede prijs. Ze staan altijd voor je klaar. Ik bestel hier al jaren en blijf lof over ze praten. Bedankt jongens voor al jullie hulp en informatie. En ga zeker hier vaker en in de toekomst onderdelen bestellen. Mocht je iets besteld hebben zoals carterpakking en gaat kapot tijdens het bezorgen. Dan helpen ze je heel graag. Ga zo door jongens.
18 mei 2024

Ruim assortiment duidelijke website

Zandri heeft een heel ruim assortiment op hun duidelijke website. Prijzen zijn netjes voor zowel originele als imitatie onderdelen. 2x een vertraging in de verzending gehad door voorraad verschil in het magazijn, 1x het onderdeel iets later gekregen en 1x is het gecrediteerd na keurig overleg via de mail. Ik bestel erg veel onderdelen via Zandri naar volle tevredenheid. Enige minpuntje is dat je geen gratis verzending of korting krijgt bij bestelling van een bepaald bedrag.

Fijne website/ webshop

Website was duidelijk en makkelijk te navigeren. item wat ik zocht was snelgevonden. De verzending was snel en de verpakking was deugdelijk. Als ik iets zoek voor mijn Elektrische scooters dan zoek ik meestal eerst hier. ze zijn niet de goedkoopste maar hebben een hoop en daar betaal ik graag een kleine meerprijs voor. En de klantenservice waar ik 1 keer gebruik van heb gemaakt was vriendelijk, behulpzaam en effectief met het oplossen van mijn vraag over een artikel.
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik kocht een vliegwieltrekker, en ben tevreden over de afhandeling van de aankoop. Relatief snelle levering en het geleverde product. Enige wat ik op kan merken is dat deze relatief kleine aankoop via een envelop door de bus gekund had. Nu werd het geleverd met een doos die niet door de bus paste en specifiek geleverd moest worden met voornamelijk vulling. De envelop zou milieu vriendelijker zijn geweest, en kon door postbode geleverd worden. Nu speciaal pakketpost.
Geïmporteerde beoordeling

Super website, ik kom terug!

Had een groot pakket besteld van ca. 1x1m en bijna 10kg. Schandalige afhandeling door PostNL, die mijn pakket kwijt raakte en hierop contact opgenomen met Zandri. Super snelle, vriendelijke, meedenkende klantenservice. Excuses terwijl het helemaal niet hun fout was en ze waren zo vriendelijk om me meteen nieuwe items te sturen. Moest een windscherm monteren en op hun Youtube staat duidelijke instructie filmpjes. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Top bezorging en goede kwaliteit

Ik had een spuitlak en primer bestelt om 22:00 S’avonds. Ondanks deze late bestelling was het de volgende dag op ZATERDAG nog zelfs om 12:00 in huis. De primer en spuitlak werken goed. Ik heb het pas een dag of 2 erop gespoten, dus vandaar de 4 sterren en niet de 5. Want ik weet nog niet of het op lange termijn mooi blijft. De instructie documenten die bij de producten staan zijn ook er handig. Zandri stelt mij wederom niet teleur. Topzaak!
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Een van de producten was niet op voorraad en ik kreeg meteen een mail wanneer het werd geleverd en werd op die dag, goed verpakt, geleverd Op de website kon ik alleen niet goed vinden welk product ik precies nodig had voor mijn scooter (veer voor middenstandaard) en heb daardoor 2 veren gekocht. Een gebruiksaanwijzing/tip voor bevestiging ervan zou handig geweest zijn, maar is uiteindelijk gelukt.
1 jan 2024

Webshop met vele mogelijkheden

Voor ons een 1e keer en qua bestellen kan het in mijn ogen beter want eerst krijg je een bericht dat het product niet op voorraad is en waarschijnlijk vanaf de 4e jan geleverd vanuit de leverancier maar dan 2 uur later een bericht dat het onderweg weg is dus heel vreemd en ik vind ook dat ze telefonisch beter of sneller bereikbaar zouden moeten zijn. Maar verder tevreden met updates en in mijn geval retourneren.

verkeerde bestelling…

Ik had eerst een verkeerde bestelling gedaan. verkeerd type nr. Gelijk gemaild en kreeg bijna direct een mail terug dat ze de bestelling annuleerden en het geld terug storten. Geld stond de volgende dag al op mijn rekening. Daarna heb ik gelijk een nieuwe bestelling gedaan en ook deze werd de volgend dag geleverd. Ook hier weer tevreden over, TOP. Al 2 keer hier iets besteld en zou dat zeker weer doen. Gr H
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerder ook al onderdelen besteld en volgende dag geleverd deze keer heeft PostNL er voor gezorgd dat ik het een dag later moest ophalen bij een afleverpunt 6 km verder. Kreeg een niet thuis melding waarna ik de camera beelden heb bekeken maar PostNL is helemaal niet geweest. Dit probleem hoor ik ook van andere mensen. Verder is er niks mis met zandri een top bedrijf geleverd wat ik heb besteld