Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.067 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

DP
Dennis P.
Ederveen
Al twee keer problemen met levering van de spullen
10 sep 2024

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb mijn betselling nog steeds niet ontvangen
12 sep 2024
Hi Hub, Wat jammer om te horen. We hebben je bestelling van de 5e meteen de 6e meegegeven met PostNL. Ik zie in de track & trace dat zij het pakket wel al ontvangen hadden maar het pas de 10e gingen bezorgen. En toen stelde ze het ook nog eens uit naar de 11e. We gaan dit melden bij PostNL, bedankt voor je feedback. - Guus
31 aug 2024
Bestelling was erg lang onderweg
2 sep 2024
Hoi Maarten, Ik heb je order er even bij gepakt en je bestelling kwam bij ons de 26e om 16:27 uur binnen. De 27e is de bestelling bij ons om 10:14 uur meegeven aan de postbezorger. Ik vermoed dat deze helaas is blijven hangen bij de postbezorger. Hopelijk gaat het bij de volgende bestelling wat vlotter! -Nomi
Product vrijwel meteen kapot.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi F, Als het goed is heeft onze klantenservice al contact met je opgenomen. We hopen te leren wat er mis is gegaan zodat dit niet meer voor kan komen. Bedankt voor de feedback - Guus
3 sep 2024
Ik kan mijn pakket niet volgen
6 sep 2024
Hi Camiel, We zien dat je pakket in de brievenbus geleverd is op 4-9 om 9:05. Helaas gebeurd het regelmatig dat levertijden van brievenbuspakketjes op kunnen lopen bij PostNL. Daarnaast worden ze al gescanned of het depot in plaats van voor de deur. Daardoor is het vaak niet precies duidelijk wanneer het pakket wordt bezorgd. Excuses voor het ongemak! - Guus
De prijzen zijn relatief hoog
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Koos, Oh, dit horen wij niet vaak. Zou je een paar voorbeelden waarin wij duurder zijn kunnen doorsturen naar info@ecotools.nl? We zijn erg benieuwd naar waar wij onze prijzen nog moeten optimaliseren. - Guus
Een dag te laat verzonden
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Wishal, Ik zie inderdaad dat we helaas niet aan onze belofte hebben kunnen voldoen. We hadden helaas vorige week te maken met wat onderbezetting en storingen. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van om nog eens bij ons te bestellen. - Guus
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Timo, We hebben je bestelling de volgende ochtend meteen ingepakt en meegegeven met PostNL. Het zou de dag erna meteen bezorgd worden maar omdat je niet thuis was is het pakket weer met PostNL meegegaan. Daarna is er door middel van een gesloten verklaring aangegeven dat het pas de 18e bezorgd kan worden bij een PostNL punt. En we zien dat hij vandaag is bezorgd. Hopelijk hebben we hiermee genoeg op de hoogte gebracht. - Guus
6 sep 2024
Hi Harm, Bedankt voor je beoordeling, maar met 3 sterren nemen wij geen genoegen. Zou je ons via info@ecotools.nl kunnen laten weten wat voor feedback je voor ons hebt? - Guus
14 sep 2024
10 sep 2024
1 sep 2024
27 aug 2024
Afhandeling van bestelling bij Ecotools prima verlopen, alleen jammer dat bezorging door Post NL zwaar onder de maat was. Op aangegeven bezorgmoment is er niemand bij ons aan de deur geweest, en bezorger meldt dat er niemand thuis was. Dit klopt helemaal niet, dik minpunt voor PostNL. Gevolg dat ik het zelf moet afhalen bij verzamelpunt, klopt niet.
28 aug 2024
Hoi Thieu, Hier hebben wij helaas dagelijks mee te maken. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk de deur uit is maar pakketjes blijven hangen bij de postbedrijven. -Nomi
13 aug 2024
Voor een paar maanden terug nog problemen gehad met het versturen naar post nl punt gehad. Het is gelukkig opgelost. Wel vindt ik de verzendkosten en BTW . Wel vrij hoog. Zo’n 15 euro komt er bij op . Bij een product. Verder goede service. En contact wordt goed verholpen. En daarom deze vijf sterren. Top ga zo door met goede service.
24 aug 2024
Al jaren koop ik spullen bij EcoTools. Altijd tip top in orde, voordelig, alles op voorraad, kwaliteit. En regelmatig bulkpartijen in de aanbieding. Levering duurt nooit langer als 2 dagen. Ik zou mijn materialen die ik bij hun haal nooit meer ergens anders kopen. Een tevreden klant.
18 aug 2024
Ik heb al eerder schuurpapier besteld en dat schuren goed was gewoon goed en ik heb een keer glazen laten schroefen gekocht en zijn ook hartstikke goed ik gebruik ze wel eens en nu heb ik weer schuurpapier gekocht en het zelfde enhet is netjes op tijd geleverd
21 aug 2024
Besteld, betaald en vlot bezorgd. Wat wil je nog meer in deze tijd. Levering vlot, product moet ik nog bekijken ben nog niet thuis. Service blijkt als je vragen aan ze gaat stellen of als hun iets moeten oplossen en dat is nog niet van toepassing geweest
22 aug 2024
Beste Jofra, Dankjewel voor je beoordeling! Mocht je in de toekomst ergens niet uitkomen of een probleem ervaren, gewoon bellen of mailen. -Nomi

Aanrader

Goede spullen, nette levering. Ik koop er al jaren en het is absoluut een aanrader. Enige minpunt dit keer was de bezorging, maar daar ben je tegenwoordig toch afhankelijk van een individuele postbezorger en of hij of zij z'n dag wel heeft.
28 aug 2024
Hoi Martijn, Dankjewel voor je eerlijke review. Wat betreft de bezorging hebben we hier helaas dagelijks mee te maken. Hopelijk heeft de bezorger bij jouw volgende bestelling wel zijn dag! :) -Nomi