Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.067 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

25 aug 2024
Snel geleverd, goede kwaliteit. Verzending was handtekening verplicht, die is voor ontvangst in postbox niet handig.
16 aug 2024
Snelle levering, prijs kwaliteit prima. EN allles compleet….dat is tegenwoordig ook wel eens anders… Prima bedrijf
17 aug 2024
verpakking , laatste 3 x t nagels besteld door transport is de verpakking kapot nagels los in de over verpakking
24 aug 2024
Snelle levering, bestelling kloppen altijd, als je belt dan neemt er gewoon een medewerker op, géén computer.
17 aug 2024

Kwaliteit voor goede prijs en correcte levertijden.

Ik bestel regelmatig artikelen bij Ecotools.Goede kwaliteit voor een nette prijs. En levertijden zijn correct
GT
Gert Jan t.
Etten-Leur
21 aug 2024

Prima website voor gereedschap en materialen

Prima website waar het opzoeken van gereedschap en verbruiksmaterialen makkelijk en voor een goede prijs is
21 aug 2024
Hi Gert-Jan, Bedankt voor je beoordeling! - Guus
16 aug 2024
Snelle levering en altijd netjes ingepakt en alles wat je bestel is er ook altijd. Kortom super bedrijf
25 aug 2024
Voor mij hoef niks beter te doen alles ging vlot en soepel en. Gewoon goed spul echt een aanrader
27 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling Bram! Gewoon. Goed. Spul. Die tekst gaan we onthouden. -Nomi
24 aug 2024
Er was per ongeluk een verkeerd artikel geleverd. Dit is zeer snel en goed door Ecotools opgelost
17 aug 2024
Besteld en binnen gekomen Ik heb ruim op tijd besteld en het is ruim op tijd binnen gekomen
14 aug 2024
Een ruim aanbod in de webshop met nette prijzen. Ook zijn de producten kwalitatief uitstekend
14 aug 2024
Hi Brian, Het doet ons goed om zulke fijne woorden te lezen. Mocht je nog suggesties hebben voor uitbreiding van ons assortiment, laat het ons weten! - Guus
11 aug 2024

Gewoon goed!

Al diverse keren bij Eco tools besteld. Altijd nette prijzen en goede kwaliteit. Gewoon goed!
14 aug 2024
Hi Nico, Wat goed om te horen dat je zo blij bent met ons, wij zijn namelijk ook blij met jou. Gewoon Goed Bestellen! - Guus
27 aug 2024
Prima bedrijf. Jammer dat ik de bestelling niet gewoon af kan halen terwijl ik vlakbij woon.
27 aug 2024
Beste Maarten, We hebben een click en collect mogelijkheid. Even online bestellen en bij stap 2 "Afhalen Wijk bij Duurstede" aanvinken. Zodra de bestelling klaar is ontvang je een bevestigingsmail van ons. Mocht je nog vragen hebben bel of mail even naar +31 (0)343 593111 / info@ecotools.nl - Nomi
23 aug 2024
Alleen die 888 mails van trusted shops over dat ik een review moet schrijven zijn irritant.
23 aug 2024
Hi Bas, Fijn dat je alsnog de tijd hebt genomen om ons 5 sterren te geven. We hebben ervoor gekozen om Trusted Shops te gebruiken zodat naast jijzelf al onze andere tevreden klanten kunnen laten zien wat voor topbedrijf EcoTools is. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
25 aug 2024
Beter de opmerkingen van de klant lezen en als dit niet mogelijk is even contact opnemen.
19 aug 2024
Top bedrijf. Duidelijke website, goede voorraden en snelle levering. Samengevat als TOP!
12 aug 2024

Snel goed prijsen handiger

Snel goed prijs. Een sorteerboxen zijn handiger (tussenschotjes zonder brede bovenkant)
27 aug 2024
Snelle levering, volgens afspraak, goede kwaliteit prijsverhouding, groot assortiment.
28 aug 2024
Dankjewel voor je mooie review Johan! -Nomi

Uitstekende en betrouwbare website

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding en snelle en correcte afwikkeling van de bestelling.
18 aug 2024
Overzichtelijke internet pagina en snelle levering Kwaliteit/prijs moet ik ondervinden
19 aug 2024
Hi Ron, Wij hebben sinds 2005 de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. We horen graag wat je van onze producten vind! - Guus