Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Product is niet naar verwachting
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat een van de bestelde producten niet naar verwachting is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan met de verstreken gegevens helaas geen contact vinden met de klantenservice. Mocht dit nog niet gedaan zijn, dan raad ik aan om met hen contact op te nemen. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
9 nov 2023
Prijzen zijn te hoog tov winkel
16 apr 2024
Zijn heel erg duur geworden.
16 apr 2024
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Wat betreft de prijsstijging, dit heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Te veel ongevraagde emails.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten, levering en service. In het geval je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, adviseer ik je om je uit te laten schijven voor deze emails. Dit kun je doen door onderaan de nieuwsbrief pagina op ''afmelden'' te klikken zodat je geen mails meer van ons ontvangt. Lukt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Niet op tijd, vaak gebeuren
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat je pakket een dag later is geleverd dan verwacht. We zullen het doorgeven aan PostNL als feedback om dit probleem zodoende hopelijk te kunnen vermijden in de toekomst. Team Body & Fit
Duur, verder service is goed
Antwoord van Body&Fit NL
Hey dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en levering. Je geeft aan dat je de producten duur vindt. De prijs is berekend op een aantal factoren. Wellicht is er binnenkort een aanbieding op jouw favoriete product! We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en adviseer om onze promotie/actie pagina goed in de gaten te houden voor nieuwe deals!
Product is nog niet geleverd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels is opgelost. Team Body&Fit
Minder stijle prijsverhoging
Ik heb geen paket ontvangen
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw order niet ontvangen hebt. Helaas lijkt het er op dat jouw pakketje zoek is geraakt bij PostNL. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met onze klantenservice en dat dit probleem inmiddels opgelost is. Groet, team Body&Fit
Bestelling niet ontvangen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze klantenservice heeft zojuist via je emailadres contact opgenomen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
I didn't receive anything
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your feedback. I am sorry to hear you have not received your package yet. We have just contacted you via your email address with an update regarding your order. Many thanks and regards, Team Body&Fit
Broodmix is echt te duur
Mijn drankjes waren rot
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je een klacht had over een van onze producten. Gelukkig zie ik dat er cotact is geweest met onze klantenservice en dat dit inmiddels is opgelost. Groet, team Body&Fit
23 sep 2024

Smaak is goed

maar lost niet goed op
24 sep 2024
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review en bericht. Ik maak uit je bericht op dat je proteïnen niet goed oplossen. Hier zijn wel enkele tips voor. Gebruik je een shaker? Dan zou ik altijd adviseren om eerst de vloeistof toe te voegen en daarop de poeder om het geheel vervolgens te shaken. Wil je je shake echt lekker hebben dan zou ik het persoonlijk altijd in de blender bereiden. Hopelijk kun je hier iets mee. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
26 okt 2023
Incomplete bestelling
5 jun 2024
My order was late
6 jun 2024
Thank you for your review! Great to hear you are pleased with our products! I am sorry for the delay of your delivery. According to the track and trace information, Postnl tried to deliver your package on 31 May, unfortunately as they were not able to hand over the package, Postnl delivered your parcel at a Postnl pick up point. Apologies for the inconvenience caused. Should you have further questions, please contact our customer service department. Wishing you a great day, team Body&Fit
Voorraad niet ok
Late leveringen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden was over de levering. Ik zie dat jij jouw bestelling de volgende dag ontvangen hebt zoals aangegeven. Klopt het daarom dat jouw feedback gaat over het feit dat de bestelling laat op de avond geleverd is? Dan geef ik de feedback door! Groet, team Body&Fit
31 dec 2023
Niks ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat er een onderzoek is opgestart naar jouw bestelling. Wij verwachten hier spoedig terugkoppeling op te hebben. Team Body&Fit
JL
John L.
Goirle
De prijs
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering. Je geeft aan dat je de producten duur vindt. De prijs is berekend op een aantal factoren. Wellicht is er binnenkort een aanbieding op jouw favoriete product! We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en adviseer om onze promotie/actie pagina goed in de gaten te houden voor nieuwe deals. Indien je een klacht of feedback hebt over de service dan kan je altijd onze klantenservice contacteren zodat we naar een gepaste oplossing kunnen kijken! Team Body&Fit