Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

2.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.577 beoordelingen in totaal

11 mei 2024
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Ik had een cold hot voor in de nek besteld,staat op van 4 min bij 280gr dat werkt echt, niet bij 2 minuten was het plastic al gesmolten en heb ik het weggegooid.jammer geld
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. Heeft u contact met onze klantenservice opgenomen? U kunt ons namelijk bellen naar 088 0500 800 of een mailtje sturen naar info@merkala.nl met uw klacht en foto van het artikel, zij reageren snel op uw bericht en zullen hier aan de slag gaan en een oplossing vinden. Dat kan of een nieuwe product zijn of uw geld terug ontvangen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan! 02-04-2024 Wij hebben uw klacht verder opgepakt, wij zien dat het artikel inderdaad in de mag magnetron mag (Max 4 minuten bij 280W). Wij horen het graag als uw magnetron op 280W is gezet.
MB
Maggie B.
H.i.Ambacht
Je aan de afspraak houden. Ik had iets besteld rond 16.30 uur, dat is voor 21.00 uur, mijn bestelling zou dan de volgende dag in huis zijn. Helaas wascdatbniet het geval.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Ik heb uw bestelling gecontroleerd, ik zie dat u deze inderdaad op maandag 11 December ruim op tijd heeft besteld, uw pakketje is dezelfde avond met alle pakketjes aan DHL overgedragen. Volgens de track & trace heeft DHL uw pakketje pas Dinsdag 12 December verwerkt en gesorteerd maar niet aan u geleverd, hij is pas op Woensdag 13 bezorgd. Echt onze excuses namens DHL voor de vertraging. Wij horen het graag als deze informatie kloppend is en als wij u nog ergens mee kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
Product na 3 dagen nog niet ontvangen. Intussen van de huisarts vervangend product ontvangen. Had t besteld omdat er stond "voor 21 uur besteld, morgen geleverd"
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie inderdaad dat uw pakketje op maandag 19 Feb is verzonden en dat hij nog niet is geleverd door het pakketdienst. Echt onze excuses hiervoor namens Post NL. Mocht u het pakketje willen retourneren is dat uiteraard mogelijk en gratis.
23 mei 2024

Verzending

Als je adverteert met: voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis moet je dat ook doen, en niet de volgende dag pas de bestelling opsturen
24 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wanneer er iets mis gaat willen wij dat ook herkennen. Helaas is het door drukte ons niet gelukt om alle bestellingen van afgelopen maandag te verwerken en zijn sommige pakketjes pas dinsdag ingepakt en verzonden. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
8 nov 2023
jullie adverteren met strings voor mannen (massage) blijkt een tangaslip te zijn, ik heb er dus niets aan, masseer ook de bilspier.
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het product niet is wat u verwacht had. Heeft u het artikel nog niet gebruikt? Dan kunt u het nog gratis aan ons retourneren. Mocht u nog vragen hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
3 dec 2023
Ik heb de bestelling na 3 dagen nog niet binnen (is niet jullie schuld maar van dhl) ik zou overstappen op een andere bezorger
Antwoord van Merkala.nl
Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het pakketje later is bezorgd dan verwacht. Ik zie dat u ook contact met ons via mail heeft opgenomen, bedankt daarvoor. Mochten wij u verder kunnen helpen laat het ons alstublieft weten.
8 nov 2023
Na vier dagen werd het produkt dat in vooraad was pas geleverd. En niet de dag nadien zoals overal op de website staat!
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij het pakketje nog steeds bij DHL is maar helaas wat vertraging heeft. Onze excuses dat wij daarbij niets kunnen betekenen om te zorgen dat het sneller geleverd wordt. Wel zouden wij morgen een onderzoek kunnen starten en vragen wat de status is. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact met onze klantenservice.
13 jun 2024
Nog niks ontvangen. Zou woensdag worden en vandaag nog niks. Nu al een beoordeling vragen vind ik dan ook een min punt.
13 jun 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Wij zien dat Post NL het pakket nog niet in behandeling heeft genomen, hierom hebben wij contact met Post NL opgenomen, zij geven aan dat er wat vertraging is bij het Depot. Echt onze excuses voor het ontstane ongemak, mocht het pakketje binnen 2 dagen niet bij u geleverd worden, neem alstublieft contact op met onze klantenservice om het zo snel mogelijk voor u op te lossen.
bestelling lijkt zoek geraakt te zijn. wanneer het hen schikt krijg ik mijn geld terug en mag dan opnieuw bestellen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, aan uw track & trace te zien is uw pakketje niet zoek geraakt, maar komt deze retour naar ons met als reden "Bezorging op dit moment verhinderd" (melding 22 jan 11:20), dit is ook via e-mail aan u gecommuniceerd (22 jan 13:42) Zodra het pakketje bij ons is wordt het betaalde bedrag teruggestort, dit is een geautomatiseerde proces binnen onze bedrijf. Mocht u uw track & trace link niet hebben ontvangen neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
15 jun 2024

1 veel zeveren en gerommel

1. veel rompslomp email informatie 2. niet levering naar genoteerde datum. (nog steeds aan het wachten)
17 jun 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het pakketje te laat bij u is aangekomen. Echt onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij zullen dit aan het pakketdienst doorgeven.
19 apr 2024
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen! Echt een beetje slordig dit! Ik hoop dat ik zsm het binnen heb.
19 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog niet door ons verzonden, omdat het artikel dat u heeft besteld tijdelijk niet voorradig is. Op de website staat bij dit artikel staat de volgende status: in bestelling, levertijd enkele dagen. Op het moment dat wij het door uw bestelde artikel weer voorradig is wordt deze direct naar u verstuurd. Op dit moment zie ik alleen dat de levertijd van het desbetreffende artikel langer is dan verwacht, deze staat gepland op eind april. Allereerst onze excuses dat wij u hier niet eerder over hebben geïnformeerd. Als u niet kunt wachten totdat het artikel weer voorradig is dan is het uiteraard mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct aan u worden teruggestort. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via info@merkala.nl. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
21 mei 2024
Ik heb niet de volledige bestelling ontvangen en ook geen bericht wanneer de rest verzonden wordt.
22 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gegaan zoals u verwacht had. Soms kan het inderdaad zijn dat er artikelen niet voorradig zijn, dit word ook op onze website vermeld bij het artikel, bij de winkelwagen en vóór het afrekenen. Onze artikelen kunnen 3 statussen hebben: Op voorraad: dit betekend dat wanneer u iets voor 21:00 besteld, dezelfde dag verzonden wordt. In Bestelling: dit betekend dat wij het artikel niet op voorraad hebben, maar binnen enkele dagen kunnen verwachten. Niet op voorraad: dit betekend dat het artikel tijdelijk niet te bestellen is of er leveringsproblemen ermee zijn. Onze systeem verstuurd automatisch alles wat wij op voorraad hebben, en vermeld ook op de pakbon wanneer een artikel in backorder staat oftewel "In bestelling". Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
1 mei 2024
U gaf aan dat het pakket afgelopen dinsdag bezorgd zou worden. Ik heb echter geen post gezien.
1 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op zaterdag 27 april heeft geplaatst, in verband met Koningsdag is deze pas maandag 29 ingepakt en verzonden. Wat u zegt is kloppend, hij zou dan dinsdag 30 april bij u geleverd moeten zijn. Wij verzoeken onze klanten om de track & trace te controleren en indien nodig contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij een onderzoek kunnen starten en het zo snel mogelijk voor u oplossen mocht uw pakketje vermist zijn. Mocht u nog vragen hebben laat het ons weten!
11 mei 2024
Duidelijk aan geven. Nu wist ik niet hoeveel ik had besteld. En vond het nu wel erg prijzig.
14 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel wat prijzig is. Wist u dat u het ongeopende, ongebruikte en onbeschadigde artikel naar ons binnen 30 dagen kan retourneren? Het retourneren is totaal gratis en ontvangt u dan het volledige betaalde bedrag terug. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
Beoordeelings moeheid. Hoe vind je dat ik het heb gedaan als klant? Krijg ik een 5 sterren?
22 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, onze tevreden klanten zijn altijd 5 sterren waard! Is het goed gegaan met de bestelde artikelen? Of is er iets waar u ontevreden over bent? Ik zie dat het uw eerste bestelling bij ons is. Wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om 5 sterren te krijgen!
Ik was thuis en DHL stuurt het pakje naar een ophaalpunt Erg vervelend Ben slecht ter been
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Wat vervelend om te horen dat de gekozen pakketdienst, het pakketje niet bij u heeft geleverd. Het pakketje ligt nu inderdaad bij een DHL locatie, mocht u het niet kunnen afhalen, komt het pakketje bij ons retour en zullen wij het betaalde bedrag volledig aan u terugstorten. Zodra dit is gedaan ontvangt u per e-mail een bevestiging. Met dezelfde track & trace link kunt u het pakketje volgen. Voor meer vragen over uw pakketje, verzoeken wij u om eerst contact met onze klantenservice op te nemen via onze e-mailadres info@merkala.nl of telefonisch op 088 0500 800.
30 mrt 2024
Mijn pakketje is zonder aan te bellen voor mijn deur neergelegd terwijl we thuis waren.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, dat is inderdaad niet de juiste manier waarop de bezorger het pakketje moet leveren. Om een onderzoek voor u te kunnen starten oftewel een klacht bij het bezorgdienst in te dienen vragen wij u om contact met onze klantenservice op te nemen via 088 0500 800 of via email naar info@merkala.nl (antwoord binnen 24 uur). Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
Twee kleine freesjes in grote doos, kan dit niet in bubbeltjes enveloppe. Verder prima.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij hebben helaas geen bubbeltjes enveloppen, alle bestellingen worden in kartonnendozen ingepakt. Wij proberen onze steentje bij te dragen en milieuvriendelijk te zijn. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
TV
Ton V.
Venlo
21 apr 2024
Ik vond het een duidelijke website en een zeer snelle levering. Prima tevreden

Slecht

Ik heb 2 producten besteld, van elk 2. Ik krijg 2 producten, van elk 1
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw melding, onze excuses dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Uiteraard willen wij dit voor u oplossen. Ik zie dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice, zij helpen u verder met uw klacht. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan. Wij hebben via onze klantenservice e-mail van u vernomen dat de 2 verpakkingen toch zijn geleverd. Wat fijn! Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.