zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

21 aug 2024
Prima spullen voor een redelijke prijs. Verwacht geen next day delivery. Na 2 dagen kreeg ik een melding dat mijn spullen niet op voorraad waren en pas later geleverd zou worden.
29 aug 2024
Artikelen zijn prima maar asociaal dat je 7,95 verzendkosten moet betalen voor een brievenbus pakje.
30 aug 2024
Beste, Je betaalt 7.95 verzendkosten bij bestellingen onder 15 euro. Dit zijn deels ook orderkosten. Wij kunnen kleine bestellingen niet met lage verzendkosten versturen omdat er veel kosten bijkomen die hetzelfde zijn als bij een bestelling met meer waarde. Met vriendelijke groeten, Team Zandri
23 aug 2024
Onderdeel kwam beschadigd aan en moest 8eu compensatie accepteren omdat t al gemonteerd was.
30 aug 2024
Beste, Als je besluit het onderdeel, zonder dit te laten weten, beschadigd te monteren dan vergoeden wij dit niet. Wij weten dan namelijk niet hoe de schade ontstaan is. Dit staat ook duidelijk vermeld in de e-mail die we sturen na iedere bestelling. Controleer het product op schade voor je monteert. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Zeer snel geleverd, maar helaas de verkeerde lampjes, 15W in plaats van 5W.
Antwoord van zandri.nl
Beste, Dank voor de beoordeling maar helaas ziet u het niet helemaal goed. Dit is het 15 watt lampje dat u besteld heeft (dus geen 5w) https://www.zandri.nl/lamp-6-volt-15-watt-ba15s.html?___store=NL Het zou fijn zijn als u de beoordeling aanpast want uw reden om slecht te beoordelen is niet gebasseerd op de realiteit. Alvast bedankt. .
JD
JRM d.
Dordrecht
4 sep 2024
op de site onderdelen voorradig, doch in de praktijk niet altijd.
3 sep 2024
Niet de volgende dag geleverd
5 sep 2024
Beste, Uw bestelling is inderdaad later geleverd dan wij hebben aangegeven toen u bestelde. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Antwoord van zandri.nl
Beste, Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet schrijft wat er niet goed is gegaan. Als u contact opneemt met de klantenservice kunnen zij het misschien voor u oplossen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
3 sep 2024
29 jul 2024
Goede website, vlotte levering. Technische tekeningen op de website zijn superhand, echter van sommige onderdelen zijn de tekeningen nog niet beschikbaar. Het te bestellen onderdeel kun je dan ook niet naast de tekening selecteren. Toen ik daar informatie over wilde inwinnen ( op vrijdagmiddag 14:00 uur) werkte de chatbot niet en was het bedrijf telefonisch ook niet bereikbaar. Prima website dus, even de puntjes op de "i" zetten en het is helemaal perfect.
3 aug 2024

Top bedrijf weet hoe het moet!!

Overzichtelijke mooie website en Persoonlijk contact waardeer ik zeer..geen gezeur met e-mail en de technische tekeningen vind ik belangrijk..en bij verkeerde zendingen word het perfect opgelost..mogen voor andere bedrijven een voorbeeld zijn.