Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

10 nov 2023
Prijzen
Duur
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Fijn om te zien dat je tevreden bent met onze levering, producten en service - super! Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, verwijs ik je graag naar onze collega's van de klantenservice afdeling. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
KJ
kees j.
den haag
Duur
Antwoord van Body&Fit NL
Hey dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, producten en levering! Je geeft aan dat je de producten duur vindt. De prijs is berekend op een aantal factoren. Wellicht is er binnenkort een aanbieding op jouw favoriete product! We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en adviseer om onze promotie/actie pagina goed in de gaten te houden voor nieuwe deals!
duur
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden. Onze huidige prijzen sluiten zodoende ook aan op de dynamiek van de markt. Indien je overige vragen of opmerkingen hebt over de prijzen van onze producten kun je ons altijd contacteren via onze klantenservice! Team Body&Fit
23 jun 2024
25 jun 2024
Hi, dank je voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Laat hier een reactie achter of neem even contact op met onze klantenservice en wij van Body and Fit kunnen met je kijken of wij iets voor je kunnen doen. Groeten, Team Body and Fit
22 jun 2024
25 jun 2024
Hi, dank je wel voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent, hier zou ik graag samen met je naar kijken en zien of wij van Body and Fit iets voor je kunnen betekenen. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice of om hier een reactie achter te laten. Vriendelijke groeten, Team Body and Fit
20 jun 2024
Hey, jammer dat je niet tevreden bent over onze service! Helaas kunnen we niet opmaken wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. Laat gerust een bericht achter of neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag of we je ergens mee kunnen helpen. -Team Body&Fit
19 jun 2024
20 jun 2024
Hi, bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over onze service! Helaas kunnen we niet opmaken wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. Wij willen je graag helpen. Laat gerust een bericht achter of neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag of wij iets voor je kunnen doen. -Team Body&Fit
12 jun 2024
13 jun 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Ik zie dat er een vertraging is ontstaan betreffende de levering. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de levering met je door kunnen nemen en je kunnen voorzien van een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
27 mei 2024
28 mei 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
24 mei 2024
27 mei 2024
Dank je wel voor je review. We hebben zojuist je bestelling doorgenomen en begrijpen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij een postonderzoek voor je kunnen opstarten om je pakket te laten traceren. We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je pakket zult ontvangen. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
AX
Ale X.
Delft
11 mei 2024
13 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij waarderen het enorm!! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
10 mei 2024
Dank je wel voor de mooie review - we waarderen het enorm! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
10 mei 2024
Dank je wel voor je review! Wij begrijpen dat er iets mis is gegaaan met de levering van je bestelling. Ik zie dat onze klantenservice contact met je heeft opgenomen en zij zijn momenteel in afwachting van jouw ingevulde postverklaring. Zodra de verklaring is ingevuld en is teruggestuurd, kunnen wij de producten voor je naleveren. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice. Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
6 mei 2024
6 mei 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
3 mei 2024
3 mei 2024
Dank je wel voor je review! Helaas kunnen wij niet zien waarop de review gebaseerd is. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om de review verder met je door te nemen en het eventuele probleem voor je op te lossen. Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
19 apr 2024
19 apr 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je ervaring met Body&Fit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Graag ontvangen wat meer feedback hiervoor. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groet, Team Body&fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review Als je feedback voor ons hebt over hoe we kunnen verbeteren dan horen wij het graag! Team Body & Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Beste, dank je wel voor het plaatsen van je review. Helaas zien we dat onze service niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en horen graag hoe we dit kunnen verbeteren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit