zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

550 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.373 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

9 mrt 2024

the best of the best

snelle levering en met de technische tekeningen precies de juiste onderdelen kunnen bestellen helemaal top goed bedrijf
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Betrouwbaar goed koop vriendelijke mensen ruim assortiment en goed passende onderdelen ik raad dit bedrijf ten zeerste aan
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en accurate afhandeling van bestelling.Ook de snelle berichtgeving ivm latere levering van goederen is een pluspunt
22 okt 2023

Sterk matriaal

Zeer goed matriaal,maar best bij sommige producten de maaten er bij zetten voor duidelijker te weten wat de afstanden zijn
15 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goed telefonisch geholpen met het bestellen van de juiste artikelen. Er wordt tijd genomen voor je. Dat is prettig!
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Gisteren besteld maar nog steeds geen…

Waren wat problemen van mijn kant maar werd prima opgelost. Ben een beginnende ondernemer misschien in de toekomst vaker.
Antwoord van zandri.nl
30 apr 2024
[Niels van den Akker] Beste Klaas Hendriks, Je hebt meerdere artikelen besteld met een levertijd van 1-3 werkdagen. De bestelling is een dag extra vertraagd, excuses hiervoor. Overigens zien wij dat je het adres niet compleet hebt ingevuld. Wij verzoeken contact met ons op te nemen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede matrealen maar ook goede service toffe mensen en als je vragen hebt over je voertuig ze geven raad via emsil. Mvg .
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ze doen wat ze beloven. Snelle levering, status van je bestelling en een up to date track and trace. Kom hier zeker weer.

Betaalbaar en snel

Groot assortiment, betaalbaar en heel snel geleverd nu 3x besteld tot nu toe dik tevreden. Ik raad dit bedrijf zeker aan.
Geïmporteerde beoordeling

Veel op voorraad, goede prijs en snel geleverd

Goede prijs, je kan het zo gek niet verzinnen maar zij hebben het onderdeel voor je scooter op voorraad. Snelle levering

Goede service

Veel besteld in korte tijd. Goede service. Zo goed als de hele scooter is handig te zoeken in de technische tekeningen.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer grote keuze uit veel scooters en bijbehorende onderdelen. Snel gevonden wat je nodig hebt en daarbij n goede uitleg
31 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg snel geleverd, meer dan tevreden over het product. Prijzen vergeleken met andere websites,zandri was het goedkoopst.
7 okt 2023

Goed geleverd

Artikelen stuk voor stuk goed geleverd, kan het artikel niet op tijd geleverd worden dan wordt je hierover geïnformeerd.
24 feb 2024

Snel en voordelig

In de avond besteld, volgende dag geleverd, in de middag scooter weer in orde, Ik koop hier zeker weer! Super tevreden.
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Onderdeel werdt snel gelevert en past prima . Het fijne is dat ze alles op voorraad hebben. De prijs viel ook erg mee.

Perfect passend.

Fietshelm is precies zoals hij beschreven wordt. Zit perfect en irriteerd totaal niet. Een veilige en mooie fietshelm.

Goede ervaring

Duidelijke site. En zeer snel geleverd. Retourneren gaat ook super snel. Ik heb het nog nooit zo mee gemaakt klasse 👍🏻
Geïmporteerde beoordeling
Netjes geinformeerd dat de zending iets vertraagd was vanwege een voorraadverschil. Vervolgens toch nog snel geleverd.
22 apr 2024

Uitstekende service, ruim assortiment

Snelle en goede service, duidelijke produktinformatie op de website. Goed produktassortiment. Prima leveringstijden.