zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Na het niet op voorraad hebben van mijn bestelling een heel goed alternatief gekregen met bij betaling van Zandri zelf. Zeer te vrede en goed geholpen.
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Volgens afspraak geleverd en past perfect,had vorige keer ergens anders besteld paste niet dus heb Ik moeten retourneren. Die van jullie paste perfect.
Geïmporteerde beoordeling
Juiste info ( in mijn geval een elektrisch schema van SYM Orbit 2) zodat ik probleem beter kon analyseren en juiste onderdelen bij Zandri kon bestellen
1 jan 2024

Keurig geinformeerd over leveringsproblemen

Mijn bestelling was een dag verlaat vanwege levarnciersproblemen.Ik werd keurig daarover geinformeerd en ontving mijn bestelling alsnog een dag later.!
23 sep 2023

volledig te vreden

ik heb sinds ik klant bij zandri ben tot heden nooit geen klagen gehad . leveringen en retouren steeds tot volle tevredenheid uit ge voert . M V G PAUL

Overzichtelijk en snel

De website is overzichtelijk, met een ruim assortiment en goed geprijsd. Verzending gaat razendsnel, zelfs in het weekend. Ik ben een tevreden klant.
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service maar net geen 5 sterren omdat er op de site stond dat mijn product op voorad was maar het moest nog binnen komen dus een goede 4 sterre
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
PERFECT!👍🏻‼️ - Binnen 2 dagen bezorgd! - Goed Verpakt! - Product goedkoper dan bij andere aanbieders! - Direct kunnen vinden. Helemaal top💪🏻👍🏻‼️
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Geweldig en ideaal bedrijf om iets te kopen goede service en kwaliteit en hele snelle levering. Fijn om zekerheid te hebben als je iets besteld. Top
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg veel informatie op site te vinden. Makkelijk juiste onderdelen te vinden en goede controle mogelijkheden. Snel en netjes verzonden en ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling
Hele snelle bezorging. Alle spullen zagen er goed uit en gelukkig duidelijke instructievideo over hoe je dat scooterwindscherm in elkaar moet zetten
17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke omschrijving van het product met filmpje, handige weergave vergelijkende producten, correcte prijs en zeer snelle levering. Een aanrader!
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
No nonsense webshop. Bestellen, betalen, supersnel verzenden, krijgen wat ik besteld heb. Het kan zo simpel zijn. Ik ben een gelukkig mens. Perfect!
9 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Er is geloofwaardigheid omdat de bestelling onvolledig bij mij is aangekomen en ik ze een e-mail heb gestuurd en de bestelling opnieuw is verzonden
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De uitlaat paste perfect Precies zoals het omschreven staat. Ik was met 15 minuten klaar En het werd nog een dag eerder geleverd ook Helemaal top
Geïmporteerde beoordeling
Om 22.50 uur besteld en de volgende dag was mijn bestelling al binnen. De bestellening was netjes bevestigd en goed te volgen in de track and trace
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het was goed bezorgd twijfelde alleen of alles er nog in zat.😅 maar het werkt zeer goed. Ben aardig tevreden. Ook de website zit goed in elkaar.😉👌🏻
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snel en betaalbaar. Voor de 70cc cilinder achteraf toch een grotere injector nodig gehad ondanks dat de TD zei dat dit in principe" niet hoefde."
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website winkel en heb je iets te vragen geen probleem.Snelle verzending en niet te duur.Ook zijn de filmpjes handing voor de doe het zelver.
Geïmporteerde beoordeling

Prima ervaringen met ZANDRI…

Vooraf aan de koop zeer nuttige technische info gekregen via e-mail. Zeer goed verpakt en snelle levering. De bestelde producten zijn uitstekend.