Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.067 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

21 aug 2024
Besteld, betaald en vlot bezorgd. Wat wil je nog meer in deze tijd. Levering vlot, product moet ik nog bekijken ben nog niet thuis. Service blijkt als je vragen aan ze gaat stellen of als hun iets moeten oplossen en dat is nog niet van toepassing geweest
22 aug 2024
Beste Jofra, Dankjewel voor je beoordeling! Mocht je in de toekomst ergens niet uitkomen of een probleem ervaren, gewoon bellen of mailen. -Nomi

Aanrader

Goede spullen, nette levering. Ik koop er al jaren en het is absoluut een aanrader. Enige minpunt dit keer was de bezorging, maar daar ben je tegenwoordig toch afhankelijk van een individuele postbezorger en of hij of zij z'n dag wel heeft.
28 aug 2024
Hoi Martijn, Dankjewel voor je eerlijke review. Wat betreft de bezorging hebben we hier helaas dagelijks mee te maken. Hopelijk heeft de bezorger bij jouw volgende bestelling wel zijn dag! :) -Nomi
25 aug 2024
Ik kom/bestel al tien jaar bij EcoTools. Goede spullen tegen zeer schappelijke prijzen. Correcte afhandeling. Ik weet niet hoe de after-sales afdeling werkt want ik heb nooit problemen met mijn aankopen gehad.
14 aug 2024

Goede flexibele service met een goede prijs/kwaliteit!

Zeer tevreden over de service. Overzichtelijke webshop met tijdige levering. Maar ook de mogelijkheid om op locatie spullen te bestellen en direct mee te nemen indien voorradig is top.
14 aug 2024
Hi Benjamin, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over EcoTools! Als je bij ons je order komt afhalen kan je ook meteen een kijkje nemen in de showroom. Hier hebben we een groot gedeelte van ons assortiment ook liggen om fysiek te bekijken. Tot de volgende bestelling! - Guus

Zeer snelle levering

Ik had 's ochtends een aantal items besteld en deze kon ik dezelfde dag al afhalen in de winkel. Dat was zeer snel. Daarnaast waren de ijzerwaren die ik bestelde ook van primakwaliteit.
14 aug 2024
Hi Leo, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Kom vooral vaker langs! - Guus
HH
Herman B H.
Enschede Holland
18 aug 2024
Goede website. Groot assortiment.snelle levering.zeer aan te bevelen. Jammer dat post .nl dagen later bezorgd , dan ecotool aangeeft. Probleem licht overduidelijk bij post.nl
19 aug 2024
Hi Herman, Kijk eens wat een mooie review. Wij doen ons stinkende best om de orders de deur uit te krijgen en dan gebeurt het wel eens dat PostNL er een potje van maakt. Fijn dat jij ons alsnog 5 sterren geeft! - Guus
RB
Ron B.
Amersfoort
20 aug 2024
Net bedrijf, alles correct. Heb alleen de pech om vrijdag alles te bestellen, wordt zaterdag bezorgd, en maandag alles in de aanbieding, dat was pech . Voor de rest prima.
21 aug 2024
snelle en gegarandeerde levering. Wat ze in het programma hebben, hebben ze veel keuze. Het komt helaas nogal eens voor dat het gewenste artikel niet op voorraad is.
21 aug 2024
Hi A.A.W., Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We zijn er van op de hoogte dat af en toe producten niet op voorraad zijn. Dit heeft bijna altijd te maken met de lange levertijden van onze leveranciers. Als het de vorige drie keer zes maanden duurde, duurt het dan in eens negen maanden waardoor we een korte tijd zonder zitten. We hebben sinds kort extra magazijnruimte erbij gekregen waardoor we nu ernaar streven om altijd een bestelling voor te lopen, waardoor jij en anderen niet meer mis zullen grijpen. - Guus
12 aug 2024
Altijd alle bestellingen correct in orde. Fijn en kwalitatief goed gereedschap om mee te werken en zeer scherpe prijzen. Perfect bedrijf om mee samen te werken.
14 aug 2024
Hi Hwj, Goed om te horen dat alles goed is gegaan bij je order maar ook wij maken wel eens een foutje hoor ;). Wij vinden onze samenwerking ook erg prettig! - Guus
13 aug 2024

Goed!

Goed product en verzonden voor een meer dan prima prijs. Die verzendkosten zijn wat jammer maar met wat men tegenwoordig allemaal retourneert vast nodig.
14 aug 2024
Hi Jelle, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en prijzen! Doordat wij zulke scherpe prijzen hebben zijn we genoodzaakt om verzendkosten te vragen voor kleinere orders. Als een klant wel verzendkosten betaald zijn wij vrijwel altijd dat gehele bedrag kwijt aan de vervoerder. - Guus
12 aug 2024

Vriendelijke klantenservice

Er zat iets extra in mijn pakketje, wat ik niet had besteld. Ik heb hier contact over opgenomen met de klantenservice en werd heel vriendelijk geholpen.
HF
Hans F.
Ter Apel
11 aug 2024
Prima ervaring alleen doordat het een brievenbuspakketje was heeft de post er lang over gedaan. Er zou donderdag geleverd worden en dat werd zaterdag.
LP
Lourens P.
Dwingeloo
17 aug 2024

Nette spullen voor een nette prijs.

Netjes verpakt maar afgegeven bij de buren. Paste gewoon door de brievenbus. Dag te laat geleverd. Zat echt met smart op de spullen te wachtten.
19 aug 2024
Hi Lourens, Oh wat gek dat het dan bij de buren werd afgegeven. Ik heb hier een aantekening van gemaakt en dit gaan we doorgeven in onze vaste meeting met PostNL - Guus
11 aug 2024
Veel kleinere verpakkingen en veel minder plastic vulmateriaal ( waarom geen kartonvulmiddel of zo) . Wel heel snelle duidelijke levering.
14 aug 2024
Hi Ernst, We hebben sinds kort een apparaat dat oude dozen perforeert zodat we deze kunnen gebruiken als vulmateriaal. Op het moment wordt deze alleen nog gebruikt voor alles dat nog met de hand wordt ingepakt. We zijn op het moment aan het kijken hoe we dit ook kunnen gebruiken voor de orders die ingepakt worden via onze lopende band - Guus
18 aug 2024
Kwalitatief goede producten en lekker snel geleverd. De klittenband schuurzool voor € 10,27 past perfect op mijn Festool schuurmachine.
19 aug 2024
Hi Gerard, Bedankt voor je mooie beoordeling! Deze schuurzool hebben we net pas in ons assortiment en nu al mooie feedback. Bedankt voor je review! - Guus
16 aug 2024
Het geleverde was niet het juiste artikel. Dezelfde dag is het juiste artikel per expres door hen opnieuw verstuurd. Echt top service.
28 aug 2024
Duidelijke webshop. Geen onzin artikelen of opdringerige elementen op de website. Knop tussen incl en excl btw zou fijn zijn.
28 aug 2024
Hoi Jos, Dankjewel voor je review en feedback punt. We zijn hier mee bezig en hebben dit punt op de planning staan. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer deze feature live gaat. Houd ons vooral in de gaten! :D - Nomi
15 aug 2024
Prima producten voor een goede prijs, snelle levering. Alleen jammer dat je niet op rekening kan bestellen als bedrijf zijnde.
15 aug 2024
Hi Diane, Bedankt voor je beoordeling. Het staat zeker op de planning bij ons dat bedrijven op factuur kunnen betalen. We zijn op het moment aan het kijken hoe we dit het beste kunnen implementeren want er komt best een hoop bij kijken. Houdt ons dus in de gaten! - Guus
16 aug 2024

Zaagbladen

Paar zaagbladen besteld en tot nu werken ze prima. Ze waren niet zo duur en ben dus benieuwd hoe lang ze scherp blijven.
25 aug 2024
Snel geleverd, goede kwaliteit. Verzending was handtekening verplicht, die is voor ontvangst in postbox niet handig.