zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
het product was de volgende dag al geleverd zeer fijn en goeie instructies op de website alleen beetje jammer dat het een kop lamp is zonder groot licht functie
16 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
100% de snelle levering , het komt maar weinig voor dat de levering langer duurd dan 1 of 2 dagen . Ligt ook aan het moment van bestellen . Ik ben zeer tevreden
2 okt 2023

Snel Goede productenGoede Service

Snel en goede producten en een goede service. Wat wil je nog meer. 1 ster minder doordat levering van laatste product niet goed ging. Kan ook aan PostNL liggen.
Geïmporteerde beoordeling
Prima levering. Eerste keer had ik verkeerd besteld. De retour en afhandeling prima geregeld. En ook de juiste info gekregen zodat ik het juiste kon bestellen.
24 nov 2023

Top artikel.

Had enkele vraagjes aangaande het artikel. Werd vriendelijk en professioneel geholpen. Bestelling was er snel en helemaal zoals gehoopt. Zandri is een aanrader
30 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Kiezen, afrekenen, enter en klaar.

Diverse spulletjes besteld voor perodiek onderhoud aan mijn scoot. Zaterdagavond besteld, maandagmiddag netjes op kunnen pikken bij hun. Wederom topservice.
16 mrt 2024

Product retour prima geregeld

Product snel en goed geleverd. Helaas had ik een fout gemaakt en heb ik het terug moeten sturen. Keurig gecrediteerd en netjes mijn geld terug ontvangen. Top!
Geïmporteerde beoordeling
Altijd snel van levering, meeste producten op voorraad.En als de levering niet compleet is ff een mailtje of belletje dan wordt het snel geregeld.Top service
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerlijk betrouwbaar en behulpzaam niet duur groot assortiment en aan de telefoon zeer vriendelijke mensen ik raad al mijn vrienden dit bedrijf te zeerste aan

Fijne winkel

Fijne website met duidelijke indeling, nette prijzen en ook nog instructie video's waar ik zeer veel aan heb gehad bij het opnieuw opbouwen van mijn scooter
Geïmporteerde beoordeling
het artikel wat ik nodig had stond niet op de technische tekeningen maar door met elkaar te chatten toch het goede artikel kunnen vinden en kunnen bestellen
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede omschrijving van de producten ,veel keuze ook bij oudere modellen scooters,goede eerlijke prijs,snelle bezorging,mooie kwaliteit, makkelijke website.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb al meerdere zaken gekocht, en tot nog toe geen problemen gehad. Eénmaal je de weg gevonden hebt op de site is het zeer duidelijk wat je nodig hebt.
Geïmporteerde beoordeling
Prima! Een kanttekening: Op voorraad, wil niet zeggen, altijd in eigen voorraad, doch bij onze leverancier op voorraad. Levertijd wordt hierdoor beïnvloed.
Geïmporteerde beoordeling
Goed product en duidelijke site, wel is de helmsticker al lichtelijk beschadigd bij aankomst en is deze een dag later bezorgd dan aangegeven bij bestellen.
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles klopte! Bestellen was eenvoudig en levering was zeer snel (en traceerbaar) en helemaal conform de belofte. Kortom zo wil je als klant dat het werk 😊

Perfect

Ik zal een unieke scooter hebben die ik nog niet heb zien rijden bij mij in de buurt. Erg fijn dat jullie deze achterbeugel in jullie assortiment hebben.
24 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
De jongens en meisjes van zandri doen hun werk met liefde dat merkt je met de prijzen en de manier waarop de bestellingen worden verpakt Goed gedaan top
Geïmporteerde beoordeling
Ik had snel mijn producten in huis was top kwaliteit. Het bestellen ging soepel er stond duidelijk aangegeven voor welke scooter het product bedoeld was.
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige shop. Een mega groot assortiment en bijna altijd alles op voorraad. Zeer snel geleverd, zelfs op maandag. Ben een vaste klant en blijf dat ook.