zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

550 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.373 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Alles snel en duidelijk minpunt de hoge bezorgkosten (had ook door de brievenbus gekund).

Alles snel en duidelijk. Enige minpunt de hoge bezorgkosten. Was een schroef en twee veren (had ook door de brievenbus gekund).
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Zandri is een super goede winkel

Zandri is snel met verzenden Onderdelen zijn snel gevonden op de site Prijs klasse is uitstekend Ik raad het andere aan :)
31 mrt 2024

Snelle verzending

Meerdere artikelen besteld tegen een goede prijs en snel verzonden. Volgende dag al in huis! Goede kwaliteit van de producten.
Geïmporteerde beoordeling
Website is overzichtelijk en divers, maar verzending duurt voor mijn gevoel langer dan andere websites die onderdelen verkopen
4 okt 2023

Heel fijn bedrijf

Heel fijn contact, goed geholpen en alle onderdelen goed ontvangen. Ik bestel hier altijd en het is telkens een goeie ervaring
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goed windscherm, wel missende onderdelen schroevenset

Er missen een paar onderdelen bij de bevestigingsset van het windscherm. Het windscherm zelf is goed en makkelijk te monteren
Geïmporteerde beoordeling
Berichtgeving over latere bezorging en daarna snel geleverd, alleen moeten ze de voorraad beter bij houden, maar verder prima
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, prijstechnisch helemaal goed, zeer overzichtelijke website. Alles onder controle bij Zandri!!! Ga zo door!!!
Geïmporteerde beoordeling
Het juiste product werd op tijd geleverd. De doos was alleen 100x groter dan de inhoud, dit had wat mij betreft beter gekund.
14 jan 2024

Een tevreden klant

niet alles was direct leverbaar maar kreeg een keurig berichtje dat het op een andere datum kwam en dat klopte. dus tevreden.
Geïmporteerde beoordeling
Het was zoals gewoonlijk makkelijk te vinden op de site . Het deed aan mijn verwachtingen ,en was redelijk optijd verzonden .
9 nov 2023

Ongekend Goede Service

Had iets verkeerd gekregen, perongeluk. Binnen een half uur reactie en nieuwe onderdelen GRATIS opgestuurd! Perfecte service!
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Was snel binnen, helaas was het niet de juiste maar ook retour sturen ging heel makelijk, en hiervan werd de status doorgeven
25 mei 2024

Aanrader

Al lang klant en ik kan zeggen: Altijd goede service, goed bereikbaar, snelle levering, veel assortiment en een goede prijs.
Geïmporteerde beoordeling
Is gewoon een hele goeie winkel het onderdeel wat ik nodig had was er laast niet ,en nu was het er wel, ,ik ben erg tevreden
Geïmporteerde beoordeling
Een hele snelle uitlevering. Waar ik heel blij mee was.het waren voetstepjes dus kon weer snel mijn kleinkind weer achterop.
6 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goede service. Vlotte afhandeling als er iets niet past. Heb direct weer nieuwe spullen besteld. Deze webshop is super
11 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Commandé, et livré le lendemain avec les informations de suivi par mail d'une heure plus précise de livraison. Merci Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Een hele fijne Helm en een snelle levering zeker tussen de feestdagen door. S' avonds besteld en de volgende dag al binnen.
25 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles ging eerlijk en snel ..het stuk die ik bestelde was van zeer goede kwaliteit ik zal zeker nog bij zandri bestellen gr