Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
De levering is correct verlopen, maar het materiaal is nog niet uitgepakt omdat het huis verbouwd wordt en er nog geen vrije ruimte is waar het zou moeten staan.
27 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
De aankoopervaring was zeer bevredigend. Ze zagen een probleem met de bestelling en waarschuwden me snel.Alles kwam op tijd aan en de bezorger was zeer beleefd.
Geïmporteerde beoordeling
De werktafel is fantastisch. Een ijzeren dwarsligger kwam helaas met een kleine verbuiging die ik bij kon buigen. Ondanks dat is het een geweldige werkbank.
Geïmporteerde beoordeling
Het advies op de site was goed, ze hebben me zelfs antwoorden gemaild. De levering was op tijd. De website is intuïtief en je kunt planktypes configureren.
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik zou aanraden om de uiteinden van de verticale stijlen beter te beschermen, want ik heb ze verbogen ontvangen (bijvoorbeeld met een stevig hoekkarton).
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed materiaal, zeer professioneel, zeer goede persoonlijke communicatie. Ik twijfel niet meer waar ik mijn volgende bestellingen zal plaatsen. Bedankt!
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk om de aankoop te plannen en als ze iets vreemds zien, bellen ze je om commentaar te geven, voordat ze de bestelling versturen. Zeer tevreden.
Geïmporteerde beoordeling
De aankoop op de website is erg goed. Je kunt alle rekken goed zien. Snelle service, goede verpakking en goed materiaal. Al met al erg blij met Ractem.
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling kwam snel aan, erg goed, maar een van de legplanken was een beetje verbogen. Ik kon het zelf rechtzetten om het op zijn plaats te zetten.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede service, geen wachttijden aan de telefoon, snel en duidelijk. Makkelijke bestelprocedure. Perfecte levertijd en zeer goede verpakking.
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het was gemakkelijk om via de website te bestellen, maar het viel me op dat je online geen losse onderdelen van een stelling kunt bestellen.
21 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles heel eenvoudig en snel. Ik wou dat ze op het web een manier zouden zetten om losse legplanken te kopen na het kopen van de stellingen.
19 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
De service was attent en snel. De bezorger liet het pakket zo dicht mogelijk achter. De informatie op de website is uitgebreid en adequaat.
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede informatie over de producten op de website; het helpt enorm bij het maken van de beslissing in vergelijking met andere webwinkels.
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles perfect met de bestelling, geen enkel probleem. Het is de eerste keer dat ik iets koop, maar ik zal het zonder twijfel weer doen.
22 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kwaliteit, eenvoudige montage en zeer attent personeel. Ik herhaal het nog een keer, want ik vond de rekken erg mooi in mijn werkplaat.
Geïmporteerde beoordeling
Goede communicatie met de klant.Snelle service.Dank voor het oplossen van een probleem dat zich voordeed met de transportmaatschappij.
Geïmporteerde beoordeling
De aankoop was heel gemakkelijk online te doen. Ze sturen het binnen de aangegeven tijd op en het materiaal is van goede kwaliteit.
Geïmporteerde beoordeling
De service was uitstekend. Ik had een fout gemaakt met de afmetingen en ze maakten het heel makkelijk om het probleem op te lossen.
27 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond alles wat ik nodig had en de verzending was snel - en de chat op de website werkt erg goed, erg vriendelijk en behulpzaam.