cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Contact per mail sneller oppakken. Niet een paar dagen later.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bas, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag sneller een reactie op je e-mails wilt. Ons team werkt hard om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het wat langer duren door drukte. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist geïnformeerd over je bestelling.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Geen producten op site zetten die niet leverbaar zijn.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martha, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een product wilde bestellen dat niet op voorraad was. We streven ernaar onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan er een kleine vertraging zijn tussen de werkelijke voorraad en wat op de website wordt weergegeven. Ik zie dat mijn collega jou goed heeft geassisteerd met het annuleren van jouw bestelling, en de terugbetaling in werking is gezet. We hopen dat dit helpt en dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelde producten bleken niet leverbaar. Zéér slecht
23 dec 2023
Beste Marieke Brasser, Dank je wel voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat je ontdekte dat je bestelling niet op voorraad was nadat je deze had geplaatst. Helaas heeft de bestelling vertraging opgelopen vanuit de leverancier. We hebben de bestelling uiteindelijk met enige vertraging kunnen verzenden. Gelukkig heb je de bestelling nu ontvangen. We hopen dat je veel plezier zult hebben met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Geld retour duurt en duurthoop dat het nog komt0
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marjan Onze oprechte excuses voor de vertraging in de terugbetaling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. We willen je laten weten dat we het pakket inmiddels retour hebben ontvangen, en we hebben onmiddellijk een terugbetaling in gang gezet. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat het geld weer op je rekening staat, afhankelijk van het beleid van je bank of betaalprovider. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Betaald artikel leveren i.p.v. "niet leverbaar".
16 dec 2023
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat het artikel aanvankelijk niet op voorraad was. We begrijpen de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Gelukkig hebben we goed nieuws: het artikel is nu weer op voorraad! We hebben je bestelling gisteren verzonden en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We waarderen je geduld en begrip enorm. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je veel plezier zult hebben met het artikel zodra het bij je is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
I’ve not received neither products nor refund
Antwoord van cookinglife.nl
Dear customer, We sincerely apologize for the inconvenience you"ve faced in not receiving your products or refund. Our team has investigated the matter, and we"re pleased to inform you that your package has been dispatched from our warehouse. The estimated delivery date for your order is December 3rd. We apologize for any delays or issues in the delivery process. We hope that your order arrives promptly and without further complications. If you have any further questions or require additional assistance, please feel free to contact us. We"re here to help and hope to regain your trust. Best regards, Team Cookinglife
Artiikel niet meer voorradig. Wel al betaald.
23 dec 2023
Beste Nicole de Jong, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd terwijl je deze wel hebt betaald.  Onze excuses hiervoor.  Zojuist heb je via de mail meer informatie ontvangen betreft de voorradigheid van je bestelling! Wij horen graag van je en fijne kerstdagen gewenst 🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lara, Bedankt voor jouw review. Helaas is het artikel dat jij hebt besteld momenteel niet op voorraad, waardoor jouw bestelling nog niet was verzonden. Onze excuses hiervoor! We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024

zit al 'n tijd op mengkom te wachten

zitten op mengkom te wachten
20 jan 2024
Beste Hannie, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe mengkom in gebruik wilt nemen. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 dec 2023
onbereikbare klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Geke Krijger, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je onze klantenservice niet makkelijk hebt kunnen bereiken, onze excuses hiervoor! Vanwege de momentele drukte rondom de feestdagen is het reactie termijn helaas wat langer dan gewoonlijk.  Inmiddels heb je een oplossing vanuit ons ontvangen, onze excuses voor het opgelopen ongemak!🎅️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb nog niets ontvangen
16 dec 2023
Beste Hettie, Bedankt voor je bericht. Ik zie in ons systeem dat je gekozen hebt voor "Store Pickup Groningen". Dit betekent dat je bestelling inmiddels klaarligt om opgehaald te worden bij onze winkel in Groningen: Cookinglife Store Groningen Zwanestraat 2-2 9712 CL Groningen Netherlands Mocht je hiervan geen bericht hebben ontvangen, dan vragen we je vriendelijk om ons filiaal in Groningen te bellen en dan zullen zij bevestigen of jouw pakket daar al ligt. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
geld op tijd terug storten
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Arie Strijker, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je de gewenste terugbetaling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Inmiddels heb je een update betreft je bestelling ontvangen in de mail. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 nov 2023
Update me on my orders
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Gavin, Our sincere apologies for the inconvenience you experienced with your order. We fully understand your frustration and apologise for the confusion surrounding the stock status on our website. We have sent you an email to reach a solution with you. We take your feedback to heart and will take steps to more accurately track stock status on our website. Happy to hear from you! Once again, we apologise for the inconvenience and thank you for your understanding. Kind regards,
RH
R.M. H.
Enschede
Product niet leverbaar
30 mrt 2024
Beste Rob, Bedankt voor je review.  Wij begrijpen dat het vervelend is geweest dat je bestelling toch niet voorradig bleek te zijn.  Helaas was er tijdens het verzamelen van je bestelling een voorraad fout gebleken, hierdoor hebben wij de bestelling niet direct kunnen verzenden.  Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Levering duurt lang.
23 dec 2023
Beste Erie, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling langer duurt dan je had verwacht. Helaas hebben we je bestelling niet geheel voorradig, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je via de mail een update gegeven over je bestelling.  Mocht je vragen hebben vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 feb 2024
nog niet geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chris, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, volgens onze gegevens wordt het vandaag geleverd! Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Reageren op email
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je review, wij begrijpen dat het vervelend is dat je geen reactie hebt ontvangen op je review.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels voorzien bent van je bestelling, wij wensen je veel plezier toe met de bakmat! Fijne feestdagen toegewenst 🎅  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024

..omslachtig onlogische site

Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Dank je wel voor je feedback, en we betreuren het te horen dat je onze website als omslachtig en onlogisch hebt ervaren. We nemen jouw opmerkingen serieus en streven ernaar om de gebruikerservaring van onze website te verbeteren. We willen graag begrijpen welke specifieke aspecten van de site als onlogisch worden beschouwd. Als je concrete punten of suggesties hebt, horen we die graag, zodat we gericht kunnen werken aan verbeteringen. Onze excuses voor eventuele frustraties die je hebt ondervonden. We doen ons best om ervoor te zorgen dat jouw toekomstige ervaringen met onze website soepeler verlopen. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Bedankt voor je begrip en de kans om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 jan 2024
6 jan 2024
Beste Heideman, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service en levering. Helaas was je bestelling niet direct geheel voorradig toen we de bestelling van je hebben ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij hebben inmiddels gelukkig je bestelling in het geheel kunnen verzenden en wensen je veel plezier toe met je bestelling! Onze excuses voor het opgelopen ongemak en een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife