Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.067 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR

FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING
1 sep 2024

Prima schroeven met handtekening.......

2 sep 2024
Hoi Fokke, Wat jammer om te lezen dat je elders nu je bestelling moet doen. In het verleden raakte veel pakketjes zoek en dit heeft ons doen besluiten om een handtekening te vragen bij aflevering. Hierdoor zijn de cijfers van zoekgeraakte pakketjes flink omlaag gegaan. -Nomi
6 sep 2024

Pas drie dagen later geleverd door bezorgdienst.

Op de site wordt aangegeven op voorraad, volgende dag in huis. Bezorgdienst geeft aan dat het pakket pas dag later is aangeboden. Uiteindelijk drie dagen later bezorgt. Ik ga er vanuit dat bij de beloofde volgende dag in huis dit ook nagekomen wordt.
12 sep 2024
Hi Johan, We hebben het pakket binnen 24u verzonden, want dat is onze belofte. PostNL heeft er toen twee dagen over gedaan om het te bezorgen. We zien dat ze het die dag meteen wilden bezorgen maar dat het niet gelukt was. Daarna is het pakket naar een ophaalpunt gegaan. Wat jammer om te horen dat het zo lang heeft geduurd. - Guus
14 sep 2024
zorgen dat jullie de beloftes nakomen, zit al 3 weken te wachten op mijn spullen. Post nl is oorzaak grotendeels maar als je belt beloven jullie het opnieuw te sturen maar het blijft stil
Antwoord van Ecotools.nl
Hi M, We snappen niet helemaal wat je bedoelt. We hebben je bestelling netjes ingepakt en verzonden. Zou je ons wat verder willen toelichten wat er fout is gegaan door een mailtje te sturen naar info@ecotools.nl? - Guus
15 sep 2024
Voor de 2de keer mijn spullen pas na 3 dagen bezorgd, dus spullen voor de 2de keer moeten kopen bij de bouwmarkt. Op deze manier verdien ik niks ecotools.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Henk, Wat jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben je pakket binnen 24u ingepakt en verzonden, maar bij PostNL is wat vertraging opgelopen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter - Guus
Ben niet tevreden over post nl. Mijn pakje is aleen week onder weg. Het bakje had 13 augustus al op het Afhaal adres kunnen zijn
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Martin, Ik zie inderdaad dat het lijkt alsof de bezorger al zes dagen onderweg is naar een PostNL punt. Ik heb doorgegeven aan onze klantenservice dat zij een onderzoek starten van PostNL. Zij houden je op de hoogte - Guus
Levertijd. Valt op t.o.v. soortgelijke bedrijven. Jullie zijn niet echt snel. Verder is de prijs/kwaliteit prima.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Fabian, We zijn aan het kijken naar mogelijkheden om nog sneller te leveren. Op het moment werken wij tussen 8:30-17:00 van maandag t/m vrijdag. Daardoor hadden we je order van vrijdagmiddag pas op maandagochtend ingepakt. - Guus

Op inkooporder factuurbasis bestellen niet mogelijk.

Voor bedrijven niet mogelijk om op inkooporder te bestellen. (achteraf betaling). dat maakt het onhandig.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Bart, Wij zijn actief bezig om bedrijven ook op factuur te kunnen laten betalen. Dit is helaas niet zomaar geregeld maar we zijn hard aan het werk. Houd ons dus in de gaten! - Guus
Bezorgen is weer eens waardeloos.... Woensdagochtend vroeg besteld, maandag in huis...
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Mark, Wat jammer om te horen dat het weer eens mis is gegaan bij PostNL. We hebben je pakket de volgende werkdag meteen verzonden maar ik zie inderdaad dat ze de bezorging meerdere keren hebben uitgesteld. Excuses voor het ongemak - Guus
15 sep 2024
De kwaliteit van de spullen is matig. Het werkt maar dan houd t ook op.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi John, Wat jammer om te horen. Zou je ons kunnen vertellen waar het mis is gegaan in een mailtje naar info@ecotools.nl? Dan kijken we even met je mee. - Guus
DP
Dennis P.
Ederveen
Al twee keer problemen met levering van de spullen