zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Tekoč nakup

1. Konkurenčne cene. 2. Odprema naročila na dan naročila oz. naslednji dan. 3. Hitra dostava. 4. Možnost uveljavljanja garancije. Učinkovit postopek. 5. E-Podpora pri težavah montaže kupljenega izdelka. Odlična trgovina in storitve!
6 aug 2024
De contact die ik heb met zandrug is altijd uitstekend. Ze helpen me met al me problemen en vragen, daarnaast ontvang ik mijn artikelen altijd op tijd en in goede staat. Ik ben echt tevreden met Zandri. Dankjewel voor jullie support!
30 jul 2024

Snelle levering.

Ik heb hier een origineel windscherm besteld voor mijn Sym scooter. Deze was op voorraad en werd meteen verzonden, waardoor ik hem de volgende dag al in huis had. Ik ben er blij mee, en ben zeer tevreden over de snelle levering.
15 aug 2024
Goede producten, en originele merk onderdelen. En voor een goede prijs. De producten meestal allemaal op voorraad en de volgende dag in huis. Uiterst tevreden over de website en goed overzicht.
18 aug 2024

Kanker goeie site

Gewoon snelle levering en een andere keer gw snelle hulp bij probleem ze zijn contacteerbaar en ze hebben gw een magazijn waar je soms op verzoek langs mag komen om iets ff snel op te halen

Altijd goed

Altijd een goede en snelle levering. Producten zijn tot nu to altijd naar wens geweest en stukken goedkoper dan het bij een scooter zaak laten maken. Zandri is zeker een aanrader
15 aug 2024
Wat deze bestelling betreft was alles perfect aanname van de bestelling was super snel alsook de levering en ook het artikel was het juiste en zag er qua kwaliteit ook goed uit.
1 aug 2024

Prima website met goede tekeninhen om onderdeel te zioeken

Prima website. Producten geleverd als omschreven. Echter post nl krijgt nul punten voor late levering. Dit is momenteel gewoon slecht missch een tip, andere vervoerder kiezen.
25 jul 2024

Goede kwaliteit en snelle levering

Was niet helemaal zeker over de website, maar vrienden bestellen hier ook altijd en zijn positief. Ik ook, want de spullen zijn van goede kwaliteit en komen snel aan
5 aug 2024
Ze berichten je netjes als niet alles voorradig is. En het is snel binnen, het wachten op je product, word niet onnodig opgerekt. Wat bij sommigen wel het geval is.

Best shop for scooters !

If you need original parts, friendly and good ,stright answers to your qiestions . This are the guys you need... not to much talk but excellent treatment.
DD
Dammy D.
IJsselstein
25 jul 2024
Ruime sortering, prima artikelen die voldoen aan wat de klant wil hebben. Snel bezorgd en voldoet aan de beschrijving op de internetpagina.
1 aug 2024
Super snelle levering. Ik koop al jaren bij hun en blijf het maar zeggen. Top service en snelle levering. Ga zo door jongens. Bedankt
29 jul 2024
Ik was blij en verrast door de goede service nadat ik aanvankelijk een verkeerde spiegel had besteld. De nieuwe past perfect!
14 aug 2024

Betrouwbaar en snel

Duidelijk website met instructiefilmpjes, scherpe prijzen en topproducten. Zeer snelle levertijden en topservice !!!
4 aug 2024
Onderdelen waren de juiste maat en goede kwaliteit en de na bestelling de volgende dag bezorgd
JH
jj h.
Den Helder
7 aug 2024
prima snelle zending zeer tevreden een opmerking brievenbus post is de verzending duur
31 jul 2024
Zo goed als alles op voorraad, en dan ook nog zelfs de volgende dag geleverd. Gewoon top!!
23 jul 2024
correcte afhandeling ,alleen jammer dat alle bestelde onderdelen niet op voorraad waren.
31 jul 2024
Besteld en volgende dag geleverd, en zou zeker opnieuw bestellen als ik wat nodig heb