zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

550 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.373 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bliksemsnel geleverd, weliswaar het foute item, maar vervolgens al even bliksemsnel en kosteloos rechtgezet. Chapeau!
13 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
No nonsens. Bestelde spullen binnen 1 dag in huis en past als een bus. Snel, normaal geprijsd en netjes afgehandeld!
18 mei 2024

Goede communicatie snel geleverd

Goede communicatie en snel geleverd ! Product wegens verkeerd besteld heel makkelijk weer kunnen retourneren top 🙏👍
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering! Alles was compleet. 1 artikel wat ik had besteld was een beetje beschadigd vandaar geen 5 sterren.
3 feb 2024

Snel geleverd

Tegenover vele bedrijven die zeggen voor een bepaalde tijd besteld morgen in huis heb ik dat bij jullie wel ervaren
25 dec 2023

Supersnelle levering

Helaas 2 x een te grote helm gekregen, maar gelukkig nog genoeg tijd om te ruilen omdat de bezorging super snel is!
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Helaas was het product niet wat we hadden verwacht dus retour. Retourneren ging vlot en makkelijk.
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk gevonden op de site wat ik nodig had ,was snel verzonden en op de afgesproken tijd geleverd bij mij thuis
Geïmporteerde beoordeling
Wederom weer snel en netjes verzonden, en de juiste onderdelen. Ook zijn onderdelen makkelijk te vinden op de site.
17 okt 2023

Netjes geleverd

Paar onderdelen besteld, duurde wel paar dagen voordat ik het in huis had, maar alles wel goed en correct geleverd.
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
zoals gewoonlijk alles perfect in orde,na een vraag wist ik meteen wat ik zocht,snelle levering, en goede producten

Super service

Was mijn mijn huisnr vergeten te vermelden, kreeg direct een mail en alles werd netjes afgehandeld. Super service!
Geïmporteerde beoordeling
Leveringsprobleem is snel opgelost, prettige klantenservice. Bovendien verbazend veel onderdelen snel beschikbaar.
17 mrt 2024

Perfect!!!

Allereerst de technische klantenservice die mijn vraag uitstekend heeft beantwoord en ook de zeer snelle levering.
Geïmporteerde beoordeling
Top onderdelen voor scherpe prijzen.Snel en eenvoudig geleverd, netjes op de hoogte gesteld van 1 dag later: prima
Geïmporteerde beoordeling
Goede communicatie,na dat bleek dat een onderdeel op wat op voorraad zou zijn ,het product kwam dus een dag later

Retour keurig afgehandeld

Snelle levering. Helaas was de maat niet goed ( mijn fout ). Retour gestuurd en alles snel en keurig afgehandeld.
16 okt 2023

gewoon goed bedrijf

altijd even vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. snelle levering en voldoet aan verwachting bij mij althans
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima service, levering volgens opgegeven datum, bij afwijking wordt je keurig bericht. Goede kwaliteit producten
Geïmporteerde beoordeling
Bij twijfel even mailen en je krijg een antwoord mail met de juiste artikelen. Prima service en snelle levering.