cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

NR
nelly r.
Haelen
1 nov 2023

retour verwerken kost veel tijd

Graag alles versturen er ontbrak 1 item. na retour sturen kosten 6.50 wacht ik nog steeds na 20 dagen op mijn centen.
2 nov 2023
Beste Nelly, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben jouw retour ontvangen en er is een terugbetaling in werking gezet. Er is alleen helaas een miscommunicatie geweest met onze financiële afdeling, waardoor het bedrag nog niet is teruggestort op jouw rekening. De financiële afdeling zal het probleem oplossen en de terugbetaling zo snel mogelijk op jouw rekening storten. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 okt 2023
Levering is niet volgens bestelling. Dit is mijn tweede keer al. Ik zal niet snel meer via deze site bestellen. Sorry!
27 okt 2023
Beste Lucia, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de levering. We begrijpen dat het vervelend is wanneer je jouw pakketje niet optijd ontvangt. We willen je laten weten dat we laatste tijd aanzienlijke verbeteringen hebben doorgevoerd in onze systemen en processen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we verhuisd naar een nieuw magazijn en kantoor. Dit mag geen excuus zijn de te late levering uiteraard, maar ik wil het toch graag vermelden. Om je probleem nu zo snel mogelijk op te lossen, heb ik je een e-mail gestuurd om samen de ontstaande situatie op te lossen. Indien je liever telefonisch contact met ons opneemt, kun je ons bereiken op telefoonnummer: 088 145 14 99. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Spullen verkopen die niet op voorraad zijn

Spullen die niet voorradig zijn worden wel verkocht en er wordt niet gecommuniceerd dat de levertijd veel langer is.
Antwoord van cookinglife.nl
 Beste Tetske, Allereerst onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het vervelend is als je langer moet wachten op je bestelling dan verwacht. Ik zie inderdaad dat je bestelling met ordernummer CL8177542 nog niet verzonden is. Dit komt waarschijnlijk omdat één of meer producten niet op voorraad zijn. We doen altijd ons best om de voorraadstatus zo nauwkeurig mogelijk te communiceren, maar het kan voorkomen dat er een verschil is tussen de daadwerkelijke en getoonde voorraad. We gaan intern uitzoeken waarom je bestelling nog niet verzonden is. Zodra we hier meer informatie over hebben, zullen we je per e-mail op de hoogte brengen. Je kunt ons ook altijd bereiken op telefoonnummer +31 (0)88 145 14 99 voor eventuele vragen. Bedankt voor je geduld en begrip.
25 okt 2023
Een week geleden besteld, maar nog niets gehoord. Blijkt tijdelijk uitverkocht. Een mailtje was netjes geweest.
25 okt 2023
Beste I.parlevliet Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben je een mail gestuurd om je over de status van je bestelling te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 nov 2023
Er wordt slecht gecommuniceerd per mail als er een bestelling niet compleet is geleverd. Krijg geen contact
22 nov 2023
Beste Jeanet, Bedankt voor je review. Ik wil graag verduidelijken dat we inderdaad contact hebben gehad over deze kwestie, zowel met jou als met onze leverancier. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren over de huidige status. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling geplaatst, maar is schijnbaar niet op voorraad.. en verder krijg ik geen respons meer.. top..
16 dec 2023
Beste Denise, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het feit dat je bestelde item niet op voorraad was en de daaropvolgende gebrek aan communicatie. Dit hoort absoluut niet bij onze service en we begrijpen je teleurstelling. We willen je laten weten dat we door een buitengewone drukte inderdaad niet tijdig hebben kunnen reageren. Gelukkig hebben we nu telefonisch contact gehad en hebben we je bestelling geannuleerd. De terugbetaling is inmiddels in werking gezet. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie en de moeite die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze diensten te verbeteren en hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor je kunnen bieden. Als er nog verdere vragen zijn of als we iets anders voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Klanten geen spullen laten bestellen die niet op voorraad zijn! En geen robot-antwoorden geven op mails…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thomas Bangma, Bedankt voor je review. Helaas heeft de voorradigheid vanuit de leverancier enkele vertraging opgelopen, onze excuses hiervoor.  Momenteel is je bestelling mee met de leverpartij, wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Ik heb naar 1 ding ontvangen mailtjes gestuurd maar krijg geen antwoord echt slecht mvg Angela
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Angela,  Sorry dat je nog niks van ons hebt gehoord! Ik zie dat je een Emile Henry broodbakvorm en een Emile Henry broodbakvorm Focaccia bij ons hebt besteld. Ik heb je een mail gestuurd met alle nodige informatie die je nodig hebt met opties om het direct met je op te lossen! Wij horen daar graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Al drie onderdelen niet ontvangen. Helft van eerste bestelling en gehele tweede bestelling.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ferdie, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat een aantal artikelen van je bestelling niet op voorraad waren.  We begrijpen hoe vervelend dit voor je moet zijn en willen dit graag rechtzetten. Als je overweegt om dit deel van de bestelling te annuleren of om te ruilen voor artikelen die wel direct beschikbaar zijn, staan we klaar om je te assisteren. Je kunt ons telefonisch bereiken op (088) 145 1499 op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur of via e-mail op info@cookinglife.nl. We streven er altijd naar om onze voorraad zo actueel mogelijk te houden, maar soms kan het voorkomen dat bepaalde artikelen tijdelijk niet beschikbaar zijn.  Nogmaals onze excuses voor dit ongemak en we willen er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Dank voor je begrip en geduld. We hopen op de kans om dit recht te zetten en je alsnog een positieve ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ten eerste de voorraad controleren en ten tweede de klanten antwoord geven op hun mail
23 dec 2023
Beste Fabiola, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat je graag antwoord wilt op je e-mail. Wij hebben zojuist via de mail contact met je opgenomen, wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Betaald, maar toch niet leverbaar

Ik had iets besteld en betaald en pas daarna bleek dat hey artikel niet leverbaar was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martine, Wat jammer om te horen dat het artikel dat je hebt besteld niet leverbaar was. Ik zie dat je bestelling op 29/11 is terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Artikel zou voorradig zijn volgens internet, maar is nog steeds niet geleverd!
23 dec 2023
Beste Ten Have, Bedankt voor je review.  Helaas hebben wij een vertraging vernomen vanuit de leverancier waardoor wij niet de dag zelf je bestelling hebben kunnen verzenden.  Gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe voorraad ontvangen en verwachten wij dat je de bestelling spoedig zult ontvangen! Alvast fijne kerstdagen gewenst.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Na retourzending aankoopbedrag na een maand nog steeds niet terug ontvangen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marko, We betreuren het ten zeerste dat u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen na de retourzending van uw aankoop. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Volgens ons systeem is er op 23/01 een terugbetaling in werking gesteld. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, dus uiterlijk op 05/02. Hierover bent u vandaag ook telefonisch geïnformeerd door één van onze collega"s. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening terug te storten. Mocht u verdere vragen hebben of mocht er iets anders zijn waar we u mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Product niet ontvangen, wel betaald. En krijg nu dus een verzoek te reviewen…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wouter, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.  Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie in ons systeem dat je een LIND DNA Dienblad / Houder - Eikenhout - Smoked - 14 x 13 cm hebt besteld en dat deze momenteel in ons magazijn wordt verzameld.  Bedankt voor je geduld en excuses voor het opgelopen ongemak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met het dienblad en onze excuses voor de later levering.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 jan 2024
Op de site niet vermelden 2 tot 5 dagen levertijd als iets niet leverbaar is
27 jan 2024
Beste Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling tijdig niet leverbaar was. Onze excuses daarvoor, ik zie dat je bestelling is geannuleerd Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Beschadigd (duur) product geleverd. Krijg geen contact met klantenservice??
7 nov 2023
Beste Isabelle, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je de bestelling met schade hebt ontvangen en je nog geen reactie hebt ontvangen vanuit ons.  Wij begrijpen dat het erg vervelend kan zijn.  Zojuist heb je een mail vanuit ons ontvangen met een oplossing, had je hierop willen reageren? Wij vernemen graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Verkeerde artikel geleverd en geen enkele response na 2 weken mailen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Rachel, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u het verkeerde artikel heeft ontvangen en het gebrek aan respons op uw e-mails. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest. In het systeem staat dat u inmiddels contact heeft gehad met één van onze collega"s. We zetten ons in om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en het juiste artikel naar u toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw geduld. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 feb 2024
het besteld was niet leverbaar en wacht nog altijd op mijn geld
24 feb 2024
Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds wacht op je geld. Ik zie inderdaad in ons systeem dat het product "GreenPan Contactgrill - RVS - Keramische anti-baklaag" dat je had besteld met het ordernummer CL8140990 momenteel niet leverbaar is. Ik zie in ons systeem dat de terugbetaling voor jouw bestelling CL8140990 is verwerkt op 26 januari 2024. Wij zouden je nogmaals vriendelijk willen verzoeken contact op te nemen met Mollie Payments, de betaling is volgens onze systemen correct verlopen en inmiddels al een maand geleden teruggestort. Bedankt voor je geduld en begrip hierin. Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niks binnen

Ik heb een bestelling geplaatst maar is nooit binnengekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gwenn, Dank je wel voor het delen van jouw bezorgingservaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een bestelling niet op tijd arriveert, en we willen graag meer inzicht geven in de situatie. Helaas hebben we momenteel het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad. Dit heeft geleid tot de vertraging in de verzending van je bestelling. We begrijpen dat dit niet het niveau van service is dat je van ons mag verwachten, en we betreuren de ongemakken die dit met zich meebrengt. We willen je laten weten dat we ons uiterste best doen om je op de hoogte te houden van de situatie. We hebben je al via e-mail geïnformeerd over de vertraging en zullen ons best blijven doen om je tijdig te voorzien van updates. Als alternatieve oplossing bieden we je de mogelijkheid om je bestelling te annuleren of om te zetten naar een ander beschikbaar artikel. Als je van deze optie gebruik wilt maken, kun je ons een e-mail sturen naar info@cookinglife.nl met je voorkeur, en we zullen ons best doen om aan je wensen tegemoet te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife